«Місія бренду полягає в тому, щоб стильні та якісні речі були доступні жінкам усіх міст України». Інтерв'ю із засновницею бренду JUL Юлією Логвін

Ексклюзивно для ELLE.UA в рубриці Behind the scenes про засновниць українських брендів

«Ведення власної справи вимагає високого рівня відповідальності, тому це не так легко, як здається на перший погляд», — міркує сьогодні Юлія Логвін, засновниця українського масмаркет-бренду одягу JUL, що вже давно в усіх українців (і не тільки) на вустах. Ці слова Юлії розкривають секрет її успіху — у них вгадується індивідуальний підхід, який Юлія застосовує під час роботи не тільки з клієнтами, а й із членами своєї команди.

Що цікаво, бренд регулярно випускає нові колекції з лімітованим тиражем, а також сезонні та тематичні дропи. Крім того, JUL має постійні лінійки спортивного одягу, деніму, виробів із кашеміру та трикотажу. А ще кожна колекція — основа базового гардероба та відповідь на ваше запитання «що вдягнути?». Про це і не тільки шеф-редакторка сайту ELLE.UA Катерина Попова поспілкувалася з засновницею та креативною директоркою бренду Юлією Логвін.

Юлія Логвін 

Статистика

Скільки колекцій від моменту заснування ви випустили? 
Приблизно 25.

Скільки зйомок за цей час ви зробили? 
Ще більше — 30.

Найпопулярніша річ вашого бренду? 
Футболки та анораки з колекції JUL x Ukrainian Folks і базові майки та лонгсліви, але складно виокремити одну річ, адже у кожній колекції є речі, що набирають популярність. 

Скільки годин у середньому ви працюєте щодня?
Приблизно 10 годин.

Скільки людей працює над брендом JUL?
35 штатних працівників і близько 15 — на аутсорсі.

Яка найулюбленіша річ вашого бренду?
Наразі це футболка з вишивкою каштана

Про бізнес

Чи легко започаткувати свій fashion-бізнес в Україні?

Започаткувати бізнес сьогодні не складно, а розвивати й втримати його — дуже масштабна робота великої команди. Ведення власної справи вимагає високого рівня відповідальності, тож це не так легко, як здається на перший погляд.

Чим ви займалися до того, як запустили JUL?

Мій більш ніж 10-річний досвід роботи в ритейлі розпочався із Helen Marlen Group. Туди я прийшла як студентка на підробіток, залишилась у компанії та згодом виросла до керівної посади. Це неоціненний досвід, адже я мала дотичність до найкращих брендів світу, а мої керівники стали для мене провідниками у модний світ.

Юлія Логвін

Один із найцікавіших етапів — період баїнгу в Passage 15. Саме тут я отримала розуміння того, як працюють бренди і якими вони бувають. Безліч візитів до шоурумів, знайомство з дизайнерами — якось навіть під час замовлення взуття ALAÏA вдалось особисто побачити самого Аззедіна під час примірки в сусідній кімнаті. Також якось до шоуруму завітав італійський дизайнер Джамбаттіста Валлі — на той час його колекції були представлені в Studio Z. Цю частину професійного минулого можу розповідати годинами. 

Наступним етапом для мене було знайомство зі світом дорогих прикрас та сімейних мануфактур годинникових механізмів, завдяки роботі з брендом Audemars Piguet. Ще зовсім недовго я працювала персональним стилістом. У мене це добре виходить та досі дуже подобається. 

Якби ви могли повернутися на початок кар’єри, щось змінили б? 

Я ніколи не мислю такими категоріями, бо в цьому немає сенсу. Я фокусуюсь на тому, що можу зробити, щоб досягти бажаного результату тут і зараз.

Який професійний виклик стоїть перед вами сьогодні, на вашу думку?

Побудувати сильну команду, розширити географію та впізнаваність бренду. 

Які три звички допомагають вам довше залишатися в ресурсі? Розкажіть про свій тайм-менеджмент.

Спорт, час на самоті та сон. Я дуже ціную свій час, і особливо це відчуття для мене загострила війна. Тому завжди заздалегідь планую свій робочий день і вимагаю дисципліни від нашої команди, адже від цього залежить і якість роботи. 

Юлія Логвін

Вести свій бізнес — це досить виснажливо. Що дозволяє вам уникати вигоряння?

Це справді дуже виснажливо, особливо зараз, адже нерідко мій день складається з менеджменту поганих новин. Я навчилась відчувати вигорання заздалегідь, тож коли це стається, одразу дозволяю собі зупинитись на якийсь час. Але я працюю над тим, щоб не доходити до стану спустошення, і намагаюсь створювати рутину, в якій не буде місця для провалів енергії.

Про власний бренд JUL

Розкажіть, як ви вирішили започаткувати власний бренд? На які труднощі натрапляли під час створення?

Ця ідея крутилась навколо мене роками, і в якийсь момент збіг подій та віра близьких в мене дали поштовх ризикнути. У момент створення бренду я ще не знала, що таке справжні труднощі.

JUL х Gushka

Які цілі та місія бренду? А також у чому його унікальність?

JUL стрімко розвивається і змінюється, тож нещодавно разом із командою провели велику роботу над формуванням нової візії бренду, якою зможемо поділитися вже зовсім скоро.

Наразі можемо сказати, що «бути модним для JUL» — це про відчуття легкості, фану і про можливість одягатися так, як відчуваєш сама, а не як продиктовано кимось. Традиційно, крім постійної лінійки базового одягу, ми регулярно випускаємо нові колекції лімітованим тиражем, а також сезонні та тематичні дропи. Так адаптуємо модні тренди до реального життя, до будь-яких ситуацій та потреб і прагнемо, щоб кожна наша колекція стала основою базового гардероба та була відповіддю на запитання «що вдягнути?».

Що можна побачити на мудборді колекції JUL?

Наш мудборд нетиповий. Це схоже скоріше на дуже велику кількість трендових скринів з інстаграму та тіктоку.

JUL

Де б ви хотіли продаватися?

В кожному місті України. А також у найвідоміших універмагах світу.

Що допомагає вам прогнозувати успішність нової колекції?

В 90% випадків це робота з аналітикою, злагоджена командна робота та якісний контент.

Скільки часу ви витрачаєте на створення кожної колекції — від задуму до її втілення?

До двох місяців, однак це дуже стислі терміни. Прагнемо дійти до 4-5 місяців, адже ми працюємо з досить великими об’ємами, які розробляти стає дедалі важче.

JUL х «Українська хвиля»

У чому полягає ваш підхід до виробництва і дизайну?

Виробництво для нас — дуже важлива і відповідальна частина, де ми намагаємось поєднувати швидкість та якість одночасно. У планах закривати потреби бренду винятково нашим виробництвом, щоб досконало витримувати ціновий сегмент та якість речей.

Розкажіть про роботу бренду сьогодні — як війна вплинула на виробництво та команду?

Я не очікувала настільки сильної та вагомої підтримки з боку команди. Ці люди — скарб. У найважчих умовах, де не було жодної ясності, всі мене підтримали. Ми згуртувались як ніколи й, як результат, отримали гарне зростання за багатьма напрямами.

Як відбувається процес пошуку нових тканин та матеріалів? З якими виробниками ви працюєте?

До процесу пошуку тканин я завжди ставлюсь дуже відповідально, адже знайти по-справжньому якісні матеріали — ще той виклик. Наші обсяги перевищили можливості локальних постачальників тканин, тому ми прагнемо виходити на новий рівень і розвивати міжнародні партнерства. 

JUL х «Клуб "Юність"»

Які плани бренду на найближчий рік? Чи можна взагалі зараз будувати якісь плани?

Кожна наша командна зустріч починається і закінчується цими фразами. Доволі складно дотримуватися плану у час постійних змін та нестабільності. Однак попри труднощі можливість займатися улюбленою справою — найкращі ліки від будь-яких проблем. Ми створили довгостроковий план і маленькими, але впевненими кроками прямуємо до спільної мети.

Найголовніший план наразі — працювати над розширенням географії, щоб про JUL говорили не лише в нашій країні, але і за її межами. Хочу відкрити залаштунки та розказати, що в найближчих планах бренду — колаборація, про яку я мріяла довгий час. 

Я також радію, що крізь призму створених колекцій ми можемо розповідати про українську культуру. Незабаром представимо продовження спеціального музичного мерч-трибʼюту «Українська хвиля» з новими зображеннями культових альбомів українських артистів. Минулого літа колекція здобула широку популярність, тож я впевнена, що новостворена підбірка радо здивує і цього разу. 

Про моду 

Які 5 трендів сезону весна-літо — 2023 ви можете виділити? 

Стиль мілітарі / карго, занижена талія, трохи 90-х, транспарентність, довжина міні.

Головна купівля сезону (вона ж — вигідна інвестиція у гардероб)?

Не можу виділити найголовнішу купівлю за останній час, адже вважаю, що найкращий вклад наразі — Збройні Сили України. 

Якщо говорити про найбільш вдалу інвестицію в гардероб загалом, першою на думку спадає чорна вінтажна сумка Yves Saint Laurent часів Тома Форда. Я придбала її на OLX, і відтоді вона стала акцентною деталлю будь-яких образів. Обожнюю використовувати знакові речі минулих колекцій, адже вони ніколи не бувають короткочасними. До того ж доповнити свій аутфіт вінтажними аксесуарами — завжди хороша ідея. Я зустрічала багато стильних сумок Prada, Miu Miu на ресейл-платформах і дуже рекомендую звернути увагу на них.

Після перемоги я обов’язково реалізую свій вішліст:

— Чорні плетені сліпони від Dear Frances на кожен день.

— Витончена сукня українського бренду Anna October із трикотажним ліфом та зав’язками на стегнах.

— Рожева сукня від Celine — вона щороку переходить з одного вішліста до іншого, бо я ніяк не можу натрапити на свій розмір. Сподіваюсь, цього разу мені пощастить, і я знайду її на ресейл-платформах.

— Футболка від Poetry in Objects, де я часто знаходжу справжні вінтажні скарби.

— Рожева панама Tie-Dye Bucket Hat від Ruslan Baginskiy, яку можна зім’яти, покласти у валізу і не перейматися про втрату форми. Вона легка, приємна, в неймовірному кольорі та ідеально підійде для подорожей.

— Сорочка з шовку від французького бренду Casablanca.

  • Dear Frances
    Dear Frances
  • Ruslan Baginskiy
    Ruslan Baginskiy
  • Casablanca
    Casablanca
  • Poetry in Objects
    Poetry in Objects
  • Anna October
    Anna October

Які трендові кольори цього сезону ви можете назвати?

Я б не виділяла щось дуже трендове, а звернула увагу на те, що пасує вам особисто та рекомендувала дотримуватись цього у підборі нових речей. 

Ким в індустрії моди ви надихаєтеся і чому?

Я обожнюю все, що створює Міучча Прада. Вона уособлює собою магічну силу, енергію і талант. Також можу виділити Анну Гарві.

Чи є жінки, яких ви мрієте одягати? 

Це абсолютно кожна жінка України. Хочу бачити на вулицях якомога більше жінок, одягнених в JUL.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали