«Бренд «Україна» має стати найпрогресивнішим у світі в категорії легкої промисловості», — дизайнерка Мері Фуртас

Засновниця Сultnaked розповідає про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу у світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Мері Фуртас, дизайнерка та засновниця slow fashion бренду Cultnaked. 

Про роботу бренду сьогодні

Протягом усіх п’яти місяців триває постійне тестування робочої схеми. У роботі з командою кардинальних змін немає, адже ми звикли працювати онлайн та офлайн. А з логістикою складнощі неминучі. За мінімум часу доводиться опановувати законодавства дотичних країн, шукати вигідні контракти та можливості, нові способи доставки товару до клієнта. Відсутність експрес-шипінгу — один з найгірших конкурентних недоліків для онлайн-бізнесу, тому ці питання намагаємося вирішувати в першу чергу. Ми вже скоротили час очікування до 5-7 днів за кордоном (наш основний ринок — США), але і цього недостатньо. 

Мері Фуртас, засновниця бренду Сultnaked

Про виробництво

Я хочу максимально багато виробляти в Україні — для мене це принципове питання з моменту започаткування бренду. На щастя, цей план працює навіть у таких неординарних умовах. Єдине, що змінилося: ми з панорамного приміщення на верхньому поверсі офісної будівлі на одному з найбільших проспектів Львова переїхали на нижній поверх з метою безпеки. 

Про шляхи продажів

Ми не змінили свою стратегію та продаємось онлайн, як і завжди. У pop-up stores участі не беремо. Маємо в планах організацію власного ексклюзивного поп-апу, та думали про це ще до війни.

Про попит серед іноземців

Більше людей з-поміж нашої аудиторії дізналися, що ми український бренд, з моменту, коли ми стали активно постити інформацію про війну. Чи вплинуло це на продажі? Не впевнена, що у позитивному ключі — люди бояться за свої гроші. Бояться відправляти їх у країну, де, за їхнім уявленням, «усе палає», як у вестернах. Проте в комунікації ми вказуємо, що рефанди можливі, тому все йде максимально за планом. Наша аудиторія нас любить і у нас багато returning customers  — на цьому і тримаємося.

Cпівачка Аріана Ґранде в брюках українського бренду Cultnaked

Про розвиток і майбутні перспективи

Cultnaked з першого дня націлений на західні ринки — немає і моменту, коли б команда не працювала над цим. Ми продаємося, розвиваємося, бачимо світле майбутнє. Моя персональна мета — інвестувати у декілька цікавих українських концептів із класною командою, щоб допомагати їм розвивати бізнес із моєю експертністю та контактами. Але це вже у 2023-му. Наразі приглядаюся до проєктів, наявних на ринку. На мій погляд, в України однозначно велике майбутнє: в час об’єднання бачиш, які прекрасні люди з величезним потенціалом живуть у цій країні, які вони небайдужі до її долі. Ми всі, у будь-якій точці світу, будемо створювати цю державу своєю креативністю, працею та відданістю своїй ідеї. Українці незламні — весь світ це побачив. 

Про роль індустрії у світовому порядку денному

Мода як математика, це своєрідна культурна «мова», якою ми комунікуємо з іншими. Мої колеги з індустрії дуже стараються, щоб нас почула релевантна аудиторія, щоб ми продовжували домінувати у цій інформаційній війні. Одяг — це культурний код та емоційний зв’язок. Українські бренди, які мають міжнародний ринок та аудиторію і продовжують працювати, — це також символ свободи та незламності нашого народу в очах демократичного світу. Медіа надихнулися нашою спрагою до життя та зробили тисячі дописів про дизайнерів, фотографів, митців, бренди тощо — і це дало величезний поштовх для позитивного іміджу українця, для зовнішньої допомоги та підтримки. Ми маємо триматися та не підпускати до себе біженського вайбу. Я сподіваюся, що і після перемоги ми будемо так само активно та професійно завойовувати цей простір. Бренд «Україна» має стати найпрогресивнішим у світі в категорії легкої промисловості. Ми будемо залучати інвесторів та створювати нові робочі місця — це частина мого плану з відновлення.

 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали