Ксенія Шнайдер про співпрацю з adidas Originals, синергію з командою та улюблений предмет із колекції

Модне досьє дизайнерки та співзасновниці бренду Kseniaschnaider

 

Перемовини з adidas

Ми розпочали комунікацію з adidas задовго до війни, і наш діалог тривав декілька років. Щосезону ми надсилали наші матеріали, показували колекції, ділились новинами — доводили, що ми достойні співробітництва з такою великою корпорацією. Важливим аспектом була наша екологічна складова. Adidas цікавило, що ми розвиваємося саме як сталий бренд: вони шукали партнера, котрий мав би досвід роботи з нерозпроданими тканинами й залишками. До того ж adidas як компанія почали активно розвивати лайфстайл-лінійку Originals — тобто випускати окрім спортивного ще й повсякденний одяг. І так з’явився денім. Ми ж спеціалізувалися на денімі впродовж десяти років від моменту заснування бренду, тому по всіх аспектах тут стався perfect match.

Процес створення колекції

Adidas було важливо почути саме наш голос. Від самого початку вони зосередились на тому, що ця колекція має бути поєднанням двох всесвітів в одному предметі. І це вдалося реалізувати. Усі речі створені на основі наших лекал, які ми з Києва передавали до Німеччини та адаптовували під посадку бренду adidas. Безумовно, ми працювали також з їхніми культовими моделями, як-от спортивним костюмом із трьома смужками, проте мали змогу додавати свої візитівки. Наприклад, на всіх речах присутні наші фірмові зелені цінники. Здавалося б, така айдентика бренду Kseniaschnaider незрозуміла для міжнародного ринку, та ми раді, що adidas були відкритими до наших пропозицій. Вийшла класна й продуктивна робота з командою, де ми разом брейнстормили, обговорювали ідеї, вдосконалювали їх та досягнули творчої синергії. 


Контекст війни

Насправді adidas затвердив нас ще у 2021 році: ми домовились про співпрацю й почали готуватись, але так сталося, що реліз першої колекції відбувся вже під час повномасштабного вторгнення. Безумовно, в нових реаліях ми прагнули максимального розголосу, аби нагадати світові, що ми бренд з України, в якій війна. Ми також пишаємося тим, що нам вдалося додати напис «Суперзірка» на культову модель суперстарів саме українською. В історії adidas такого ще не було, коли культовий напис перекладений іншою мовою. Також ми делікатно імплементували в колекцію поєднання жовтого й блакитного, і я радію, що adidas сприйняли наші ідеї.

Світові продажі

Географія продажів нашої спільної колекції з adidas Originals охоплює цілий світ — від Японії до Мексики. Приємним фактом для нас також є те, що люди купують ці речі, подеколи навіть не знаючи бренд Kseniaschnaider. Проте, на мій погляд, це дуже позитивний показник. Коли люди купують продукт просто тому, що він подобається, це означає, що ти на вірному шляху.

Улюблений предмет у колекції

Для мене це футболка із зображенням дорожнього знака з нашої першої  спільної роботи. Цей знак із трьома смужками ми разом з Антоном вперше побачили дорогою до Нюрнберга, коли їхали на першу зустріч в офіс adidas. Тоді я зробила фото цього дорожнього знака й зафіксувала в пам’яті — то був щасливий момент гордості за себе як дизайнера. Пізніше ми показали це фото команді бренду, і згодом народилася ідея перенести зображення на футболку. Тож для мене саме ця річ є знаковою.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали