Нещодавно український бренд KSENIASCHNAIDER представив спільну колекцію з американським денім-брендом DL1961. Співпраця двох сталих брендів стала святом свідомої моди, жіночої підтримки та нових можливостей у роботі з денімом. Про те, як створювалась колекція, успіх унікальної техніки denim fur, нові ідеї та майбутні співпраці ELLE.UA поговорив із засновницею бренду Ксенією Шнайдер.
Співпраця KSENIASCHNAIDER та DL1961 розпочалася з того, що ви створили для них вбрання для виставки Indigo в галереї Frieze у Лондоні. Що це було за вбрання? З якими думками ви його створювали тоді, у страшному березні минулого року?
Так, саме це вбрання дало поштовх до нашої колаборації. Ми зробили тоді джинси та шубу в техніці denim fur, яку ми використовуємо у своїх колекціях з 2017 року. Наше вбрання викликало неабияку цікавість серед відвідувачів виставки. Саме тому ми вирішили зробити щось більш комерційне разом для спільної колекції, але з елементами цієї техніки.
Створювати кутюрне вбрання для виставки, коли навколо повна невизначеність та небезпека — це повний сюр. Були складнощі з виробництвом, складнощі з доставкою… Але якимось дивом все склалося і ми встигли зробити ці вироби. Я дуже пишаюся нашою командою, яка в березні минулого року працювала в Києві, незважаючи ні на що.
Як і у кого «народилася» ідея колаборації?
Ідея з’явилася у креативної директорки бренду DL1961 Сари Ахмед. Вона написала мені в Instagram, коли почалося повномасштабне вторгнення та запропонувала свою підтримку. Запропонувала зробити вироби для їх виставки, а потім і спільну колекцію. Вона постійно наголошувала на тому, що я не маю права зупинятись, адже у мене на той час були думки про закриття бренду. Вона мене надихала продовжувати працювати, адже Сара була свідком подій 11 вересня, тому приблизно розуміла, що відчуваю я, і знала, які поради мені потрібні.
3. Як швидко ви прийшли до спільного бачення колекції? Якою вона мала бути, аби повністю втілити у собі філософію обох брендів?
Коли ми вирішили робити колекцію, Сара сказала, що хоче бачити в ній наш фірмовий печворк та джинсове хутро. Потім наші дві команди намагались поєднати силуети обох брендів. Робота відбувалась дистанційно, ми малювали, робили зуми, надсилали наші семпли та покрокові інструкції, як робити хутро. Це був процес довжиною в півроку.
Колаборація розроблялася паралельно в Києві та Нью-Йорку, і здається, увібрала в себе vibe обох мегаполісів: стильних, красивих та вільних. А яким був процес роботи над колекцією? Наскільки легко вдалося розподілити ролі та узгодити усі процеси?
Процес був дуже класним! Я отримувала задоволення від того, наскільки злагоджено працює команда DL1961. Зазвичай від них на зумах було 5-8 людей, а від бренду KSENIASCHNAIDER або лише я, або максимум ще 2 людини, тому що наша команда не така велика, а під час війни вона стала ще меншою. Тому багато процесів лягло саме на мене. Але я цьому дуже раділа, адже в роботі знаходила для себе порятунок від смутку. Команда DL взяла на себе розробку лекал, виробництво та просування колекції. На їх плечі лягло набагато більше задач, я ж займалась лише креативною частиною колекції.
Колекція вироблялася в Пакистані з використанням перероблених матеріалів з усього світу. Розкажіть трішки детальніше про те, чому саме там та як було влаштоване виробництво.
Всі колекції DL1961 виробляються в Пакистані на їх власному сімейному виробництві. Ця фабрика дуже сучасна і крута — вони повторно використовують воду, працюють на сонячних батареях, відбілюють денім без хлору, використовують багато сталих технологій. В такому підході до роботи ми дуже схожі. Для цієї колекції ми використовували тканину Recover, яка виготовляється з волокон які вже колись були у вжитку, тобто тканина recycle.
Фірмовий печворк з клаптиків деніму та «джинсове хутро» — візитівки бренду KSENIASCHNAIDER, за якими вас знають у всьому світі. Чи є у вас у розробці такі ж «вибухові» нові ідеї, які повторять або й перевершать успіх попередніх?
Зараз я експериментую з лазерним нанесенням малюнків на денім. В нашій колекції весна-літо 2023 дуже багато джинсів з різноманітними урбан-візерунками.
Бренд KSENIASCHNAIDER активно представляє Україну у світі, і нова колаборація – чергова перемога у цьому руслі. Можливо, у вас вже є якісь ідеї щодо наступних співпраць з закордонними брендами?
Так, влітку у нас будуть анонсовані ще кілька міжнародних колаборацій, але поки що я не можу розкрити з ким саме. Але сюрприз буде просто вау, думаю, що ми всіх приємно вразимо.
Також у нас в планах кілька колекцій з українськими брендами. Наприклад, у квітні виходить спільна колекція взуття з брендом Hvoya.
А серед моїх особистих досягнень — я стала амбасадором косметики Comfort Zone і ми разом готуємо кілька дуже потужних благодійних проектів та активностей, пов’язаних з охороною природи.