«Криза — золотий час для виробників солодощів і рестораторів», — Олена Ісламкіна про запуск бренду під час карантину

Інтерв’ю із засновницею українскього бренду шоколаду Rebels

Beauty-редактор ELLE.UA Олена Лісун поспілкувалася із спеціалістом по кетодієті, засновницею бренду шоколаду без цукру і брехні Rebels Оленою Ісламкіною та дізналась, як це — створити новий бренд, коли на планеті пандемія коронавірусу.

Ваш бренд шоколаду створено незадовго до карантину. З якими складнощами ви стикнулися під час пандемії?

Ми із самого початку вирішили робити ставку на онлайновий продаж. І в цьому сенсі пандемія нічого для нас не змінила. Але, звісно, ми розраховували, що з усіма партнерами зможемо зустрітися.

А через карантин багато чого довелося робити наосліп.

Наприклад, замовляти паковання. У докоронавірусному світі ми б поїхали на виробництво, щоб вивести кольоропроби й отримати потрібний колір. У результаті батончики в нас вирвиоко-рожеві, хоча мали б бути як Vanish. Проте заощадили час.

Чи не було страшно починати нову справу в той час, коли багато бізнесів згортали діяльність?

Навпаки. Пандемія переконала нас, що ми розв’язуємо дуже важливу проблему й у нас просто немає права відкладати це на потім. Вживання цукру призводить до ожиріння й діабету —  захворювань, що значно погіршують результат у випадку коронавірусу. Величезній кількості людей відмова від цукру саме тепер може буквально врятувати життя.

А завдяки Rebels можна діставати задоволення з користю.

Хто ваші покупці? Які цінності сповідує бренд Rebels?

Наша мета — надати можливість максимальній кількості людей бути здоровими й щасливими. Любов до солодкого закладена в генах, у нас просто немає ресурсу їй протистояти. Big Food користується цим. Виробники солодощів атакують нас яскравим пакованням, кричущою рекламою, вони буквально підсаджують нас на цукрову голку. Нас переконують, що без цукру не працює мозок і ти сам не свій. Але це брехня. Цукор токсичний. Він робить нас хворими, товстими, млявими й нещасними.

І наші покупці — це всі, хто думає про своє здоров’я, хто хоче скинути цукрове ярмо й почати жити повноцінним життям.

Кетодієта передбачає відсутність солодощів (швидких вуглеводів) у раціоні на користь жирів і білків. Чому тоді до вас прийшла ідея створити саме бренд шоколаду без цукру? Чи вважаєте ви, що бажання їсти солодке непереможне?

Кетодієта, якої я дотримуюся дев’ять років, допомагає позбутися від цукрового мороку, коли бачиш себе вночі біля холодильника, поїдаючи торт. Але любов до солодкого вона не усуває. У моєму Instagram рекордсмени за кількістю збережень — рецепти дозволених кетодесертів.

І це цілком нормально.

Людина еволюціювала кілька мільйонів років в умовах дефіциту їжі. Виживали тільки наймотивованіші, які любили поїсти настільки, щоб проходити десятки кілометрів у спеку й холод, боротися за їжу. Замість того, щоб боротися зі своєю природою, ми в Rebels пропонуємо задовольняти потребу в солодкому смаку не просто безпечно, а ще й корисно.

Натепер ви випускаєте лише один вид шоколаду? Плануєте розширювати лінійку?

Звісно! Першим ми випустили чорний шоколад Rebels Love. Він містить поліфеноли яблука й винограду, потужні антиоксиданти, що захищають від старіння й роблять нас витривалішими. На підході — Basic з метабіотиками. За користю — це як кефір, тільки шоколад. У розробленні — шоколадки від пошарпаних нервів, для розслаблення та для хорошої концентрації. Моя партнерка Катя, за професією технолог харчових виробництв, у постійному пошуку функційних інгредієнтів, що круто показали себе у великих якісних дослідженнях і при цьому не впливають на шоколад.

З погляду смаку, усі наші продукти — це класний звичний десерт.

Розкажіть, як в умовах самоізоляції вам вдалося відшукати технолога шоколаду та інших важливих для створення продукту людей?

Провести співбесіду з нашим технологом Дмитром наживо я встигла до самоізоляції. Але ми із самого початку працювали віддалено. Він у Чернігові на виробництві відпрацьовує формули, я в Києві бігаю на «Нову пошту», куштую зразки й пишу фідбек. У період карантину в нас не було потреби в розширенні штату: ми з Катею виконували багато функцій, а потужності й робочих годин Дмитрові вистачало, щоб виробляти потрібну кількість шоколаду. Щойно настало послаблення карантину, наша команда вирушила в роудшоу на пошуки партнерів по виробництву. Усе вийшло якось органічно та вчасно.

Як довго відбувався процес створення продукту? Скільки зразків ви скуштували, перш ніж визначити найкращий?

На сьогодні в нас 53 пробники, з яких затверджено два смаки. Я постійно їм наші тестові варіанти, потім обов’язковий контроль якості готової партії, до того ж треба куштувати продукти конкурентів і просто какао-масу й олію, щоб бути впевненою у вихідних матеріалах.

Ніколи не думала, що скажу це, але шоколад навіть може трохи набриднути.

Чи вплинула економічна криза на купівельну спроможність людей, якщо не йдеться про базові продукти? Чи вплинула криза на рівень продажу вашого шоколаду?

Хоч як парадоксально, криза — золотий час для виробників солодощів і рестораторів. Коли в людей не залишається грошей на великі покупки або подорожі, розрадою та задоволенням стають їжа взагалі й десерти зокрема. Для нас важливо, щоб по закінченню економічної кризи й пандемії люди не виявили в себе букети наїдених захворювань. Якщо вже й шукати розраду в їжі, то хоча б у корисній.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от LENA LISUN (@li__lena)

Хто ваші конкуренти? Як ви до них ставитеся?

Rebels не має аналогів. У нас унікальна комбінація: ми використовуємо якісні какао-продукти й підібрали таку комбінацію цукрозамінників, що у вас буде повне відчуття, що ви їсте звичайний смачний шоколад. Тільки замість шкоди цукру ви отримуєте краплю чарів наших розумних інгредієнтів.

У нас є ідеологічні противники — Big Food, великі корпорації, які підуть на все, щоб продати свої небезпечні продукти.

І є однодумці — ті, хто хоче, як і ми, допомогти людям бути здоровими й щасливими. Ми пишаємося дружбою з першої українською кетопекарнею «Кето Кето», спілкуємося з виробниками класного крафтового українського шоколаду. Усе більше компаній замислюються не тільки про комерційну вигоду, а й про те, щоб їхній продукт приносив людям реальну користь. І будь-якому гравцеві, який з’являється на ринку солодощів з такими намірами, ми тільки раді.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали