«Хороший лідер повинен відчувати ситуацію в колективі», — CEO alterhaus Юлія Кирилюк

Ексклюзивно для ELLE.UA

У це складно повірити, але ремонт житла справді може принести вам задоволення, якщо довірити цю кропітку справу професіоналам. Як на практиці працює схема «ремонту під ключ», чи реально вкластися у 50 днів, та що саме входить у загальну вартість ремонту, ми розпитали Юлію Кирилюк, CEO alterhaus — сервісу з ремонту під ключ від «А» до «Я». Про роботу з клієнтами, лідерські якості, а також про б’юті-рутину Юлії — в нашому ексклюзивному інтерв’ю.

ELLE.UA: Розкажіть, як працює на практиці схема ремонту «під ключ» від alterhaus?   

Юлія Кирилюк: alterhaus надає повний спектр послуг — від проєктування до реалізації і меблевого виробництва. Концепція ремонту впродовж 50 днів працює за рахунок злагодженості всіх процесів та спільних зусиль команди, кожен чітко знає свою зону відповідальності на певному етапі.

Ми намагаємося максимально почути і зрозуміти побажання нашого клієнта. Я часто обговорюю планування ще на етапі переговорів і роблю це з великим задоволенням. Буває, що клієнт відкритий до порад, і я залюбки йому підказую з огляду на свій чималий досвід. Ми обмінюємося картинками, а я паралельно підбираю матеріали (вони у нас представлені в офісі). Коли планування завершене, у нас зазвичай уже готові 2-3 добірки матеріалів. Меблі, як правило, підбираємо вже після запуску ремонту. Весь процес намагаємося звести до 5 зустрічей в офісі. Спочатку обговорюємо за чашкою кави дизайн, потім матеріали, меблі, ще якісь дрібниці, а завершуємо клінінгом. І от, коли ми провели два клінінги, клієнт бере валізи і заїжджає в свій дім. Така от схема «під ключ».

ELLE.UA: Методом яких проб і помилок виведена формула «ремонт за 50 робочих днів і за фіксованою ціною». До речі, чому саме 50?

Ю.К.: Ми запитали наших інженерів: «Уявіть ідеальну картину, коли ви тільки керуєте будівельниками, вчасно отримуєте всі матеріали, відповіді на всі питання щодо проєкту, плитку доставляють теж вчасно, а ви лише плануєте, — розпишіть нам ідеальний термін на ремонт». Звісно, вони всі намагалися перестрахуватися запасом часу на випадок, якщо «електрик не вийде» і тому подібне. Ми сказали: «Ні. Ви ідеальну модель уявіть». Так з’явилися 50 днів. Це реальна модель, яку ми почали відпрацьовувати.

Коли у вас швидкий і чіткий зворотний зв’язок від менеджера, простоїв не буває. На будівництві існує багато нюансів, але злагодженість процесів вирішує все.

ELLE.UA: Яким чином побудована робота alterhaus із клієнтами? Які існують етапи співпраці і порядок платежів?

Ю.К.: Усе починається зі знайомства. Краще, коли це не телефонна розмова, а особиста зустріч. Багато клієнтів приходять до нас зі своїм плануванням, і ми просто спілкуємося, далі вони йдуть обмірковувати. Коли вже людина готова до співпраці, ми повинні зорієнтуватися по бюджету, щоб не витрачати сили та час один одного. Нам важливо розуміти, що наша ціна влаштовує замовника, і що з цією ціною ми можемо запропонувати саме те, на що він розраховує. Потім ми підписуємо попередній договір і починаємо роботу над проєктом: виїжджаємо на заміри, пропонуємо кілька варіантів планувань, робимо креслення. Далі підбираємо матеріали та сантехніку. Коли проєкт готовий, затверджуємо фіксований бюджет і з цього моменту беремося до ремонту. Саме тоді починається наш зворотний відлік і основні платежі від клієнта. У нас їх разом три: на початку — 50% від фіксованої вартості, 35% — від фіксованої вартості на екваторі ремонту (умовно — на етапі укладання плитки) і 15% — після першого ремонтного клінінгу. Як правило, ми продовжуємо співпрацювати з клієнтом далі, тому що комплектуємо квартиру меблями, шторами, декором і всім іншим, щоб клієнт заїхав у повністю облаштоване житло. 

ELLE.UA: Ви пропонуєте клієнтам один із чотирьох стилів дизайну («Прага», «Нью-Йорк», «Токіо», «Берлін»). Розкажіть, чому саме ці стилі, і чим вони відрізняються один від одного?

Ю.К.: Це наші умовні назви, і вони зовсім не свідчать про те, що в Берліні чи Нью-Йорку всі квартири саме такі. Філософія наших ремонтів полягає в тому, що кожен стиль — це полотно, на якому ми створюємо настрій та дизайн. Тобто, клієнту важко щось зрозуміти, якщо ми покажемо йому тільки пофарбовані стіни і підлогу. Тож ми демонструємо, як це все можна облаштувати меблями, декором тощо. Усі чотири стилі — сучасні. Основна відмінність між ними — це сантехніка і чистові матеріали (міжкімнатні двері, покриття на підлогу, плитка). Вони відрізняються брендами, вартістю, тому і калькулятор на нашому сайті йде з градаціями — від найнижчої до найвищої ціни. До прикладу, вартість дверей у «Празі» становить 400 доларів, тоді як у «Нью-Йорку» — 1000 доларів. Буває, що клієнт говорить: «Мені так подобається "Нью-Йорк", але мені він не по кишені». Тоді ми намагаємося адаптувати стиль під побажання клієнта: замінити виробника дверей, залишити високий плінтус, взяти іншу сантехніку й плитку, не італійську, а польську чи українську. Так і працюємо.

ELLE.UA: Скільки триває індивідуальний проєкт? Теж 50 днів? У скільки разів його вартість може перевищувати вартість «Праги» чи «Берліну»?

Ю.К.: Індивідуальний проєкт передбачає, що жоден із наших стилів не підходить замовнику. Треба розуміти, що 50 днів — це ремонт квартири майже 100 м². До 150 м² — це 60-65 робочих днів. А якщо мова йде про будинок від 200 м² —  це 80 робочих днів. Тобто магії не трапиться, якщо дати нам сто мільйонів грошей і поставити завдання зробити ремонт на 1000 квадратних метрів за 50 днів, усе залежить від проєкту. Якщо це складне оздоблення стін, багато панелей, купа каміння, то часу може піти більше. Вартість індивідуального проєкту може перевищувати і «Нью-Йорк», досконалість не має меж. Можна ж усе золотом обсипати (усміхається).

ELLE.UA:  Що, власне, входить до вартості ремонту?

Ю.К.: Вартість ремонту, яку можна у нас розрахувати на сайті, завжди включає дизайн-проєкт, а саме — креслення. До кожної квартири, незалежно від стилю, ми підходимо індивідуально, тому розробляємо функціонал та планування нової квартири окремо, а далі вже йде реалізація ремонту. Ми робимо демонтаж, монтаж, готуємо стіни під малярні роботи, розводимо розетки, встановлюємо міжкімнатні двері, укомплектовуємо санвузли, кладемо плитку, проводимо клінінг, піклуємося про постачання матеріалів для ремонту, а також про вивезення сміття після. Менеджер alterhaus дбає про спокій замовника, інформуючи його дистанційно про всі процеси. З цього і складається загальна вартість.

ELLE.UA: Ви проводите ремонти тільки в новобудовах?

Ю.К.: Наш калькулятор заточений саме під них! При цьому ми не відмовляємося від квартир на вторинному ринку. Усе залежить від стану такого житла. Саме тому часто ми не можемо відразу зорієнтувати за бюджетом. Тільки коли ми доводимо простір до стану новобудови, можна говорити про ту суму, яку ви порахували на початку. Іноді підготовка включає тільки зняття шпалер, а часом це — демонтаж стін, труб тощо.

ELLE.UA: Розкажіть про проєкт, який було реалізувати складно, але яким ви, зрештою, пишаєтеся?

Ю.К.: Один з останніх проєктів, яким я пишаюся, — проєкт на Riviera Villas: оксамитові шпалери, великоформатна плитка, камінь, винний погріб у склі. Ми викопували три метри і заливали кільця з бетону, щоб світилася підлога. Усе дуже ексклюзивне, таке, що вимагало ювелірної роботи наших майстрів. Чому я вважаю цей проєкт складним? Тому що в основному ми спеціалізуємося на квартирах. Звісно, з початком карантину ми переключилися і на будинки, з’явилася така потреба. І коли замовник отримує від нас повний комплекс послуг щодо ремонту всередині помешкання, він хоче, щоб і ландшафт також був упорядкований. Складність також полягала в тому, що нам довелося взяти на себе багато процесів одночасно — опікуватися «розумним будинком», професіоналами, що ремонтують дах, ландшафтними спеціалістами, робити тераси та прибудови у дворі. Плоский дах був важливим елементом концепції будинку, тож нам довелося його повністю переробляти. А після капітальної реновації ми облаштували там спортзал і зону для дітей. Я пишаюся цим проєктом і нашою командою. Замовник залишився щасливим.

ELLE.UA: Як ви страхуєтеся від ситуацій, коли клієнт не задоволений кінцевим результатом?

Ю.К.: Таке трапляється вкрай рідко. Ми вважаємо проєкт незавершеним до того часу, доки клієнт не залишиться щасливим. Хоча іноді клієнт не хоче бути щасливим, і це також потрібно прийняти. У будь-якому разі ми доробляємо, переробляємо, виправляємо до того часу, доки не почуємо: «Так, супер! Підходить». Для нас це важливо.

ELLE.UA: Чи змінився формат вашої роботи за останні 2 роки? Яких замовлень стало менше, а яких більше?

Ю.К.: Формат роботи не змінився. Звісно, карантин вніс свої корективи, нам довелося стати більш широкопрофільними спеціалістами і орієнтуватися в дахах будинків (усміхається). Також  посилилося сарафанне радіо: все більше і більше наших клієнтів повертаються.

ELLE.UA: Скільки осіб наразі працює у вашій команді? Чим можна мотивувати працівників, крім зарплати?

Ю.К.: В офісі працює 20 осіб, а будівельників понад 100. Мотивуємо переважно премією. У мене три критерії успішності проєкту: клієнт щасливий, я майже не підключалася до жодних процесів, ми вклалися в бюджет. За дотримання цих критеріїв я можу доюре віддячити нашого працівника. Також ми влаштовуємо спільні вечірки та їздимо у невеличкі відпустки: як от до Туреччини чи Іспанії. У нас є спільна командна ціль: продати 100 ремонтів за рік, і тоді ми всі поїдемо до Нью-Йорка (усміхається).

ELLE.UA: Які якості відрізняють хорошого лідера від хорошого виконавця?

Ю.К.: Бути хорошим керівником важко. Наші працівники вже звикли, що я добра, відкрита, і навіть якщо насварю, то по-доброму. Але при всіх цих прекрасних якостях іноді доводиться вмикати строгість.

Хороший лідер повинен відчувати ситуацію в колективі і відчувати клієнта.

Це те, що приходить із досвідом. Сильна інтуїція також буде тільки плюсом.

ELLE.UA: Що допомагає вам уникати вигорання? Які способи перезавантаження для вас найбільш дієві?

Ю.К.: Скажу відверто: моя робота — моє хобі. І навіть на роботі я можу відпочити, якщо клієнт приємний. Мені подобається допомагати людині побачити, яким може бути фінальний варіант ремонту. Розуміння, що я відчуваю клієнта і ми з ним на одній хвилі, мене наповнюють. Також мене заряджають подорожі, час, проведений із чоловіком та дітьми. Мені багато для відпочинку не потрібно — трьох активних днів цілком достатньо.

ELLE.UA: Які б’юті-звички та процедури ви не пропускаєте навіть при дуже щільному графіку?

Ю.К.: Якщо говорити про б’юті-процедури, то для мене важливе поєднання якості зі швидкістю. Тому, коли я виходжу з манікюром і педикюром за півтори години, а з укладкою — за 15-20 хвилин, це ідеально. Коли я чую, що подруги витрачають на фарбування волосся чотири години, для мене це звучить як щось нереальне. До косметолога я не ходжу, віддаю перевагу якісним продуктам із догляду за обличчям. А ще часто влаштовую з подругами челенджі, щось на кшталт «Пройти 15 тисяч кроків на день».

ELLE.UA: Ви виховуєте сина та доньку. Чи сувора ви мама?

Ю.К.: Я сучасна мама, яка дуже рідко підвищує голос. Іноді мені здається, що я зовсім недавно сама була дитиною, тому поводжуся з сином та донькою м’яко. Намагаюся завжди з ними розмовляти. Мені важливо, щоб вони виросли людяними, цінували один одного і не підставляли інших.


Реклама

Популярні матеріали

Misha Skova: striking a pose and closing deals — the dual success of a...


Манікюр, який візуально омолоджує руки


3 способи прискорити метаболізм


Читайте також
Популярні матеріали