Все, що вам потрібно знати про український beauty-бренд MAMASH

Нішеві продукти для догляду за обличчям, тілом та волоссям

Повага та любов до повністю натуральної косметики у 2023 році залишається в тренді, проте трохи видозмінюється. Сьогодні рослинні та eco friendly формули чудово співіснують із науковими дослідженнями та активами з лабораторій. Насправді сьогодні найефективніші beauty-інгредієнти отримують саме за допомогою біотехнологій. Саме тому гуманний український бренд MAMASH, який може похвалитися відміткою Cruelty Free та європейськими сертифікатами, так полюбився б`ютіголікам. Він створює унікальні дієві формули з високою концентрацією спільно з лабораторіями, які вважаються світовими лідерами з виробництва активів — CLR (Берлін), Cobiosa (Барселона) та Infinitec (Барселона).

Восени 2021 року відбувся масштабний ребрендинг і бренд ввійшов до сегмента люксової косметики. Паралельно відбувся запуск засобів для догляду за волоссям з прогресивними формулами для його активного росту та відновлення. Сьогодні в наявності чотири hair-колекції. Цей процес супроводжувався активною підтримкою українських селебріті, які знайомі з MAMASH з часів заснування: оновлений дизайн і засоби одною з перших змогла оцінити Катерина Осадча, також до неї приєднались інфлюенсери: Катерина Квіткова, Наталі Литвин, Саша Бо та інші.

Дійсно, у ці засоби складно не закохатися: насичені корисними компонентами формули працюють як на миттєвий wow-ефект, так і відрізняються пролонгованою дією для покращення текстури шкіри. Все, що потрібно, — додати до своєї beauty-рутини крем, сироватку, маску для обличчя та продукти догляду за волоссям. Всю роботу за вас виконають зіркові skincare-компоненти: ніацинамід, пептиди, вітамін С, гіалуронова кислота, пробіотики, екстракти чорної ікри та рослин, каолін, органічні олії манго, авокадо, бабасу, моркви та маракуї морський колаген, оливковий сквалан, а також hair-інгредієнти: органічні масла аргани, кокоса, ши, жожоба, какао, макадамії, інка-інчі та кукуї.

Усі продукти випускають в лаконічних, естетичних флаконах — вони з першого погляду викликають бажання бачити їх на своїй поличці у ванній.

Тренд догляду за тілом у 2023 році тільки набирає обертів, але він більш ніж актуальний. Судіть самі: ми невпинно доглядаємо шкіру обличчя, але зазвичай нехтуємо шкірою на всьому тілі. Тим часом шия та руки видають вік набагато раніше, ніж обличчя. Бренд MAMASH активно розробляє продукти з ухилом в spa, обіцяючи додаткову дозу релаксу під час використання: скраби, креми для тіла та сухі масла пахнуть просто неймовірно і роблять шкіру випещеною, ніби ви тільки завершили салонні процедури. В усіх засобах використовуються виключно нішеві аромати, які розробляє спеціально для українського бренду французька парфумерна компанія Jean Niel.

Волонтерська діяльність бренду

З настанням нового етапу розвитку бренду, звичайно ж, робочі задачі та наступні цілі були заплановані чи не на рік вперед, але раптовий (для більшості людей країни) початок повномасштабного вторгнення Російської Федерації змусив поставити на паузу переговори з європейськими партнерами та більш активно включитися у волонтерську діяльність, яка й до 24 лютого займала вагому частину життя засновників бренду — Юлії та Андрія Васькович.

З перших днів львівський офіс бренду перетворився на центр гуманітарної допомоги, де команда спільними зусиллями збирала найбільш необхідні речі. Було декілька тисяч щоденних запитів у соціальних мережах, сотні людей, які долучились до спільної допомоги українським військовим та десятки людей, яких вдалось евакуювати з гарячих точок.

В перші місяці війни довелось призупинити звичну для MAMASH діяльність і вкласти усі сили в допомогу тим, хто цього потребує.

В цей період вдалось:

• допомогти локальним військовим частинам у Львівській області, надіслати необхідне спорядження в прифронтові зони та безпосередньо в точки найактивніших бойових дій;

• активно підтримувати людей-переселенців, які були змушені тимчасово покинути свої домівки, щоб забезпечити безпеку собі та своїм рідним (серед гуманітарної допомоги продукти та товари першої необхідності, вагому частину яких особисто закупляли та збирали завдяки небайдужим людям, які привозили необхідні речі до львівського офісу бренду);

• забезпечити декілька сотень жінок засобами гігієни та найважливішими елементами догляду від бренду MAMASH;

• відвідати та забезпечити кормом декілька притулків для тварин, куди вдалось влаштувати врятованих собак з різних областей України.

Після безпосереднього спілкування з військовими, було прийнято рішення перейти до більш суттєвих дій. Засновники Юлія та Андрій Васькович наважились зробити крок, до якого готувались протягом останніх років — власний благодійний фонд «UA. Вільна». На сьогодні фонд підтримує локальні військові частини та основна діяльність зосереджена на забезпеченні військових ЗСУ, які перебувають в найгарячіших точках фронту, зокрема в Бахмуті та околицях. 

За останні декілька місяців передано: сотні набоїв для снайперів, 2 кілометри спальних мішків, рюкзаків, взуття та військового одягу, десятки шоломів, навушників та адаптерів, тисячі грілок, сотні кілограмів гігієни та харчових продуктів, 1500 окопних свічок, рації Motorola 4800, Starlink, близько 500 кг медикаментів, колеса, ремкомплекти, компресор, інвертор та техніка для зв‘язку. 

Нещодавно проведено масштабний збір коштів, завдяки якому компанія передала військовим важкотонну вантажівку-тягач для броньованої техніки.

Діяльність бренду під час війни

На початку історії MAMASH було важко передбачити, в які часи доведеться працювати та які труднощі з`являтимуться на шляху. Але тут вкотре можна згадати про незламний український дух і нашу міць, адже навіть під ракетними обстрілами і впродовж тривалого блекауту (виробництво та лабораторія бренду працювали виключно завдяки власному енергозабезпеченню з листопада 2022 до середини січня 2023) є бажання розвиватись і вдосконалювати робочі процеси. 

Зараз засновникам вдалось налагодити співпрацю і владнати логістичні питання з постійними європейськими партнерами (провідні лабораторії, які є світовими лідерами з виробництва активів — CLR (1926, Берлін), Cobiosa (1972, Барселона) та Infinitec (2006, Барселона). Тому бренд вже активно працює над новими, ще більш прогресивними, колекціями догляду.



Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали