«Я сама обрала, ким хочу стати і ким я є тепер», – ці слова належать Коко Шанель і описують її характер якнайкраще. Революціонерка та муза, котра мала власну думку, часто несхожу на інших – усе це про Габріель. Олів'є Польж, головний парфумер Дому Chanel, створюючи новий аромат, надихався саме особистістю дизайнерки та намагався розкрити її справжню. Звідси і назва парфуму: якщо «Коко» – це дух Chanel, то «Габріель» – це справжнє втілення ідеї марки.
В основі аромату лежать квітковий букет: традиційний для бренду жасмин, іланг-іланг, тубероза з Грассу та квіти апельсинового дерева. Розробка дизайну пляшки та упаковки для Gabrielle зайняла у Сільві Легастелуа 5 років. Форма флакону дещо нагадує культові Chanel №5, але водночас є інноваційною: під час попадання сонячних променів на парфуми створюється ефект сяйва.
Похожие материалы:
Востаннє Chanel презентували новий аромат ще у 2002 році, і це був улюбленець багатьох – Chance. Героїнею нового парфуму стала акторка Крістен Стюарт, рекламний ролик з її участю обіцяють презентувати вже наступного місяця. Gabrielle надійде в продаж вже 1 вересня.