Дайджест липня: всі новини beauty-індустрії, на які варто звернути увагу

Головні запуски та найбажаніші продукти

Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Бабіцька зібрала головні новини минулого місяця, про які мають знати всі б`ютіголікі.

1. Торік у Ботанічному саду ім. Гришка під час блекаутів через різкі перепади температури та відсутність електроенергії в теплицях загинули 500 видів квітів. Український бренд INRO та художниця Ліліт Саркісян створили спеціальну лінійку, прибуток із продажу якої передають улюбленому ботсаду всіх киян. Благодійна колаборація допоможе відновити рослинну колекцію — магнолії, азалії, орхідеї, дерева яблуні та берези, ялівець, тис та рідкісні цибулинні рослини.

Свічки, саше та дифузори пахнуть на вибір: франжипані, магноліями, азаліями та камеліями. А також, якщо ви відмітите у своїх сторіз бренд INRO при відвідуванні ботсаду, творці подарують вам ароматне саше з нової колекції.

2. Українські бренди не втомлюються дивувати: своєю завзятістю, якісними продуктами, бездоганним дизайном пакування. Нещодавно я познайомилася з брендом з догляду за тілом, який називається просто і зрозуміло — to be, і захопилася. Головна фішка бренду в тому, що вся косметика виготовляється з натуральної сировини, без використання сульфатів та парабенів. Вся косметика створена на ламелярній основі та у своєму складі містить різні рослинні олії. Наприклад, бестселер — крем для тіла з виноградним мелатоніном містить 30% рослинних олій у складі, дуже швидко вбирається шкірою та класно зволожує. Адепти дбайливого ставлення до планети оцінять, що все пакування підлягає вторинному переробленню.

3. Усі, хто у темі мінімалізму, давно знають марку Q+A, яка була створена у Британії. Лаконічні дизайни та демократичні ціни разом із відмінною якістю роблять продукти бренду дуже бажаними. Крута новина полягає в тому, що тепер в Україні можна купити не лише догляд для обличчя, а й засоби для тіла. Всі вони дивно пахнуть: скраб для тіла з AHA-кислотами, наприклад, — екзотичними фруктами та ваніллю, а лосьйон з гіалуроновою кислотою — свіжоскошеною літньою травою.

4. Цього року легендарний крем Skin Caviar Luxe Cream від бренду La Prairie відзначає свій 25-річний ювілей. З цієї нагоди на виставці Art Basel було представлено дивовижний артоб`єкт «Кобальтовий дім». Він є захопливим видовищем, створеним голландським дизайнером Сабіною Марселіс, відзначеною безліччю премій. Після Базеля ця платформа прямує до Маямі, потім до Гонконгу.

5. Колаборація RevitaLash і Mon Mou змінює уявлення про догляд за волоссям. Здорове, сильне волосся починається зі здорової шкіри голови, тому бренди вирішили привернути увагу до цього питання. Зараз, замовляючи шампунь і кондиціонер або пінку для збільшення обсягу волосся від RevitaLash на офіційному сайті та у партнерів бренду, ви отримаєте схвалену трихологами щіточку для масажу шкіри голови SSBRUSH від українського бренду Mon Mou. Вона забезпечує глибоке, але делікатне очищення шкіри голови, посилення мікроциркуляції, стимулює «сплячі» фолікули волосся та підвищує провідність активних компонентів.

А шампунь, кондиціонер і пінка Volume Enhancing Foam з колекції Hair Volumizing Collection підходять для всіх типів волосся, ефективно зміцнюють ослаблені локони, сприяють зростанню та надають помітного об’єму.

6. Модний аксесуар — це не лише сумочка чи пояс, але тепер ще й помада. Тільки подивіться на цю Prada Monochrome Hyper Matte, яка забезпечує гарне матове покриття та бархатистий фініш, що допомагає губам виглядати природно. На офіційному сайті така мала обійдеться вам у 50 доларів. Терміново додаю її до списку покупок!

7. Багатоцільовий та ультрамодний Le Baume від Dior — ваш новий beauty-помічник для губ, рук та тіла. Це потрібний косметичний аксесуар для повсякденного життя. Дбайте про свою шкіру, де б ви не знаходилися, за допомогою Le Baume від Dior. Маючи культовий дизайн і логотип Dior, він стане ідеальним супутником у подорожі для догляду за шкірою.

Бальзам Le Baume by Dior назавжди змінить ваш щоденний догляд. Він чудово адаптується до всіх типів шкіри та її потреб. Це ідеальний косметичний аксесуар, який чудово поєднується з будь-яким модним стилем.

8. У лімітовану колекцію рожевих гребінців для волосся, присвячену Барбі, ви гарантовано закохаєтеся з першого погляду. Світові бренди Tangle Teezer та Barbie об`єдналися, щоб створити рожевий дует Tangle Teezer & Barbie. В результаті колаборації вийшла нова щітка для догляду за волоссям у яскравому, ефектному кольорі Dopamine Pink. Це найкомфортніший гребінець у світі, який здатен розплутати та «утихомирити» навіть дуже кучеряві локони, не кажучи вже про прямі. А гарний рожевий колір зарядить чудовим настроєм на весь день. Гребінці випустили у двох форматах: великий для домашнього використання та мініатюрний для подорожей.

9. Мінеральна сонцезахисна пінка для обличчя та тіла Sheerfoam Body & Face Non-Tinted Spf 30 від Tizo — запатентований сонцезахисний продукт. Його унікальна формула забезпечує невагоме, прозоре, з легким блиском покриття шкіри та чудовий захист від УФ-випромінювання при повному комфорті використання. Піна максимально зручна у використанні, вбирається за секунди та значно полегшує процес нанесення сонцезахисного засобу.

10. Сьогодні співвласник beauty-бренду Sister`s Aroma Юлія Бурковська у своєму Instagram-акаунті анонсувала запуск спортивного напряму. На фото можна побачити стильний топ та велосипедки для занять фітнесом у вугільно-чорному кольорі.

«Мрію закохати вас у здоровий спосіб життя — без надриву та обмежень. Поступово, крок за кроком, але назавжди. Саме з такою думкою ми з командою створюємо @sisterssport», — написала Юлія. Що ж, мені дуже імпонує ця філософія, тож я нетерпінням чекаю запуску!

11. Аромат Aqua Media Cologne forte — це втілення балансу та гармонії у флаконі. Парфумерна вода з гострими, іскри та майже апетитними свіжими нотами буквально наповнює життям. Анісові акценти, що так любить Франсіс Куркджян, є центральною частиною цього саду цитрусових нот. Верхня нота — це яскравий бергамот з Італії, що поєднується з кристалічною нотою гедіону, відомою своїм повітряним квітковим сяйвом, в ідеальному акорді, щоб додати подих солодкого фенхелю. Далі з ними починає обійми вербена, яка в кінці поєднується з електричною, майже шипучою гранню зеленого моху. Продається цей скарб у Aromateque.

Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали