13 успішних beauty-брендів, створених селебріті

Секрети ефективного маркетингу в індустрії краси від зірок з А-списку

Селебріті з А-списку завжди були законодавцями моди, проте сьогодні їхній вплив виходить далеко за межі червоної доріжки. Йдеться про багатомільйонні beauty-імперії, які з кожним днем розширюються.

Наприклад, 2023 року бренд Ріанни Fenty Beauty завоював корону найприбутковішого косметичного бренду знаменитостей, отримавши дохід у розмірі 477 мільйонів фунтів стерлінгів.

Помади та парфуми від селебріті мають популярність серед б`ютіголіків і тіктокерів: володіти продуктами від Гейлі Бібер і Джей Ло сьогодні престижно.

Beauty-редакторка ELLE.UA Олена Бабіцька пропонує познайомитися з топовими косметичними брендами знаменитостей, які мають неймовірну популярність завдяки інноваційним продуктам і грамотно впровадженим маркетинговим стратегіям.

13 успішних beauty-брендів, які створили селебріті

Ріанна, Fenty Beauty

Вихід на ринок бренду Ріанни Fenty Beauty 2017 року з перших днів супроводжувався гучним успіхом. Співачка привернула увагу, розробивши 40 відтінків тональних засобів (тепер їх стало більше — 50!) і підкоривши вимогливу аудиторію по всьому світу.

Прихильність толерантності та бодипозитиву поширюється і на маркетингові кампанії бренду, в яких знімаються моделі різних національностей, статей, відтінків шкіри та типів фігури.

Вікторія Бекхем, Victoria Beckham Beauty

Вікторія Бекхем продемонструвала світові свій бренд косметики та засобів для догляду за шкірою під час Тижня моди в Лондоні восени 2019 року. За словами самої Вікторії, її компанія — це не просто компанія, а «рух за чисту і добру красу». Ця філософія втілилася в тінях для повік з кристалами для «посилення енергії аури», кремових помадах і зволожувальному кремі, створеному у співпраці з ученим і творцем однойменного бренду Августинусом Бадером. Дуже швидко цей крем став відомий як «секрет шкіри багатих людей».

Бейонсе, Cécred

На початку 2024 року Бейонсе запустила бренд для волосся Cécred. У дитинстві співачка бачила, як її мама готувала корисні домашні маски для локонів. Об`єднавши ці знання з науково обґрунтованими методами, Бейонсе розробила зволожувальний шампунь з гіалуроновою кислотою, відновлювальну лікувальну маску, олію для волосся та інші hair-засоби. Всі вони створені з використанням запатентованого ферменту Bioactive Keratin Ferment, який забезпечує протеїнове живлення волосся, повертаючи йому блиск і роблячи його більш стійким до пошкоджень.

Біллі Айліш, Billie Eilish

Аромати Billie Eilish Fragrances з`явилися в листопаді 2021 року. Перший парфум, що отримав назву Eilish, — солодкий, деревно-мускусний, який сама співачка описує як «душевно-сексуальний» і схожий на «спокусливий зефір».

Бред Пітт, Le Domaine

Бред Пітт любить вино, володіє виноробнею Château Miraval у Провансі, Франція, і створив бренд з догляду за шкірою Le Domaine, натхнений антиоксидантними властивостями винограду. Антивіковий бренд був створений спільно з професором Леві, експертом зі старіння людини, і професором Тейсседром, дослідником, який визначив найпотужніші антиоксиданти, знайдені у винограді Famille Perrin. Асортимент представлений чотирма продуктами — очищувальною емульсією, сироваткою, кремом і флюїд-кремом.

Сінді Кроуфорд, Meaningful Beauty

Після 30 років Сінді Кроуфорд почала відвідувати паризького дерматолога Жана-Луї Себа, відомого як «король ботоксу» в Європі. У результаті довга дружба перетворилася на співпрацю: разом 2004 року вони створили бренд із догляду за шкірою Meaningful Beauty. Головний інгредієнт у формулі — антиоксиданти, які містяться в дині.

Дженніфер Лопес, JLo Beauty

Дженніфер Лопес створила компанію JLo Beauty 2020 року. «Моя мама, бабуся й тітки використовували оливкову олію, коли їм було потрібне глибоке зволоження шкіри обличчя, волосся й тіла, тому моя skincare-лінія почалася з цього маленького сімейного секрету», — сказала Лопес напередодні презентації.

Пріянка Чопра, Anomaly Hair Care

Компанія Anomaly Hair Care, заснована 2011 року, пропонує гендерно нейтральні, екологічні продукти для волосся, що не містять агресивних хімічних речовин.

Anomaly може похвалитися доступною лінійкою шампунів, кондиціонерів, глибоких кондиціонерів, сухих шампунів і масок. Вони виділяються своєю екологічною упаковкою, зробленою повністю з перероблених океанічних і звалищних відходів.

Кайлі Дженнер, Kylie Cosmetics

У 2015 році, коли Кайлі Дженнер було всього 18 років, вона запустила компанію Kylie Cosmetics. Завдяки величезному впливу соціальних мереж, її перші набори для губ були розпродані менш ніж за хвилину. Її успіх був пов`язаний не тільки з популярністю, але і з розумінням своєї аудиторії. Цільовою аудиторією Кайлі були молоді люди, які не відривалися від своїх соціальних мереж. До 2018 року Дженнер стала однією з найбагатших жінок світу.

Селена Гомес, Rare Beauty

Селена Гомес запустила проєкт Rare Beauty, щоб кинути виклик нереальним стандартам краси 2020 року.  Стратегія Rare Beauty в соціальних мережах зосереджена в TikTok. Вони використовують різноманітний контент, включно з демонстрацією продуктів, смішними Reels, відео про психічне здоров`я із Селеною Гомес і навчальними роликами.

Гейлі Бібер, Rhode

‍Попри те що компанія Rhode була запущена тільки 2022 року, вона дуже швидко набрала популярність. Продукти бренду відображають естетику clean beauty і викликають великий ажіотаж серед шанувальників мінімалістичного дизайну.

Також нещодавно Гейлі Бібер створила вірусний тренд із новим чохлом для телефону. Це виявився геніальний хід — силіконовий чохол, у який можна помістити пептидний засіб для губ Rhode Peptide Lip Treatment або пептидний тінт для губ (два найпопулярніші продукти).

Гвінет Пелтроу, Goop

Гвінет Пелтроу заснувала Goop 2008 року як інформаційну платформу, що висвітлює теми способу життя і краси. Через чотири роки вона перетворилася на бренд, що продає засоби для догляду за шкірою, біодобавки та одяг.

Гвінет Пелтроу ділиться своїми історіями — досвідом материнства, улюбленими ресторанами та порадами, сприяючи формуванню сильного ком`юніті навколо Goop.

Міранда Керр, Kora Organics

Міранда Керр придумала концепцію Kora Organics 2006 року, а 2009 року запустила бренд в Австралії. Відтоді лінія виросла до олій для обличчя, відлущувальних масок і гаджетів для обличчя. Ідеальна шкіра моделі — найкраща реклама її skincare-продуктів.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Поза трендами: самобутні прикраси в техніці Мокуме ґане від...


Читайте також
Популярні матеріали