Чек-ліст сильного інтерʼєру: 7 ознак, що в оселі вам буде комфортно і затишно довгі роки

Про воєнні реалії, вміння працювати з трендами та про те, на чому в оселі категорично не можна економити, розмовляємо з засновницею інтерʼєрного шоуруму ENRE Євгенією Херувімовою

Ідеолог і власниця салону меблів і декору ENRE Євгенія Херувімова жартома називає себе інтерʼєрним баєром. І ця fashion-паралель описує її діяльність надзвичайно влучно.

Так само як і модний баєр, Євгенія відвідує головні профільні виставки індустрії та уважно стежить за ключовими трендами. Так само не лише працює з портфоліо власного салону, але й має контакти дизайнерів, фабрик та виробників по всьому світу. Так само може доставити вам бажаний рідкісний дизайн-обʼєкт, а може продумати «капсульний» інтерʼєр відповідно саме до вашого смаку. Так само працює з клієнтами не тільки з України, але й з Європи.

І це вже не кажучи про те, що сьогодні безліч модних брендів розпочали експансію у сферу меблевого дизайну — від Versace та Fendi до Diesel, і з ними в Євгенії також налагоджений звʼязок. За 14 років в інтерʼєрному бізнесі та сотні реалізованих проєктів по всьому світу, більшість клієнтів стали для неї друзями. Саме такий персоналізований підхід дозволяє Євгенії не просто бачити загальну картину інтерʼєрного бізнесу, а дуже тонко вловлювати настрої в суспільстві, передчувати тенденції та завбачувати запит й очікування клієнта. Саме про них ми й розпитали нашого експерта.

ELLE Як вплинули роки повномасштабного вторгнення на портрет вашого типового клієнта?

Євгенія Херувімова Перші зміни стали помітними ще в часи ковіду. Ми всі почали більше часу проводити вдома, нам захотілося відчувати тут не просто комфорт, а справжнє заземлення, оточити себе затишними речами, натуральними матеріалами. Просто тоді ці настрої були глобальними. Звісно, що початок великої війни вніс певні корективи в український контекст. Спочатку ми завмерли в очікуванні, хтось намагався віднайти себе та свій новий дім за кордоном. Проте поступово всі пристосувалися до нових реалій, зрозуміли, що життя — це те, що відбувається з нами тут і зараз. Тож і любити його треба просто в цю саму мить. Ми почали жити сьогоднішнім днем, думаючи про перспективу завтрашнього. Зараз я бачу, що будівельні та ремонтні проєкти знов відновлюються. Я маю на увазі не термінові проєкти відбудови чи тимчасового житла для переселенців. А саме грунтовні, осідлі проєкти житла. В нас відродився «інстинкт гніздування». Але тепер до нього додалося відчуття, що наш дім — це наша фортеця. І це вже трохи інший настрій.

ELLE В чому він знаходить своє відображення?

Є. Х. З одного боку, мої клієнти більш ретельно все планують, долучаються до формування ідей, контролюють бюджет. З іншого — вони іноді схильні до імпульсивних, я б навіть сказала епатажних покупок, підкріплених мотивацією «один раз живемо». Я в цій ситуації намагаюся працювати як психолог, прагну допомогти клієнту віднайти баланс. Адже я зацікавлена, щоб до мене поверталися з новими замовленнями. Тому виробила для себе чек-ліст із семи критеріїв, яким має відповідати вдало спланований інтерʼєр.

1.     Раціональність

Я прихильниця теорії зручного дизайну Дітера Рамса і вважаю, що більшість обʼєктів в оселі мають бути простими та зрозумілими у використанні, комфортними, а ще — відповідати звичкам власника. Тут я знову повертаюся в статус друга та трошки психолога для свого клієнта. Хто буде мешкати в оселі та використовувати той чи інший предмет? Чи багато гостей тут збиратиметься? Яких саме? Всі ці нюанси важливо враховувати, аби в результаті зробити безпомилковий вибір: комусь порекомендувати просторий диван для всієї родини, а комусь — сет із декількох посадкових місць незвичного дизайну для смол-токів та зручного переміщення кімнатою, комусь привезти розкішну настільну гру в шкіряному футлярі від Pinetti, а комусь — епатажний артобʼєкт.

2.     Позачасовість

Вдалий інтерʼєр має приносити задоволення і зараз, і через багато років. З очевидних причин ми не можемо його змінювати так часто, як сезонний гардероб. Та й навіть у випадку з гардеробом, погодьтеся, найбільше захоплення в нас викликають образи тих людей, хто віднайшов власний стиль, а вже в його межах приміряє ті чи інші тренди. Саме такого принципу я намагаюсь дотримуватись і при формуванні інтерʼєру: база — перевірена часом та досвідом класика, а окремі елементи — відповідно до актуальних тенденцій.

3.     Виразний характер

Окремі акценти — ефектне освітлення, журнальні та приставні столики, пуфи, текстиль, декор та посуд — це ті елементи, в межах яких можна дозволити собі й імпульсивні покупки, і бажання слідувати трендам, і жагу до сезонних змін. Найпростішим способом освіжити інтерʼєр я вважаю роботу з текстилем. Достатньо замінити кілька чохлів на подушках, додати композиції з квітів та цікавих ваз — і в оселі оселяється весна. Цього сезону я б радила звернути увагу на такі елементи декору, що додадуть вам яскравих емоцій: вази Guaxs, порцелянові статуетки Lladro або світильники Seletti.

4.     Mix & Match

Подібно до того, як у моді поєднання демократичних, проте якісних брендів із сегментом люкс вважається ознакою гарного смаку і певною мірою широкого кругозору, так само і в інтерʼєрному бізнесі сьогодні цінуються здорові комбінації дизайнерського преміумсегмента з більш доступними меблями. Сьогодні фокус зі статусності змістився на доцільність та якість. Все частіше приємно дивують українські виробники. Кілька разів я навіть рекомендувала того чи іншого місцевого підрядника, з яким доводилось співпрацювати на попередніх проєктах та який добре себе зарекомендував. 

5.     Грамотні інвестиції

Але попри все вищесказане, навіть у гри mix & match мають бути певні правила, і дотримуватися їх важливо. Є речі, на яких не можна економити. Для мене це в першу чергу кухня та диван. Тут родина проводить найбільше часу, ці меблі мають слугувати довгі роки, не втрачаючи своєї естетичності, функціональності та комфорту. В хорошій кухні все продумано до найдрібніших деталей, їх проєктують як космічні кораблі. Я не жартую: деякі бренди побутової техніки дійсно використовують ті самі технології, що й NASA. Тому я переконана, що кухні варто замовляти в брендів, які спеціалізуються саме в цій ніші. Те саме стосується й диванів. Також вартими витрат я вважаю матраци та постільну білизну, бо це інвестиція в якість вашого життя. А ще — натуральні матеріали: текстиль, стільниці з природного каменю, деревʼяний паркет. Їхня особлива, приємна на дотик тактильність — важлива складова нашої рівноваги та ментального здоровʼя.

6.     Увага до деталей

Хороший інтерʼєр враховує особливості свого власника. Приклади цьому можна наводити нескінченно. Починаючи зі стільчика для годування, який росте разом із малюком, і закінчуючи зручними висувними відсіками для зберігання склянок зі спеціями в сучасних кухонних системах або звукопоглинальних панелях, що виглядають немов артобʼєкт і можуть бути додані в інтерʼєр в останній момент. Адже, як виявилось, не всі меломани заздалегідь продумують акустичні особливості своєї оселі. Тому я не перестану повторювати, що інтерʼєрний баєр — це ще трошки психолог і абсолютно безперечно близький друг, який добре знає ваші звички та може вчасно підказати щось, про що ви й думати забули.

7.     Простір для розвитку

На мою думку, хороший інтерʼєр завжди трошечки незавершений. Поясню це на простому прикладі. Зараз дуже модно облаштовувати домашні бібліотеки. Їх основне правило — не заставляти полиці книжками, а залишати достатньо вільного простору — для нових видань, для переносного освітлення, для статуеток та інших цікавинок, які власник купуватиме сам чи, може, навіть привозитиме зі своїх подорожей. Адже бібліотека має відображати особистість свого господаря. Те саме стосується і вдалого інтерʼєру. Він має бути обжитим саме вами. А ще — скерованим у майбутнє.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали