Понад 20 українських брендів на світовій арені: fashion-ініціативи на підтримку України

Світові фешіоніста можуть поринути у світ української моди 

Після початку повномасштабного вторгнення російських військ на територію України український бізнес, зокрема у сфері fashion, опинився у скрутному становищі. З метою підтримки дизайнерів та забезпечення роботи брендів на світових майданчиках було організовано різноманітні pop-up-івенти та бутики. 

Сьогодні ми розповімо вам про два осередки української моди та культури за кордоном. 

Україна у великому місті — нью-йоркський поп-ап Doors 

Українські бренди за кордоном

Blue Skies — це не лише бажання в серці кожного українця, але й концепція нового pop-up від нью-йоркського PR-шоуруму та e-commerce-платформи DOORS NYC. Шоурум, який розміщений у центрі Сохо, Нью-Йорк, відчинив свої двері 13 вересня і працюватиме до 3 жовтня. DOORS NYC з’явився півтора року тому і зараз представляє вже понад 200 незалежних брендів одягу зі всього світу. 

«Ми роками співпрацювали з українськими брендами ще до появи DOORS і налагодили з ними дуже теплі відносини. З початком воєнних дій багато бізнесів опинилися у критичній ситуації, особливо молоді бренди. Тому ми скасували оплату наших послуг для українських дизайнерів та надали допомогу всім, хто до нас звернувся. Зараз ми співпрацюємо з деякими брендами, які ще навіть не налагодили виробництво, але їм потрібні PR-консультації», — пояснила засновниця DOORS NYC Еліс Траутман-Узунер. 

Українські бренди за кордоном

Відвідувачі pop-up протягом місяця зможуть не лише насолодитися шопінгом, а й поринути у світ віртуальної моди. Студенти української Pushka School підготували унікальний 3D-fashion-проєкт. У діджитал-колекції присутні національні мотиви та блакитні небеса, на які ми всі так сподіваємося. 

У шоурумі представлені такі бренди, як: CULT NAKED, LITKOVSKA, VOROZHBYT&ZEMSKOVA, DZHUS, JEAN GRITSFELDT, KRIS MARÁN, AISENBERG DENIM, VIKELE STUDIO, OVERSIZED STUDIO, GURANDA, LA MUSA, PRZHONSKAYA, AG STUDIO, MALVA FLOREA, HER CIPHER, OMELIA, LA MARINA, CHEGO, PODYH, MASHAT, NATALIYA NOVITSKA, SHUFLIA, VI:WAI, SHEEZEN. 

«Нам одразу сподобалася концепція DOORS — це чудова та важлива платформа, яка не лише поєднує таланти з усього світу незалежно від їхнього масштабу, а й підтримує цієї осені Україну та українських дизайнерів. Усвідомленість — це потужний інструмент, і DOORS виявило один зі способів його застосування», — розповідає представник бренду CULT NAKED. 

  • Litkovska
    Litkovska
  • Vikele Studio
    Vikele Studio
  • PODYH
    PODYH
  • La Musa
    La Musa
  • La Marina
    La Marina
  • Kris Maran
    Kris Maran
  • Oversized Studio
    Oversized Studio
  • Nataliya Novitska
    Nataliya Novitska

I AM VOLYA 

Українські бренди за кордоном

I AM VOLYA — це лондонський фешн-хаб українських брендів, заснований уродженкою Маріуполя Марією Сьюант. Проєкт розпочався з поп-ап-івенту 9-13 вересня у серці креативного району Лондону — Шордичу, який місцеві кияни люблять порівнювати з Подолом.

I AM VOLYA презентував 18 брендів, що є найбільшою селекцією українських дизайнерів, доступних у Великій Британії, від лайфстайлу (Gunia, Triptych, Edere) до ікон української моди — KSENIASCHNAIDER, BOBKOVA, ELENAREVA, ZHILYOVA та інших.

Простір поп-апу став порталом для самобутньої української культури. У дизайні приміщення були використані традиційні атрибути побуту українських сіл — глечики з букетами калини та пшениці, скатертини Archive Place з вишивкою та пледи Edere Editions, виткані вручну; а підлога нижнього поверху була повністю вистелена сіном.

Українські бренди за кордоном

Також під час поп-апу проходила експозиція картин українських художниць: Ганни Кострицької, Аділе Сейт-Аріф та Ріти Майкової. Серед гостей заходу були: Ліза Арфуш, Ліза Трейгерман, Міра Соболь, Тетяна Браілова (POCHE jewelry), Ірина Кохана (Chereshnivska), Катерина Каденюк, Ксенія і Антон Шнайдери та інші.

Проєкт I AM VOLYA має дві головні мети. Перша — це розповсюдження ідеї унікальності української сучасної моди та культури у Великій Британії.

«Незалежній Україні щойно виповнився 31 рік — тому наша сучасна культура дуже молода, але вона така самобутня, така смілива, така провокаційна, і саме тому, що вона молода, в неї немає ні обмежень, ні кордонів, а тільки прагнення творити та виражатися», — каже Марія.

Інша мета — це зробити наші бренди доступними для українців, які змушені були переїхати через війну. 

Українські бренди за кордоном

Наразі I AM VOLYA функціонує як онлайн-бутик. Унікальність магазину в тому, що увесь сток зберігається в Лондоні та постійно оновлюється. Сайт пропонує декілька варіантів доставки — від стандартної за 3-5 днів по Великій Британії до експрес-доставки протягом 3 годин у межах Лондону.

Частина прибутку буде перерахована до фонду SAVE UKRAINE, який заснували друзі Марії. Вони відновлюють будинки та допомагають їжею та речами людям з деокупованих сіл на Київщині.

«Коли ми із чоловіком повернулися до Києва у червні та відвідали селища, які постраждали від окупації, то були вражені, як швидко люди об’єднуються, щоб повернути нашу країну в довоєнний стан. Тому дуже важливо підтримувати такі ініціативи», — вважає Марія.


Реклама

Популярні матеріали

Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Що, як і коли їсти для схуднення без дієти?


Читайте також
Популярні матеріали