Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов престур бренду diadia

Йога, арттерапія, кінна прогулянка, винна дегустація і не тільки

Днями український бренд жіночого та чоловічого одягу diadia організував для представників медіа і лідерів думок престур на закарпатський курорт «Воєводино». Українські бізнеси об’єднались, аби створити унікальний досвід відпочинку на Закарпатті, показати місцеву культуру, гастрономію та природу.

Формат поїздки передбачав локацію з просторою територією, абсолютним спокоєм та різноманіттям активностей. Саме таким місцем стало «Воєводино» — курорт, що відтворює дух України, пропонує широкий спектр оздоровчих заходів і спа-послуг, зосереджується на свіжих фермерських продуктах і відновленні зв’язку з природою. 

Натхнені красою місцевістю та багатою флорою комплексу, учасники престуру проводили багато часу на свіжому повітрі: від йоги, арттерапії та кінних прогулянок до бранчів на відкритій терасі та барбекю біля багаття.

Невіддільною частиною відпочинку була гастрономія — гості дегустували місцеві вина та частували автентичні страви краю в ресторані Chizay.

«Завдяки престуру ми хотіли показати людям, що Закарпаття — прекрасна локація, аби досліджувати її широти та відпочивати тілом та душею, насолоджуватись місцевим колоритом, величезним спектром послуг, активностей та якістю сервісу», — коментують Діана Синдучак та Влад Волос, засновники бренду diadia.


Реклама

Популярні матеріали

Книжкові новинки червня, на які варто звернути увагу


Гід найгарнішими весільними сукнями 2024 року


«ТопШефи х WINETIME. Готуємо разом»: Іван Булавін ділиться...


Читайте також
Популярні матеріали