Колорит Закарпаття в сучасній інтерпретації: як пройшов престур бренду diadia

Йога, арттерапія, кінна прогулянка, винна дегустація і не тільки

Днями український бренд жіночого та чоловічого одягу diadia організував для представників медіа і лідерів думок престур на закарпатський курорт «Воєводино». Українські бізнеси об’єднались, аби створити унікальний досвід відпочинку на Закарпатті, показати місцеву культуру, гастрономію та природу.

Формат поїздки передбачав локацію з просторою територією, абсолютним спокоєм та різноманіттям активностей. Саме таким місцем стало «Воєводино» — курорт, що відтворює дух України, пропонує широкий спектр оздоровчих заходів і спа-послуг, зосереджується на свіжих фермерських продуктах і відновленні зв’язку з природою. 

Натхнені красою місцевістю та багатою флорою комплексу, учасники престуру проводили багато часу на свіжому повітрі: від йоги, арттерапії та кінних прогулянок до бранчів на відкритій терасі та барбекю біля багаття.

Невіддільною частиною відпочинку була гастрономія — гості дегустували місцеві вина та частували автентичні страви краю в ресторані Chizay.

«Завдяки престуру ми хотіли показати людям, що Закарпаття — прекрасна локація, аби досліджувати її широти та відпочивати тілом та душею, насолоджуватись місцевим колоритом, величезним спектром послуг, активностей та якістю сервісу», — коментують Діана Синдучак та Влад Волос, засновники бренду diadia.


Реклама

Популярні матеріали

Прихований тягар старшої доньки


Андрій та Людмила Сподіни розкажуть, як тренувати мозок для...


«Я зміню монархію, коли стану королем», — принц Вільям про майбутнє...


Читайте також
Популярні матеріали