Як це було: благодійний бранч жіночого клубу Ukrainian Women Unity в ресторані «Прага»

Захід відбувся у форматі мініконцерту

Нещодавно у ресторані «Прага» Ілона Гвоздьова вкотре провела благодійний бранч свого жіночого клубу Ukrainian Women Unity (UWU). Цього разу івент відбувся на затишній терасі закладу з атмосферним видом на озеро, де плавають лебеді. «Прага» частувала гостей заходу витонченими закусками та смачними десертами, а заклад гостям презентувала CEO групи ресторанів Table Talk Юлія Цемашко.

Співведучий липневого заходу — український танцівник і телеведучий Євген Кот.

Метою проведення бранчу стала допомога одній особливій дівчинці з ДЦП – Марині, якій необхідна реабілітація. Збір вдалося повністю закрити за участі постійної учасниці клубу, директорки ТОВ «Фінансова компанія «Інвеструм» Марини Крутько, яка завжди підтримує збори спільноти. Остаточна сума склала 69 200 грн.

Захід було відкрито показом від українського масмаркет-бренду жіночого одягу та взуття One by One із колекцією, присвяченою Києву. У дефіле в ролі моделей взяли участь постійні учасниці клубу, серед яких блогерки, інфлюенсерки та представниці медіа.

Показ відбувся під особливе виконання відомих українських пісень співачки та сонграйтерки MELESHKO під супровід сучасного бандуриста, композитора, аранжувальника Ярослава Джуся. Артист також виконав композицію власного авторства.

Бранч пройшов у форматі мініконцерту, адже у ньому взяла участь рекордна кількість артистів. Співачка СолоХа, яка наразі перебуває на восьмому місяці вагітності, виконала свої найкращі хіти разом з артистами балету.

Однією із особливостей UWU є те, що клуб завжди радо приймає і підтримує молодих артистів. Сучасний український романтик, автор та виконавець ліричних пісень Андрій Кравченко виступив на липневому бранчі з піснями «Моя єдина», премʼєрною піснею «Лебідка».

VOLKANOV  — співак, фіналіст проєкту Х-фактор, автор пісень — виконав разом з іншими композиціями свій хіт «Як моя любов», якому залюбки підспівувала публіка. «Давай до побачення» — з піснею саме з такою назвою завітав на захід український артист, співак та волонтер Сергій Мироненко.

Олексій Донцов, PR-менеджер компанії BMED, засновник порталу МУЗВАР, представник Circadia, розповів про особливості та перешкоди на шляху запуску бренду під час війни. Circadia є американським косметичним брендом, в основі філософії якого лежить хронобіологія.  Принципи захисту шкіри від пошкоджень зовнішніми факторами впродовж дня і стимулювання внутрішніх механізмів відновлення під час сну є основою концепції компанії.

Автор книги «Жінки правлять світом», міжнародний психолог, коуч, гіпнотерапевт Володимир Науменко поділився своїм життєвим досвідом та закликав підтримати збір.

Одним із партнерів бранчу UWU вже вдруге стала туристична компанія Art Luxury Travel, яка піклується про кожну деталь, ретельно планує подорожі та створює унікальні програми для своїх клієнтів.

Родзинкою заходу став виступ випускника Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтва Дениса Кухлійова. Артист спритно балансував на нестійких поверхнях різної висоти, виконуючи акробатичні трюки.

Усі гості отримали подарунки від бренду американської професійної космецевтики CIRCADIA в Україні, флористичної студії SunMarino й туристичної компанії Art Luxury Travel, welcome drink від WINETIME, а також долучилися до танцювального МК.

Фото: Володимир Коваленко, Сергій Пришляк

Відео: Ельдар Агаміроф

Організація: 13 FRIENDS UA PRODUCTION

Автор тексту: Марина Бучко


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали