«Я українка. Я не боюся конкуренції, але часом боюся епіляції», — бренд Kachorovska випустив жіночий маніфест про кожну з нас

Гімн і освідчення в коханні новим українкам

Український бренд взуття Kachorovska запустив кампанію і флешмоб #womanx2 про сучасних українок.

«Наразі у світових медіа бум жіночих маніфестів. Але в жодному з них ми не знайшли українку. Тобто, ми знайшли її в кожному потрохи. Справа в тому, що українка, як і Україна сьогодні, однією ногою вже в Європі, іншою ще в традиційному суспільстві. Однією ногою в кросівку, іншою на шпильці. 

Сучасна українка — вже бізнес-леді, але ще фатальна жінка. Вже феміністка, але ще берегиня. Українки — жінки, помножені на два. З бізнесом до 30-ти, ідеальним манікюром і вечерею з 3-х страв. Вони встигають неможливе. Та все одно так часто сумніваються в собі. 

Ми хочемо показати їх собі та світу супержінками. Ми хочемо, щоби вони побачили себе красивими і сильними. Ми хочемо, щоби вони полюбили себе. Адже той, хто бере на себе вдвічі більше праці та відповідальності, заслуговує вдвічі більше любові, задоволення і... туфель!» — коментує кампанію бренд.

Героїнями кампанії стали справжні жінки, помножені на два. Наталія Микольска зробила блискучу юридичну кар’єру в міжнародній торгівлі і податковому праві і стала заступницею міністра економічного розвитку і торгівлі України за рік після народження сина. Патрісія Шморгун-Гаврилишин, засновниця Фонду родини Богдана Гаврилишина, розвиває культурну дипломатію, керує бізнесом і пішки подорожує Україною. Катя Сільченко, дизайнерка, бізнес-леді і перша українка, яка пройшла паризьким подіумом разом із Хелен Міррен і Євою Лонгорією в рамках L’oréal Paris Show. Аліна Качоровська однією рукою керує родинним бізнесом із 50-річною історією, другою — виховує трьох дітей. 

Спеціально для монтажу довго шукали в архівах кадри радянських українок. Отже в ролику є і хутряні шапки наших мам із 80-х, і конкурси краси з 90-х. Трохи ностальгічним був і бриф на музику. Задачею було зробити сучасну версію українського фанку з 70-х, а-ля Володимир Івасюк. З брифом з першого заходу впорався київський музикант і саунд-продюсер Павло Ленченко (Cepasa). 

Кампанія стартує з роликом-маніфестом і продовжиться онлайн флешмобом #womanx2. Долучитися до флешмобу зможуть всі, хто поставить хештег #womanx2 під фото, на якому ви відчуваєте себе жінкою, помноженою на два.

«Насправді, це будь-яке ваше фото, адже ми — #womanx2 кожну мить свого життя», — коментують у Kachorovska.


Реклама

Популярні матеріали

Дивимося на Кілліана Мерфі в ролі директора школи для нового фільму...


Джефф Безос і Лорен Санчес одружилися: розглядаємо образи...


Образ дня: вагітна Ріанна показує, як стилізувати дві гучні...


Читайте також
Популярні матеріали