#ОМКФ2019

ИЗВЕСТНЫЕ БЛОГЕРЫ РАССКАЗЫВАЮТ, НА ЧТО ОНИ...

АГЕНТ 007: ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ЛИ ТЕМНОКОЖАЯ АКТРИСА...

КАК ПРОВЕСТИ ОТПУСК СО СВОИМ ПАРНЕМ И НЕ УБИТЬ...

РЕЖИССЕРСКИЙ ДЕБЮТ: БРУКЛИН БЕКХЭМ СНЯЛ СВОЙ...

Знай наших: українська агенція отримала «Каннського лева» за виклик російській пропаганді

Роботу було відзначено у категорії Creative Data / Data Storytelling

Фото: кадри з ролика Al Versus

Рейтинг статьи / 0
5 5 3

В України з’явився новий привід для гордості: агенція ISD Group отримала бронзову нагороду на одному із найпрестижніших міжнародних фестивалів реклами та креативу — «Каннські леви 2019». Проект Al Versus, що є спільною роботою ISD Group, Voskhod та розробників App Solutions, було відзначено у категорії Creative Data / Data Storytelling. Про це на свої сторінці у Facebook повідомив засновник агенції Віктор Шкурба.

Проект Al VersusУ рамках проекту команда ISD Group створила систему штучного інтелекту, яка відповідає на питання в стилістиці російських телеканалів «Россия-1» та «Дождь». Мета — показати, наскільки пропаганда впливає на світогляд людини.

Каннські леви 2019

«Російська влада збожеволіла. А слідом за нею і російські офіційні ЗМІ. Брехня, викривлення реальності, безсовісна пропаганда щодня подаються читачам і глядачам під виглядом «новин» та «аналітики». Чим очевидніше буд, що така подача викривлює сприйняття і формую брехливу картину світу, тим менше опори у пропагандистів», — наголосив Шкурба.

Проект він називає «гуманним експериментом».

«Замість того, щоб 6 місяців годувати маленьких дітей російськими новинами – ми вирішили нагодувати ними 2 штучних інтелекти… Вони не знають, скільки буде 2+2 і що таке атом. Зате вони знають все, що почули впровдож 6 місяців від Кісельова і на каналі «Дождь». Жодних сторонніх даних. Чисту свідомість нагодували новинами та замітками», — пояснив він.

Нагадаємо, це вже третя нагорода для України на фестивалі «Каннські леви». У 2017 році бронзову статуетку за кращий звуковий супровід здобув проект «Бабин Яр». А через рік Banda Agency та дизайн-студія Republique отримали бронзу за брендинг «Євробачення-2017».