«Психологія стилю: душа haute couture»: в Києві пройшов авторський майстер-клас Леоніда Мартинчика

Серед гостей заходу було багато друзів та рідних Леоніда, які приїхали підтримати його з усієї України

Леонід Мартинчик — телеведучий, естет, influencer, людина з відмінним смаком та спікер-мотиватор, який вже багато років збирає довкола себе людей, які цікавляться не лише красивою «обгорткою», а і «начинкою». Усіх тих, хто розуміє, що професіоналізм, глибина, зміст і стиль — взаємно доповнюють один одного, а не суперечать.

«Душа haute couture» — це п`ятигодинний надихаючий тренінг про красу тіла та душі, про гармонію та пошук компонентів, які допоможуть знайти баланс та спокій. Про дорогу до себе через призму нашого тіла, нашої зовнішності та гардеробу. Про те, як зрозуміти «хто ти» і як правильно одягнути свою душу, а не лише тіло. Про базовий  гардероб, тренди, кольори, стилістичні прийоми та парфуми, про те, як поєднувати думки в голові та речі в образах. Про елегантність та доглянутість, про чоловіка та жінку, про майбутнє та етикет, про те, як правильно формувати свій індивідуальний стиль.

Всіх гостей радо приймала і пригощала смаколиками та напоями заповідна зона відпочинку Shelest, яка включає в себе не лише неймовірний ресторанний комплекс та басейн, а і вже незабаром презентує свій готельний фонд у вигляді стильних 2-поверхових котеджів для сімейного відпочинку.

Організацією всього заходу займалася маркетингова агенція повного циклу We Know how, яка спеціалізується на розробці бізнес-стратегій, брендингу, промоушену (pr, digital, smm, маркетинг в подіях), дизайну та продакшену, яка створила у залі затишну та невимушену атмосферу.

Усі гості отримали багато подарунків, серед яких компліменти від Givenchy у вигляді мініатюри аромату нового парфумерного творіння французького бренду Irresistible Givenchy Eau de Parfum та антивікову маску для обличчя L`Intemporel Givenchy комплексної дії.

Також у всіх гостей була нагода отримати приємний комплімент від бренду Kerastase у вигляді тревел набору їхньої відомої та дієвої гамми для збереження довжини волосся Extentioniste.

Усім гостям заходу Леонід подарував красиві букети від флористичної студії Ana Florist, яка займається не лише створенням індивідуальних букетів, а і оформленням івентів. Тому зала МК також була прикрашена неймовірними осінніми композиціями. 

У всіх слухачів були стильні канцелярські набори від весільної агенції Your Story, антисептики та смачні компліменти від французької кондитерської Madame Josy у вигляді улюблених десертів Леоніда: птифурів та соленої карамелі.

На кожному заході Леоніда ви завжди можете знайти його улюблений напій Pepsi, оскільки він є амбасадором бренду в Україні. Цей МК Леоніда не був винятком. 

Усі технічні моменти взяла на себе сучасна команда професіоналів Franz Audio — це технічна компанія, яка займається прокатом обладнання та супроводженням заходів будь-якого рівня та масштабу.

За образ та стиль Леоніда відповідали його незмінні партнери та друзі — мережа шоурумів італійського одягу та барбершопів Impero Group.

Серед гостей заходу було багато друзів та рідних Леоніда, які приїхали підтримати його з усієї України. Також його читачі, шанувальники та усі ті, хто встиг придбати квитки.
 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали