Оголошено переможниць конкурсу для жінок-підприємниць «Її справа» від Visa та «Всі. Свої»

Усі переможниці представлять свою продукцію на онлайн-платформі vsisvoi.ua, отримають по 100 тисяч гривень на розвиток бізнесу, менторські сесії та медійну підтримку

Компанія Visa та платформа українських брендів «Всі. Свої» оголосили трьох переможниць всеукраїнського конкурсу для жінок-підприємниць «Її справа — ПідтримайСвоїх». До проєкту могли долучитися власниці мікро-, малого та середнього бізнесу, які виготовляють одяг, взуття, аксесуари або предмети для дому та інтер`єру.

Журі конкурсу, до складу якого увійшли головна редакторка журналу ELLE Україна Соня Забуга, керівниця напрямку електронного бізнесу ПриватБанку Христина Кармазіна, засновниця платформи українських брендів «Всі. Свої» Ганна Луковкіна, українська дизайнерка, засновниця бренду Poustovit Лілія Пустовіт та регіональна менеджериня Visa в Україні, Білорусі та Молдові Світлана Чирва, визначили трьох переможниць конкурсу. Ними стали:

Власниця головного призу — Олеся Заіка,  бренд Shkoura (м. Київ). Переможниці, які отримають два спеціальних призи — Катерина Масляк,  бренд «Знайомці» (м. Івано-Франківськ), а також Наталія Кулакова, бренд Limitovano (м. Київ).

Олеся Заіка, засновниця бренду верхнього одягу Shkoura, стала володаркою головного призу конкурсу і отримала статус резидентки Всі. Свої. Продукція Shkoura буде представлена в магазині одягу «Всі. Свої» на Хрещатику в Києві.

Усі три переможниці конкурсу також представлять продукцію власних брендів на онлайн-платформі vsisvoi.ua, отримають по 100 тисяч гривень на розвиток власної справи і менторські сесії для розвитку бізнес-навичок. Із метою медійної підтримки переможниць та популяризації їхніх брендів, видання ELLE Україна проведе з ними професійну фотосесію та інтерв’ю для спеціального матеріалу, який розмістять на сторінках друкованого журналу і на сайті ELLE.UA, а команда «Всі. Свої» підготує відео-історії про них.

Журі в своєму одностайному рішенні щодо вибору переможниці конкурсу відзначило унікальність продукції,  яскраво виражений стиль та сегментованість бренду Shkoura. Окрему увагу звернули на унікальну технологію підготовки матеріалів та кропіткий процес виробництва кожного продукту. Засновниця бренду Олеся Заіка продемонструвала чітке бачення подальшого розвитку власної справи та потенціал розширення географії представленості і пізнаваності бренду.

Катерина Масляк, яка отримала один із спеціальних призів конкурсу з брендом «Знайомці», представляє настільну авторську інтелектуальну гру в категорії товарів для дому, яка, на думку журі, є нішевим та актуальним продуктом сьогодення. Головна ціль гри, що полягає у покращенні комунікації та стосунків між людьми, а також підвищенні рівня розуміння і довіри, робить цей продукт важливим у реаліях прискорення темпів життя та домінування цифрових форм комунікацій.

Засновниця бренду жіночого одягу Limitovano Наталія Кулакова отримала другий спеціальний приз конкурсу. Журі відзначило лаконічність форми та яскравий стиль одягу, якісний підхід до вироблення продукції і уважне ставлення до деталей, як і перспективу розвитку fashion-бренду на національному рівні.

«Підтримка і розвиток малого та середнього бізнесу є одним з пріоритетів компанії Visa.

Під час пандемії це стало особливо важливим — допомогти малому бізнесу перейти до електронної комерції, отримати нові знання та компетенції, що сприяли би успішному виходу з кризи.

Зокрема, жіноче підприємництво має великий потенціал розвитку в Україні. Про це свідчить і велика доля жінок серед резиденток «Всі. Свої». Тому ми були раді разом з партнерами підтримати молодих жінок — творців локальних брендів, і допомогти їм вийти на новий вищий рівень», — зазначила Світлана Чирва.

«Конкурс «Її справа» показав нам, скільки ще нових молодих брендів, заснованих жінками, є в Україні. За кілька тижнів ми отримали майже 200 заявок. Це абсолютно різні, але такі схожі у любові до своєї справи підприємниці, які створюють одяг та аксесуари, взуття та прикраси.

Нас приємно вразила кількість учасниць, що працюють з темою етно: вишивка, килимарство, гутництво, гончарство, кераміка та інші стародавні традиції стають основою для сучасних брендів, у яких велике майбутнє.

І ми раді, що конкурс, який запустили разом з компанією Visa дозволить цим брендам розвиватися та популяризувати локальний продукт», — розповідає засновниця проєкту «Всі. Свої» Ганна Луковкіна.

Коротка довідка про переможниць конкурсу:

Олеся Заіка, 38 років, живе та працює у місті Києві. Олеся є засновницею бренду верхнього одягу з вовни Shkoura. Бренд вирізняється своєю унікальністю та кропіткою технологією виробництва. При створенні бренду Олеся надихалася Карпатськими горами та дивовижною культурою ткацтва.

Бренд у FB: @sh.shkoura

Бренд у IG: @sh.shkoura

Катерина Масляк, 23 роки, живе та працює у місті Івано-Франківськ. Катерина створила україномовну настільну інтелектуальну гру «Знайомці», яка покликана зблизити людей, покращити стосунки та комунікацію між ними, а також підвищити рівень розуміння і довіри. Гра перекладена п’ятьма мовами та буде видаватися вже втретє.

Бренд у FB: @znayomci 

Бренд у IG: @znayomci

Наталія Кулакова, 35 років, живе та працює у місті Києві. Наталія є засновницею бренду модного жіночого одягу Limitovano. За словами засновниці, бренд був створений фешн-залежною жінкою для таких саме жінок, які надихаються модою. Кожна колекція бренду випускається в лімітованій кількості. Особливу увагу засновниця приділяє деталям і внутрішній обробці.

Бренд у FB: @limitovano

Бренд у IG: @limitovano

Ближче познайомитися з переможницями ви можете на офіційному сайті конкурсу nextsvoi.com.ua.


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали