РОЗЫГРЫШ ПОДАРКОВ ELLE 20 ЛЕТ

АЛЛА БАРАНОВСКАЯ И КСЕНИЯ ПИСКУН О КОЛЛЕКЦИЯХ...

ЛЕСЯ НІКІТЮК РАЗОМ З БРЕНДОМ GLO™ КИДАЄ ВИКЛИК...

СЕКРЕТИ ВІД ГОЛОВНОЇ РЕДАКТОРКИ СОНІ ЗАБУГИ:...

ДОДАЙТЕ БІЛЬШЕ КОРИСНИХ ЗВИЧОК ВІД ШЕФ-КУХАРА...

Новопечерські Липки запустили кампанію на підтримку нової філософії девелопменту #peoplefirst

Не дома, а люди 

Рейтинг статьи / 0
3 5 5

Успіх сучасної людини залежить від якості її нетворкінгу: які люди знаходяться в оточенні, такий і рівень життя. Київський квартал «Новопечерські Липки» запустив безпрецедентну кампанію, в якій показав, що насправді важливі не квадратні метри, а люди, які в них живуть.

Нагадаємо, що внутрішня інфраструктура комплексу побудована за принципом «місто в місті» — тут є свій ландшафтний парк, великі рекреаційні та спортивні зони, школи й садок. 25 гектарів території на Печерську з уже сформованою атмосферою, яка об`єднує понад 3 тисячі сімей.

«Пам`ятаю перше відчуття після переїзду в Новопечерські Липки — нам нікуди не потрібно звідси їхати, щоби побачитися з друзями, позайматися спортом, посидіти в добротному закладі, а потім прогулятися парком. Усе ж поруч!» — розповідає Варвара Коваленко, яка живе в Новопечерських Липках із середини 2010-х.

ЛипкиУсе це підштовхнуло девелопера сформулювати філософію #peoplefirst і висловити її в динамічній короткометражці, в якій з витонченими спецефектами розкрита ключова цінність кварталу — його щасливі мешканці, а вже потім — те, завдяки чому це щастя підтримується.

«Я щиро радий тому, що девелопер кварталу, City One Development, дав можливість розкрити нову філософію саме нашій команді, — розповідає виданню Андрій Франчук, креативний партнер агентства, що реалізує кампанію, — і, що ще важливіше, довірився сміливим ідеям, відійшовши від звичних шаблонів комунікації в девелоперській індустрії».

Розказана в мініфільмі історія — основа глобальної комунікаційної кампанії, яку CityOne Development реалізує до 2022 року.

«Ми цінуємо кожного резидента Новопечерських Липок і прагнемо приємно дивувати його гостей. Для нас якість — це коли люди переживають турботу і відчувають, що все тут — саме для них. У цьому наша філософія #peoplefirst — "не дома, а люди"», — повідомив Дмитро Новіков, керівник відділу маркетингу компанії City One Development.

Реклама

КУЛЬТГИД: КУДА ПОЙТИ В СЕНТЯБРЕ 2021-ГО

Секрети від головної редакторки Соні Забуги: відеомейкінг у твоєму смартфоні

Додайте більше корисних звичок від шеф-кухара Андрія ЯнгШефа, і ви помітите, як зміниться ваше життя

Как украинская мода за 20 лет стала частью мировой fashion-системы

Ничего лишнего: Анджелина Джоли в элегантном наряде прибыла в Вашингтон

5 стильних образів для Bacardi Dancefloor: у чому танцювати під діджей-сет французького електронного дуету The Blaze