1. Станом на 16:00 9 квітня від коронавірусу в світі одужало 330 986 людей.
2. Французький модний дім Louis Vuitton перепрофілював свої майстерні і запустив виробництво нехірургічних масок для захисту найуразливіших груп: працівників закладів охорони здоров`я та літніх людей. Задля цього на роботу вийшли триста співробітників бренду. Маски схвалили різні державні органи, а створено їх у співпраці з Mode Grand Ouest, регіональною мережею текстильної промисловості, яка постачає один з основних матеріалів.
3. Оператор мобільного зв’язку «Київстар» виділив 30 мільйонів гривень, аби спільно з благодійним фондом «Твоя опора» закупити апарати штучної вентиляції легень та монітори, що відстежують стан тяжкохворих пацієнтів. Частину коштів буде спрямовано на витратні матеріали, що забезпечать роботу обладнання протягом року, та засоби особистого захисту для українських медиків, що зараз перебувають на передовій боротьби із COVID-19.
4. Слідом за іншими брендами та організаціями фонд Tiffany & Co. також пожертвує 1 мільйон доларів на боротьбу з коронавірусом. Пожертвування буде розподілене між двома важливими організаціями: 750 тисяч доларів перерахують фонду Covid-19 Solidarity Response, який є підрозділом Всесвітньої організації охорони здоров’я й перебуває під контролем ООН, а 250 тисяч доларів надійдуть до Громадського фонду Нью-Йорка. Крім того, Фонд Tiffany & Co. підписав Філантропічне зобов’язання для боротьби проти COVID-19 і об’єднав у такий спосіб зусилля з понад 500 іншими благодійними організаціями.
5. Група Yuko в рамках проекту Будинку культури Masterskaya «З дому в дім» дасть онлайн-концерт. 10 квітня о 18:00 музиканти зіграють улюблені пісні і ексклюзивно представлять новий трек. Також Юлія Юріна та Стас Корольов дадуть відповіді на запитання глядачів, які можна буде поставити в онлайн-чаті. Трансляція доступна за посиланням. Подивитися попередні квартирники можна на сторінці Masterskaya в YouTube.
6. На карантині ми стали свідками появи десятків креативних Instagram-челенджів. Один з останніх – сукні з подушки. Його натхненницею стала дівчина зі Швеції на ім`я Фіро. Вона опублікувала фото в подушці, підперезаній поясом, і сама того не очікуючи, стала зіркою Instagram. Сьогодні за хештегом #pillowchallenge можна знайти щонайменше 10 тисяч «ефектних образів». Приєднуйтеся, тільки не забудьте про аксесуари!