Глосарій живої української мови: 100 колоритних слів для збагачення щоденного лексикону

Картки стануть у нагоді не тільки початківцям, а й вправним знавцям української мови

На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.

Аби зібрати унікальні й автентичні слова з української мови, бренд glo™ об’єднався з професійним філологом і виданням The Village та провів спеціальне дослідження. Виявилось, що значну долю мовлення середньостатистичних українців займають англіцизми та русизми. Мова розвивається з плином часу, а глобалізація спричинила інтеграцію іншомовних слів у професійне та повсякденне спілкування. Результатом цього стало те, що українські відповідники почали забуватися чи просто не використовуватися. На основі цих знань виник проєкт «Глосарій», який став продовженням ініціативи glo™ «Мапа української ідентичності». «Глосарій» — підбірка 100 важливих та цікавих слів (окрім діалектизмів до нього увійшли також літературні слова та влучні відповідники суржику, русизмам та англіцизмам), яку опублікували в окремому спецпроєкті на The Village. Його мета — допомогти українцям виражати свої думки та почуття завдяки живій українській мові.

Щоб зібрати виняткові говірки з різних куточків країни, до проєкту залучили і читачів видання The Village. Понад дві тисячі людей запропонували своє особливе слово, що, на їхню думку, збагатить мовлення інших. Таким чином, колоритні діалектизми не зосереджуватимуться у кордонах певного регіону, а поширюватимуться серед читачів по всій Україні. Під час опитування виявилося, що українці знають та люблять рідкісні мовні вихиляси. Саме завдяки цьому до глосарія потрапили такі слова як варцаб, дефіляда, коцик, осоння, реченець та багато інших. 

Проєкт, який запустив бренд glo™ разом із The Village, підтвердив живучість та квітучість української мови. Цю тему цікаво вивчати та досліджувати не тільки філологам, а й суспільству. Українці знають та цінують свою рідну мову, згадують неординарні синоніми до звичайних слів та готові ділитися своїми знаннями, поширюючи їх серед інших. Бренд glo™ сподівається, що проєкт буде продовжувати жити, а «Глосарій» допоможе розвивати вокабуляр багатьом українцям.



Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали