Graff і Smile, бренди корпорації «Біосфера», стали партнерами головної модної події року — нового сезону Ukrainian Fashion Week SS26. Об’єднуючи естетику стилю, смаку і комфорту, вони втілюють сучасну філософію модного життя, де краса починається з відчуттів.
Чай Graff представляє сучасне бачення моментів насолоди та натхнення — з тонким ароматом, витонченим смаком і філософією краси в деталях. Під час Ukrainian Fashion Week відбулася презентація нової квітково-ягідної лінійки бренду — Graff Sweet Taste. Дизайн зони нагадував артінсталяцію — зі свіжими квітами, мінімалістичними деталями та натхненням від подій самого Тижня моди.
Презентація перетворилася на атмосферний простір, де відвідувачі могли не лише скуштувати нові бленди, а й відчути зв’язок між ароматами, кольором і настроєм. У дегустаційній частині кожен охочий вибирав свій смак — від легкого до насиченого, — а також створював власний аксесуар. Колекція Sweet Taste вирізняється характером, як і атмосфера UFW: з нотками витонченості, енергії та стилю.
Новинки Graff уже з`явилися в магазинах! Тепер кожен може вибрати смак, що стане щоденним fashion-ритуалом. Наприклад, пристрасний 1001 Passion не залишить байдужим нікого.
Водночас вологі серветки Smile — це про впевненість, турботу, свіжість та комфорт, що залишаються актуальними в будь-якому образі, де б ви не були. А Smile mini у трендовій міні пачці уже стали стильним і практичним аксесуаром, який відповідає темпу сучасного життя й легко поміщається в кишеню чи маленьку сумочку.
Зона Smile на Ukrainian Fashion Week із десятками маленьких кишеньок стала стильним артакцентом події та яскраво втілила головну комунікацію бренду: міnі-пачка для міnі-кишеньки. Це поєднання зручності й моди, що виглядає так само природно, як трендова деталь у модному образі.
Мода — це не лише про вигляд, а й про відчуття себе. Бренди Graff і Smile створюють атмосферу впевненості та гармонії, завдяки якій повсякденність стає частиною життя в стилі fashion.