Нова картина Бенксі і майстер-клас з пошиття кейпу від Клер Вейт Келлер: добрі новини п’ятниці

А також онлайн-воркшопи від Dolce & Gabbana та нова порція допомоги медикам від Bvlgari

Відомий вуличний художник Бенксі присвятив свою нову картину медикам. Монохромну роботу розміром 1 квадратний метр вивісили у фойє лікарні в місті Саутгемптон біля відділення швидкої допомоги.

На ній зображено хлопчика, що грається іграшкою медсестрою-сепергероєм біля сміттєвого кошика, в якому лежать моделі Бетмена і Спайдермена.  

«Дякую за все, що ви робите. Сподіваюся, картина трохи додасть барв цьому місцю, навіть попри те що вона чорно-біла», — написав художник в листі працівникам лікарні.

Бенксі

 

Італійський бренд Dolce & Gabbana запускає в соціальних каналах проект «Зроблено вдома» (DGFATTOINCASA), покликаний підтримати в кожного почуття спільності в часи самоізоляції. У рамках цієї ініціативи, яка нагадує про силу майстерності як креативного способу висловити любов і піклування, Dolce & Gabbana з друзями Дому проведуть серію онлайн-воркшопів. Фахівці запросять до себе додому, поділяться знаннями і вміннями, аби надихнути на власний проект «Зроблено вдома».

Проект DGFATTOINCASA став продовженням співпраці Dolce & Gabbana і Humanitas University, яка стартувала у лютому. Тоді за фінансової підтримки модного дому учені під керівництвом професора Мантовані запустили дослідження, ціллю якого стало вивчення реакції імунної системи людини на коронавірус  SARS-CoV-2.

Крім масової передачі дезінфікуючого гелю до Італії, Швейцарії та Великобританії, Дім Bvlgari продовжує докладати зусиль до боротьби з коронавірусом. Зокрема, бренд передає лікарям та медичним установам 1200 ковдр і понад 5 000 продуктів особистої гігієни.

Завдяки співпраці з Департаментом цивільного захисту ця допомога буде розподілена серед лікарень і стаціонарів міст Крему, Бергамо і Кремона — в найбільш потерпілих регіонах країни. Тисячі засобів особистої гігієни призначені спеціально для делегації кубинських лікарів, які прибули до Італії, щоб на передовій боротися з пандемією.

Американське видання The New York Times запускає серію матеріалів, де відомі дизайнери будуть розповідати, як самим вдома зробити якусь річ. Перша в черзі — колишня креативна директорка Ginenchy Клер Вейт Келлер. Усього п’ять кроків і ваша стара ковдра для пікніків може стати трендовим кейпом.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Апетитні кольори та інноваційні матеріали у новій колекції...


Читайте також
Популярні матеріали