Нова картина Бенксі і майстер-клас з пошиття кейпу від Клер Вейт Келлер: добрі новини п’ятниці

А також онлайн-воркшопи від Dolce & Gabbana та нова порція допомоги медикам від Bvlgari

Відомий вуличний художник Бенксі присвятив свою нову картину медикам. Монохромну роботу розміром 1 квадратний метр вивісили у фойє лікарні в місті Саутгемптон біля відділення швидкої допомоги.

На ній зображено хлопчика, що грається іграшкою медсестрою-сепергероєм біля сміттєвого кошика, в якому лежать моделі Бетмена і Спайдермена.  

«Дякую за все, що ви робите. Сподіваюся, картина трохи додасть барв цьому місцю, навіть попри те що вона чорно-біла», — написав художник в листі працівникам лікарні.

Бенксі

 

Італійський бренд Dolce & Gabbana запускає в соціальних каналах проект «Зроблено вдома» (DGFATTOINCASA), покликаний підтримати в кожного почуття спільності в часи самоізоляції. У рамках цієї ініціативи, яка нагадує про силу майстерності як креативного способу висловити любов і піклування, Dolce & Gabbana з друзями Дому проведуть серію онлайн-воркшопів. Фахівці запросять до себе додому, поділяться знаннями і вміннями, аби надихнути на власний проект «Зроблено вдома».

Проект DGFATTOINCASA став продовженням співпраці Dolce & Gabbana і Humanitas University, яка стартувала у лютому. Тоді за фінансової підтримки модного дому учені під керівництвом професора Мантовані запустили дослідження, ціллю якого стало вивчення реакції імунної системи людини на коронавірус  SARS-CoV-2.

Крім масової передачі дезінфікуючого гелю до Італії, Швейцарії та Великобританії, Дім Bvlgari продовжує докладати зусиль до боротьби з коронавірусом. Зокрема, бренд передає лікарям та медичним установам 1200 ковдр і понад 5 000 продуктів особистої гігієни.

Завдяки співпраці з Департаментом цивільного захисту ця допомога буде розподілена серед лікарень і стаціонарів міст Крему, Бергамо і Кремона — в найбільш потерпілих регіонах країни. Тисячі засобів особистої гігієни призначені спеціально для делегації кубинських лікарів, які прибули до Італії, щоб на передовій боротися з пандемією.

Американське видання The New York Times запускає серію матеріалів, де відомі дизайнери будуть розповідати, як самим вдома зробити якусь річ. Перша в черзі — колишня креативна директорка Ginenchy Клер Вейт Келлер. Усього п’ять кроків і ваша стара ковдра для пікніків може стати трендовим кейпом.


Реклама

Популярні матеріали

Один крем для чутливої шкіри, який допомагає пережити холодний...


Взуття, що вважалося застарілим, знову повертається до трендів...


Трендовий манікюр Селени Гомес — ідеальний варіант на зиму...


Читайте також
Популярні матеріали