Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної залози

Важливі проєкти українських брендів

За даними Центру громадського здоров’я МОЗ України, щороку більш ніж півмільйона жінок у світі помирає від раку молочної залози. Саме тому спеціалісти зазначають, що дуже важливо виявити хворобу на ранніх стадіях під час діагностики, аби підвищити шанси на успішне лікування. 

Жовтень — місяць обізнаності про рак молочної залози, час, коли весь світ докладає спільних зусиль, щоб привернути якомога більше уваги до цього захворювання. Чимало українських брендів також запустили власні благодійні ініціативи, що покликані допомогти жінкам, які вже борються з недугом, а також закликати кожну проходити регулярні обстеження. Кілька проєктів ми зібрали далі.  

Moon Lingerie

Цього жовтня Moon Lingerie не просто презентував нову колекцію, а створив колаборацію, яка торкається набагато важливішої теми — здоров’я жінок. У співпраці зі Спеціалізованим мамологічним центром бренд зобов`язався підтримати жінок у їхньому прагненні до турботи про себе, як зовні, так і зсередини.

«Ініціатива Beauty Inside & Out не просто про комфорт і красу білизни, яку ми носимо щодня. Вона про те, як через турботу про себе, через впевненість у своїй зовнішності, ми можемо нагадати собі про важливість внутрішнього балансу і здоров`я. У жовтні кожна покупка комплекту білизни Moon Lingerie буде супроводжуватися важливою інформацією про профілактику раку молочної залози та сертифікатом на знижене медичне обстеження у Спеціалізованому мамологічному центрі», — розповіла засновниця бренду Юлія Чеботарьова.

ROÁR

Уже другий рік поспіль ROÁR підтримує ініціативу, спрямовану на підвищення обізнаності про важливість регулярних обстежень та допомогу жінкам з раком молочної залози. Цьогоріч бренд у співпраці з фондом Inspiration Family та клінікою R+ розширив свій торішній лімітований дроп, додавши нові унікальні вироби. 

До бестселера — боді з принтом оголеного тіла — бренд додав сукню і білизну в такому ж сміливому стилі. 20% з продажу кожного виробу благодійного дропу будуть перераховані фонду підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family. 

Особливий елемент цьогорічної ініціативи — співпраця з клінікою R+ у Києві, яка пропонує покупцям капсульної колекції сертифікат на знижку 50% на мамографію або УЗД молочних залоз. 

MustHave x Inspiration Family x Проєкт Кешер

Український бренд одягу MustHave, жіноча єврейська організація «Проєкт Кешер» і благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family презентували спеціальний дроп під назвою Be Your First Priority.

Кожен виріб несе меседж про важливість піклування про своє фізичне та ментальне здоров’я. До дропу ввійшли сорочки, светри, шапка та шарф, шкарпетки та інші аксесуари із символічною вишивкою в рожевому та білому кольорах. 

10% з кожного продажу буде перераховано до фонду Inspiration Family для збору на закупівлю препарату для пацієнток із метастатичним раком молочної залози.

Rikky Hype

Головною героїнею нового знімання бренду, присвяченого місяцю обізнаності про рак молочної залози, стала 28-річна Вікторія Скок — модель та менеджерка, яка має власну історію боротьби з хворобою і продовжує лікування прямо зараз. Після почутого рік тому діагнозу дівчина вирішила транслювати шлях до одужання в соцмережах для того, аби зруйнувати стигму довкола раку, прийняття себе, змін в тілі та зовнішності й довести — з будь-яким викликом можна впоратись

 


Режисерка анімації Марія Озірна створила відео, що транслює історію Віки: абсолютно звичайне, різнобарвне, як на мультиплікаційних кадрах, активне життя до звістки про хворобу за секунду перетворюється на сміливий шлях з місяцями хімієтерапій; операцією, що проводиться під звуки вибухів, та яскравими хвилинами й новими можливостями від життя.

В рамках проєкту бренд у співпраці з мамологом та онкохірургом Денисом Помінчуком створили листівку-пам’ятку з інструкцією самообстеження молочних залоз та нагадуванням про важливість регулярних чекапів. 

Lotus Home x Благодійний фонд «Квітна»

Бренд домашнього текстилю Lotus Home та Благодійний фонд «Квітна» в рамках місяця боротьби з раком молочної залози презентували вірш-присвяту, авторкою якого стала поетеса Дар’я Лісіч.

Головна мета проєкту — підвищити обізнаність українок про важливість самообстеження та регулярної діагностики, а також допомогти тим жінкам, які прямо зараз ведуть свою боротьбу з захворюванням. 5% з продажів обраних одиниць на сайті Lotus Home, а також у магазині марки буде перераховано на потреби Благодійного фонду «Квітна».  

твої лінії, риси, приховані згини,

твоя плавність у рухах і сила в руках. 

твій мʼякий силует під шарами тканини, 

твої зморшки від сміху на теплих щоках.

Відеоманіфест демонструє невимовну силу, красу та ніжність жінок, що зіштовхнулися з хворобою. Рожевий — про народження нової жінки, а також про м’якість і сентиментальність в усіх проявах і емоціях: у посмішці чи сумі, у заплутаному волоссі, у домашньому одязі, у своєму  тілі — гарному і довершеному, попри все, що воно переживає.

Juna

У місяць боротьби з раком молочної залози бренд Juna обʼєднався з фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family Ukraine (@inspirationfamilyua) і представив особливу ініціативу.

Тепер на рожеві сумки Juna діє знижка -20%, а весь прибуток з продажу бренд перерахує на загальний збір, мета якого закупити ліки для жінок з метастатичним раком молочної залози.

O.TAJE х RevitaLash Україна

Eternally Pink 一 «Рожевий назавжди» — не просто назва чи меседж. Це обітниця бренду RevitaLash, який був заснований доктором медичних наук Майклом Брінкенгоффом для дружини Ґейл, щоб повернути їй впевненість у собі під час виснажливої боротьби з раком молочної залози. І нині бренд активно підтримує ініціативи з дослідження, інформування й лікування цього захворювання. 

Дроп Eternally Pink — це проєкт RevitaLash Україна та українського бренду одягу O.TAJE, об’єднаних спільними цінностями: говорити про важливе, допомагати та створювати не просто речі чи продукт, а сенси. До дропу ввійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки-біні в рожевому та сірому відтінках. Особливий айтем з Eternally Pink — актуальний кардиган, який доповнюватиме повсякденні образи та нагадуватиме про важливе: дбати про себе. Колекція повністю благодійна: 100% з продажів буде спрямовано на підтримку Благодійного фонду «Квітна».


Реклама

Популярні матеріали

«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Читайте також
Популярні матеріали