Instagram опублікував прогноз трендів 2022 року. Їх запровадять представники покоління Z. Саме до молоді й звернулася соціальна мережа, щоб дізнатися про майбутні тенденції у сфері моди, краси, музики, інфлюенсерів, освіти та здоров`я.
Instagram: @summermckeen
Далі — підбірка з основних трендів.
Мода
50% покоління Z планують оновити свій гардероб у стилі темної академії (Dark Academy), готики, естетики гоблінкор (Goblincore), а також доповнити свій стиль ностальгічними речами. Майже кожен четвертий (23%) хоче купувати речі в онлайн секонд-хендах. А 27% представників нового покоління шукатимуть речі саме через Instagram-сторінки.
Краса
Представники Gen Z повідомили, що почнуть використовувати менше косметики на шкірі обличчя. Приблизно кожен третій планує купувати чисті засоби для догляду за шкірою: косметику на рослинній основі на веганську косметику.
Музика
Музика, за підсумками Instagram, стане більш візуальною. Кожен четвертий представник молоді очікує онлайн-концерти та віртуальні релізи альбомів, а кожного третього цікавлять танцювальні челенджі. Люди віком від 13 до 24 років поділилися, що вони є частиною фандомів — таких представників виявився 41%.
Інфлюенсери
Четверо з п’ятьох людей стверджують, що зірки соціальних мереж мають більший вплив на людей, ніж інші зірки (наприклад, актори). Кожен четвертий представник покоління Z вважає, що інфлюенсери є найбільш важливими поширювачами інформації.
Освіта та кар’єра
Молодь переосмислює поняття роботи за офісним графіком. 90% покоління Z вважає, що найкращою освітою є справжній досвід, а не навчання в коледжі чи університеті. 71% молоді погоджується, що краще мати значущу для себе роботу, навіть якщо вона передбачає малу заробітну плату.
Здоров’я
Третина представників покоління Z планує займатися медитацією та вправами для маніфестації. Серед користувачів Instagram стали популярнішими тренування вдома. Кожен четвертий представник молоді хоче знайти нове креативне хобі (малювання, написання музики тощо).