6 трендів 2022 року: Instagram опублікував майбутні тенденції серед покоління Z

Акцент на здоров’ї та натуральній косметиці

Instagram опублікував прогноз трендів 2022 року. Їх запровадять представники покоління Z. Саме до молоді й звернулася соціальна мережа, щоб дізнатися про майбутні тенденції у сфері моди, краси, музики, інфлюенсерів, освіти та здоров`я. 

Instagram: @summermckeen

Далі — підбірка з основних трендів.

Мода 

50% покоління Z планують оновити свій гардероб у стилі темної академії (Dark Academy), готики, естетики гоблінкор (Goblincore), а також доповнити свій стиль ностальгічними речами. Майже кожен четвертий (23%) хоче купувати речі в онлайн секонд-хендах. А 27% представників нового покоління шукатимуть речі саме через Instagram-сторінки.

  • @beepybella
    @beepybella
  • @lexsonator
    @lexsonator
  • @lirika.matoshi
    @lirika.matoshi
  • @kaprisun_kid
    @kaprisun_kid
  • @troydylanallen
    @troydylanallen

Краса

Представники Gen Z повідомили, що почнуть використовувати менше косметики на шкірі обличчя. Приблизно кожен третій планує купувати чисті засоби для догляду за шкірою: косметику на рослинній основі на веганську косметику. 

  • @kiannanaomi
    @kiannanaomi
  • @najaljudd
    @najaljudd
  • @summermckeen
    @summermckeen
  • @blvckboyglow
    @blvckboyglow
  • @thedewiest
    @thedewiest

Музика

Музика, за підсумками Instagram, стане більш візуальною. Кожен четвертий представник молоді очікує онлайн-концерти та віртуальні релізи альбомів, а кожного третього цікавлять танцювальні челенджі. Люди віком від 13 до 24 років поділилися, що вони є частиною фандомів — таких представників виявився 41%.

  • @charlizeglass
    @charlizeglass
  • @red418
    @red418
  • @aidanprinceofficial
    @aidanprinceofficial
  • @tahani_anderson
    @tahani_anderson
  • @boymeetsale
    @boymeetsale

Інфлюенсери

Четверо з п’ятьох людей стверджують, що зірки соціальних мереж мають більший вплив на людей, ніж інші зірки (наприклад, актори). Кожен четвертий представник покоління Z вважає, що інфлюенсери є найбільш важливими поширювачами інформації.

  • @hesitantfailien
    @hesitantfailien
  • @axaila
    @axaila
  • @wafiaaa
    @wafiaaa
  • @officiallydaitime
    @officiallydaitime
  • @slayd3n
    @slayd3n

Освіта та кар’єра

Молодь переосмислює поняття роботи за офісним графіком. 90% покоління Z вважає, що найкращою освітою є справжній досвід,  а не навчання в коледжі чи університеті. 71% молоді погоджується, що краще мати значущу для себе роботу, навіть якщо вона передбачає малу заробітну плату.  

Здоров’я

Третина представників покоління Z планує займатися медитацією та вправами для маніфестації. Серед користувачів Instagram стали популярнішими тренування вдома. Кожен четвертий представник молоді хоче знайти нове креативне хобі (малювання, написання музики тощо).

  • @ariellegeismar
    @ariellegeismar
  • @ariellegeismar
    @ariellegeismar
  • @ariellegeismar
    @ariellegeismar
  • @ariellegeismar
    @ariellegeismar

Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали