10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes

Від Apple до McDonald`s

Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів року. За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 трильйонів доларів до 2,54 трильйонів.

Ріта Ора в рекламі Coca-Cola

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в 241,2 млрд доларів у версії рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

В цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook.

Перша десятка рейтингу Forbes:

Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);

Google – 207,5 мільярда доларів (+ 24%);

Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);

Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);

Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);

Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);

Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);

Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);

Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);

McDonald`s – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали