Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів року. За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 трильйонів доларів до 2,54 трильйонів.
Ріта Ора в рекламі Coca-Cola
Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в 241,2 млрд доларів у версії рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.
В цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю з представлених у рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook.
Перша десятка рейтингу Forbes:
Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);
Google – 207,5 мільярда доларів (+ 24%);
Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);
Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);
Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);
Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);
Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);
Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);
Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);
McDonald`s – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).
Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).