Більшість інформації сьогодні ми споживаємо через екрани наших смартфонів, тому великі компанії, які турбуються про комфорт своїх споживачів, обирають вертикальні телевізори. Головна їхня перевага — це оптимізація під мобільний контент. Саме такими інноваційними телевізорами Samsung The Sero свої магазини обладнала компанія UltraGroup, яка є одним із провідних fashion-ритейлерів України та присутня на ринку ще з 1996 року. Сьогодні UltraGroup є офіційним представником таких світових брендів, як Levi`s, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld, Boss та постійно працює над розширенням мережі магазинів.
«UltraGroup — це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності та слідування трендам; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може якнайкраще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, що оточують її щодня», — вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.
Особливістю Samsung The Sero є екран, що обертається: йому можна надати як стандартної горизонтальної орієнтації, так і вертикальної, що підійде для трансляції контенту зі смартфонів і планшетів.
Якість зображення та фантастичну чіткість передачі кольорів забезпечує технологія квантових точок екрану Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну та яскраву картинку та відтворення колірного діапазону на 100%.
Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, що забезпечить об`ємне звучання. Вона має підтримку Bluetooth і кодека Dolby Digital Plus, а отже до неї можна легко підключити смартфон та слухати свою улюблену музику. Динаміки заховано у вертикальній підставці телевізора, тож вони не порушують його лаконічного дизайну і водночас наповнюють кімнату чудовим звуком з яскраво вираженими басами.
«The Sero було розроблено для того, щоб забезпечити зручний досвід перегляду для молодих користувачів — покоління Z, що споживають 30% контенту з мобільних пристроїв та активно користуються соціальними мережами. Інноваційний підхід у його функціоналі та дизайні дає цьому телевізорові змогу лаконічно вписатися як у робочий, так і в особистий простір», — говорить керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.