5 ВЕЩЕЙ, КОТОРЫЕ НЕ СТОИТ ПОКУПАТЬ В 2021 ГОДУ...

40 СОВЕТОВ, КАК РАСКРУТИТЬ СВОЙ INSTAGRAM

30 ВЕЩЕЙ, КОТОРЫЕ ДОЛЖНЫ БЫТЬ В ГАРДЕРОБЕ К 30...

15 РОМАНТИЧЕСКИХ ФИЛЬМОВ ДЛЯ ПРОСМОТРА ВДВОЕМ...

11 ПРАВИЛ ЭТИКЕТА, КОТОРЫЕ КЕЙТ МИДДЛТОН...

Вибір покоління Z: чому всі в захваті від вертикальних телевізорів Samsung The Sero

Техніка «мобільного покоління»

Рейтинг статьи / 0
5 5 1

Більшість інформації сьогодні ми споживаємо через екрани наших смартфонів, тому великі компанії, які турбуються про комфорт своїх споживачів, обирають вертикальні телевізори. Головна їхня перевага —  це оптимізація під мобільний контент. Саме такими інноваційними телевізорами Samsung The Sero свої магазини обладнала компанія UltraGroup, яка  є одним із провідних fashion-ритейлерів України та присутня на ринку ще з 1996 року. Сьогодні UltraGroup є офіційним представником таких світових брендів, як Levi`s, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld, Boss та постійно працює над розширенням мережі магазинів.

«UltraGroup — це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності та слідування трендам; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може якнайкраще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, що оточують її щодня», — вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.

Особливістю Samsung The Sero є екран, що обертається: йому можна надати як стандартної горизонтальної орієнтації, так і вертикальної, що підійде для трансляції контенту зі смартфонів і планшетів.

Якість зображення та фантастичну чіткість передачі кольорів забезпечує технологія квантових точок екрану Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну та яскраву картинку та відтворення колірного діапазону на 100%.

Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, що забезпечить об`ємне звучання. Вона має підтримку Bluetooth і кодека Dolby Digital Plus, а отже до неї можна легко підключити смартфон та слухати свою улюблену музику. Динаміки заховано у вертикальній підставці телевізора, тож вони не порушують його лаконічного дизайну і водночас наповнюють кімнату чудовим звуком з яскраво вираженими басами.

«The Sero було розроблено для того, щоб забезпечити зручний досвід перегляду для молодих користувачів — покоління Z, що споживають 30% контенту з мобільних пристроїв та активно користуються соціальними мережами. Інноваційний підхід у його функціоналі та дизайні дає цьому телевізорові змогу лаконічно вписатися як у робочий, так і в особистий простір», — говорить керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.

У ритмі життя: Monatik Corporation представляє новий преміальний смартфон Samsung Galaxy S20 FE

Креативна реклама телевізорів Samsung здобула приз глядацьких симпатій конкурсу молодих режисерів YO!DA

За межами реальності: Samsung представили нові пристрої екосистеми для роботи і розваг

5 вещей, которые не стоит покупать в 2021 году

40 советов, как раскрутить свой Instagram

30 вещей, которые должны быть в гардеробе к 30 годам