Вибір покоління Z: чому всі в захваті від вертикальних телевізорів Samsung The Sero

Техніка «мобільного покоління»

Більшість інформації сьогодні ми споживаємо через екрани наших смартфонів, тому великі компанії, які турбуються про комфорт своїх споживачів, обирають вертикальні телевізори. Головна їхня перевага —  це оптимізація під мобільний контент. Саме такими інноваційними телевізорами Samsung The Sero свої магазини обладнала компанія UltraGroup, яка  є одним із провідних fashion-ритейлерів України та присутня на ринку ще з 1996 року. Сьогодні UltraGroup є офіційним представником таких світових брендів, як Levi`s, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld, Boss та постійно працює над розширенням мережі магазинів.

«UltraGroup — це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності та слідування трендам; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може якнайкраще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, що оточують її щодня», — вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.

Особливістю Samsung The Sero є екран, що обертається: йому можна надати як стандартної горизонтальної орієнтації, так і вертикальної, що підійде для трансляції контенту зі смартфонів і планшетів.

Якість зображення та фантастичну чіткість передачі кольорів забезпечує технологія квантових точок екрану Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну та яскраву картинку та відтворення колірного діапазону на 100%.

Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, що забезпечить об`ємне звучання. Вона має підтримку Bluetooth і кодека Dolby Digital Plus, а отже до неї можна легко підключити смартфон та слухати свою улюблену музику. Динаміки заховано у вертикальній підставці телевізора, тож вони не порушують його лаконічного дизайну і водночас наповнюють кімнату чудовим звуком з яскраво вираженими басами.

«The Sero було розроблено для того, щоб забезпечити зручний досвід перегляду для молодих користувачів — покоління Z, що споживають 30% контенту з мобільних пристроїв та активно користуються соціальними мережами. Інноваційний підхід у його функціоналі та дизайні дає цьому телевізорові змогу лаконічно вписатися як у робочий, так і в особистий простір», — говорить керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали