«Як це їсти»: відвідини ресторану Eastman

У київському ресторані далекосхідної кухні Eastman відбувся бранч під назвою «Як це їсти?»

У ресторані Eastman відбувся бранч «Як це їсти?», під час якого команда проєкту відкрила двері в святая святих – свою кухню. Я особисто познайомилася з Володимиром Ташаєвим, бренд-шефом мережі First Line Group, яка є засновником ресторанів  «Любимый дядя», «ЖЗЛ» та «Італійська редакція».  

Eastman в цьому році виповнився рік. Тут гастрономічні смаколики поєднані симбіозом індійської, китайської, тайської, шрі-ланкійської кухні. Словом, я на кілька годин відкрила смаковий і ароматичний телепорт в іншу частину світу.  На кухні закладу побачила, як готують свіжоспечені парату, наан, досу. Скуштувала сом там – найпопулярнішу страву Тайланду, для якої команда Eastman знаходить на українському ринку особливий сорт зеленої папайї, і перетирає черрі, арахіс, чілі, лайм, рибний соус та цукор з тростини у колоритній дерев’яній ступці для створення найсмачнішого міксу ever.

У Eastman все готують максимально самостійно, не купують готове. До складу пасти каррі, наприклад, входить 15 інгредієнтів. Тільки в Eastman за допомогою Володимира я на силу розібралася, що суміш каррі, листя каррі і паста каррі – це абсолютно різні поняття. У проєкті «Як це їсти?» бренд-шеф познайомив з яскравими східними смаками страв та розповів історії, які стоять за їх створенням.

«Eastman — пропалений вітрами та смислами експат, що мотається між Індією, Таїландом, Шрі-Ланкою, Марокко та Ізраїлем. Натхненний традиційною кухнею проєкт зібрав все найцікавіше і створив свій особистий мікс відчуття Сходу. З любов`ю до життя, жагою до пригод і бажанням ділитися найкращим», — сказав Володимир.

Для гостей Eastman — це можливість скуштувати нове, отримати емоції від східної культури та гастрономії. Крім того, заклад створює нові формати для вже знайомих продуктів, наприклад, Наполеон-бар із кокосовим, манговим, матча та ще п`ятьма авторськими рецептами цього десерту.

Володимир сповідує філософію того, що ми ходимо в ресторан, щоб скоштувати набагато виразніше і екзотичніше приготоване, ніж ми можемо зробити вдома. І це імпонує, бо я так само шукаю в закладах смакових поєднань, які не повторити на домашній кухні.   

Фото: Рита Мороз (2)


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали