Фільм «Дюна. Частина друга» зібрав в американському прокаті понад 240 мільйонів доларів за чотири тижні після прем’єри. Такий успіх кінострічки стався і завдяки TikTok. Про це повідомляє Variety.
Дослідження Vievo Media каже, що фільм створив 117 публікацій у TikTok упродовж року до прем’єри. Кампейн першої частини кінострічки охопив трохи менше постів ― 107. Однак роль відіграв саме тип контенту ― серед відео переважали місця знімань «Дюни» та моменти з червоних доріжок.
Як зазначає Variey, авдиторія у TikTok звертає увагу на залучення творців. Повідомлення від акторів «Дюни» склали 24% відсотки всього контенту. Зокрема, трейлер другої частини кінострічки зібрав понад 76 мільйонів переглядів, коли містив вступну частину Зендеї та Тімоті Шаламе. Проте таке ж відео без фрагмента з голлівудськими зірками зібрало тільки 7 мільйонів переглядів. Також контент, де актори відповідали на коментарі шанувальників, склав понад 52,5 мільйона переглядів за 13 публікацій.
@dunemovie "I`m the bassline here and Feyd-Rautha is the riff." Timothée Chalamet and Austin Butler discuss their characters in #DuneMovie. Only in theaters March 1. Get tickets now. Link in bio. #DuneBTS ♬ original sound - DuneMovie
Рішення віддати перевагу виходам зірок на червоній доріжці також позитивно вплинуло на глядачів.
«Поки охоплення жіночої аудиторії потребує помітних зусиль для науково-фантастичних фільмів, залучення “Дюни” до світу моди збільшило касові збори на 2 мільйони доларів згідно з даними компанії з маркетингових досліджень FanBox», ― пише Variety.
Також видання підкреслює, що основна авдиторія фільму зросла на 67,5% ― з 2,6 мільйона до 8 мільйонів людей, ― хоч це і не пов’язано безпосередньо з платформою TikTok.
Нагадаємо, «Дюна: Частина друга» — сиквел американського науково-фантастичного фільму «Дюна» режисера Дені Вільньова. Головні ролі в кінострічці зіграли Зендея, Тімоті Шаламе, Флоренс П’ю, Ребека Фергюсон та Остін Батлер.