Як сьогодні бренду вижити без SMMника: 5 корисних порад

Нові правила контенту від засновниці українського стартапу Templify Яни Абажер

Повномасштабна війна в Україні змусила більшість брендів змінити контент-стратегії й максимально адаптувати свої соцмережі до нових реалій. Як підприємниця зі стажем (колись я мала власний салон краси, квітковий магазин, ритейл-платформу, а сьогодні розвиваю додаток автоматичного мобільного відеомонтажу) я не з чуток знаю, як непросто створювати контент, який продає. Особливо тоді, коли команда розпорошена по всьому світу, режим економії та оптимізації ввімкнений на максимум, а місія організувати повноцінну зйомку кампанії чи лукбука здається майже нездійсненною. Та навіть якщо ви з різних причин опинилися без SMMника, не поспішайте впадати в паніку. Не тільки підтримувати, а й розвивати соцмережі самостійно — цілком реально. Я розповім про 5 кроків, які допоможуть вам публікувати якісний контент у цей непростий час.

Документуйте, а не створюйте

Знімайте все, що стосується вашої справи, або й більше, якщо це має відношення до вашого персонального бренду. Фото з майстерні, де створюються ваші капелюхи чи сорочки, можуть назбирати не менше лайків, ніж професійна фотосесія зі студії. Справжність і бекстейдж завжди продаються найкраще.

 

Будьте всюди, але фокусуйтеся на головній платформі

Якщо у вас зараз немає SMM-фахівця, непотрібно створювати унікальний контент для кожної соціальної мережі. Оберіть найсильнішу і найактуальнішу саме для вашого бізнесу, для всіх інших платформ використовуйте той самий контент із мінімальними змінами. Маєте сторіс — зробіть із них рілз, і цей же матеріал опублікуйте в Tik-Tok та Pinterest (чи інших мережах).

 

Слідкуйте за статистикою

Молоді й амбітні підприємці хочуть бути унікальними і неповторними, шукаючи нові та креативні способи представлення свого продукту. Однак важливо створювати те, що подобається клієнту/аудиторії, є актуальним і при цьому зрозумілим. Бережіть свої сили, аналізуйте статистику і створюйте контент, який працює. Ескперименти при цьому ніхто не відміняв. Хто знає, можливо, нова ідея і стане вашою головною фішкою!

Плануйте свій час для ведення соцмереж

Більше випускайте контент, аніж споживайте його. Заплануйте час підготовки та постингу. Наприклад, щопонеділка о 14:00 відкладайте всі справи й займайтеся тільки своїми соцмережами: від ідей до публікацій. Якість важлива, але системність важливіша.

Використовуйте всі дива технологій

Автоматизація процесів — це економія вашого часу. Використовуйте різні додатки та онлайн-сервіси для планування постингу, створення візуалів, автоматичні монтажі відео, боти із заготовленими повідомленнями для клієнтів тощо. Краще витратити на це одноразово день чи два, щоб потім зекономлені години приділити більш важливим справам.

І остання порада (не зі списку, проте найважливіша): якщо ви маєте бодай найменшу можливість, усе ж таки не відмовляйтеся від SMMника. Вижити без нього, звісно, можна, але круто, коли фаундер займається бізнес-процесами, а за контент відповідає людина, яка знається саме на цьому питанні трішечки більше. Женучись за лайками, завжди обирайте якість.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали