Як продавати продукти з високим чеком: 4 основні принципи на прикладі відомих брендів

Розповідає експертка в колонці для ELLE

Чому ми любимо Cartier чи хочемо придбати Dyson? За що обожнюємо Jacquemus та як можемо відзначити цінності Guzema? Про ефективний маркетинг відомих брендів розповідає експертка із соцмереж та інфлюенсерка Таня Стороженко в колонці для ELLE.

Підгляньмо в маркетингові стратегії люксових брендів — які секрети вони використовують? Щоб підсилити власний бренд, потрібно скористатися деякими їхніми прийомами:

1. «Продавайте мрії, а не продукти».

Це слова Стіва Джобса, які відображають суть ефективного маркетингу. Розгляньмо, як їх підтверджує Cartier.

Cartier

Одна з моїх улюблених реклам — Cartier Advertising Love. У ній бренд продає не браслет чи перстень, а емоцію та любов, яка живе вічно. Нам транслюють дороге та справжнє життя, де є щирі почуття та, попри негаразди, щаслива старість разом. Через рекламу ми торкаємося своєї мрії. 

2. Зрозумійте, який бажаний результат ви продаєте.

Наприклад, коли ми купуємо бензин, то насправді думаємо про можливість легко дістатися до пункту призначення. Коли ми купуємо роман про кохання, то очікуємо декілька годин відпочинку та насолоди.  Коли ми купуємо дорогу сумку, то інвестуємо в стиль, власне відчуття і самовираження з новою річчю. Наприклад, подивімося на продукцію Dyson. 

Dyson

Збалансована вага, ергономічність чи рівень шуму двигуна — це важливі переваги Dyson. Проте будьмо відвертими — це точно не найвагоміші причини для покупки стайлера.  Dyson обирають не просто за технічні параметри, а за красиві укладки, які легко створити, та майбутній стильний образ. Людей вабить бажання мати гарний вигляд та належати до певної спільноти. 

3. Створюйте вау-ефект.

Jacquemus

Варто згадати Jacquemus  — кожне знімання бренду захоплює сміливістю чи креативом.  Усі обговорювали, як популярні сумки бренду зупинили трафік на вулицях Парижа (хоча це створювалось тільки онлайн і не відбувалось насправді). 

Усе — від запрошень Jacquemus до самих шоу — викликає обговорення. Також окрему увагу привертають pop-up бренду — це щоразу неймовірні історії, які хочеться розглядати.

Pop-up store — це тимчасовий магазин, який відкривають з метою привернути увагу потенційних покупців та підвищення продажу.

Jacquemus — суцільне натхнення. Я завжди стежу за його креативами, щоб розвивати надивленість. Створити вау-ефект — завдання не з легких, тому я б поставила собі за мету працювати над кампейнами, які викликатимуть емоції та захоплюватимуть не лише раціональну увагу.

4. Сформуйте цінності свого бренду.

Це те, що вирізняє бренд, який ми любимо, з-поміж інших. Розгляньмо український приклад. 

Guzema

Ювелірний бренд Guzema разом з видавництвом А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА створили лімітовану збірку українських поетів. Завдяки цьому вони зібрали на рахунок фонду 300 000 грн.

Бренд Guzema часто підкреслює свої цінності в соцмережах та формує історії навколо своїх колекцій. Варто згадати також їхній просвітницький проєкт «МОЇ», аби підсвітити силу української мови крихітною свічечкою букви «Ї». Ця літера — талісман української вдачі та ключ до українського серця. В обох прикладах ми бачимо підкреслені цінності бренду — глибоке та чуттєве кохання та любов до української історії.

А тепер варто підсумувати головне:

  1. Ми завжди хочемо доторкнутися до омріяного стилю життя.
  2. Люди готові платити будь-які кошти за зміни у своєму житті завдяки вашому продукту або послузі. І головна задача — просто підкреслити ці зміни та показати, яким може бути результат.
  3. Важливо не лише пояснити людині раціонально, чому ваш продукт вартий уваги, а й захопити емоційну увагу клієнта.
  4. Цінності — це те, що робить ваш бренд особливим в очах споживача.  
Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали