17 червня у Києві відбувся сьомий ELLE ACTIVE FORUM. В умовах війни перед багатьма з нас постав виклик знайти нову професію, перекваліфікуватися. Ми хотіли надихнути українських жінок, розкрити їхній потенціал, навчити вірити у свою мрію, розповісти, як жити за правилами нових реалій, як залишатися в ресурсі, де знаходити мотивацію. Форум пройшов на інноваційній локації UNIT.City.
30% від продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме батальйону «Вовки Да Вінчі» — на зібрані кошти було придбано акумулятори для дронів.
Цього року спікерами стали неординарні та успішні люди:
Саша Трегуб
CEO інституту Projector та видавець у Telegraf.design. Тема виступу: «Вільна освіта — на які тренди зважати, щоб вчитися ефективно сьогодні».
Ольга Сердюк
Директорка Фонду Олени Пінчук. Тема виступу: «Regeneration. Час бути кращими».
Юрій Кляцкін
Тренер з імпровізації в телевізійному проекті «Ліга Сміху» — чемпіонат України з гумору. Засновник школи імпровізації — «Школа Імпровізації Кляцкіна». Окрім лекції Юрій провів майстер-клас для гостей форуму та зарядив їх енергією.
Юліана Гензель
Співзасновниця бренду білизни та купальників Fox Lingerie та консалтингової агенції Helicopter View. Тема дискусії: «Кризовий період як вікно можливостей для бізнесу».
Андрій Ваганов-Дашков
Провідний експерт у сфері краси та здоров`я з 17-річним лікарським та косметологічним досвідом. Тема дискусії: «Lead Age — керування віком, коли варто починати».
Олена Семич
Директорка зі сталого розвитку групи компаній ДТЕК. Успішна бізнес-лідерка. Експертка з розвитку і трансформації HR-функції та бізнес-навчання. Тема дискусії: «Берегиня: роль жінки в новій реальності».
Генеральний fashion-партнер інтернет-магазин Answear.ua подарував кожному гостю сертифікат на шопінг, а партнер Body Karma & Soul — абонементи на тренування.
Гості отримали тест-сети засобів по догляду за обличчям від Evoderm та косметичні подарунки від б`юті-партнерів Burberry та Collistar.
Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen. Настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium. Природний партнер — Моршинська. За флористичне оформлення відповідали Pollen buro.
Гості мали змогу взяти участь у розіграші від партнерів. Переможниці розіграшів отримали шкіряну сумочку MICHAEL Michael Kors від інтернет-магазину Answear.ua, річний абонемент на безлімітні тренування від спорт-студіі BKS, срібний кулон та брош від ювелірного партнера DNM Jewelry.
Як це було — дивіться в галереї.