Нова ера: що таке деінфлюенсинг та чому цей тренд підриває TikTok

Розбираємося, як він вплине на рекламу у соціальних мережах

Якщо ви активно користуєтесь соцмережами, то вже точно звикли до того, що вас постійно заохочують щось купити. Блогери, мікро- та макроінфлюенсери, що постійно співпрацюють із брендами, створюють величезну кількість контенту, спрямованого на те, аби за будь-яку ціну продати той чи інший товар. Однак схоже, що наразі ми поступово входимо у нову еру — еру деінфлюенсингу. Розповідаємо більше про новий тренд, який здатний якщо не перевернути світ реклами у соцмережах, то точно добряче його струснути.

Історія нового TikTok-тренду під назвою деінфлюенсинг (від англ. de-influencing) почалася з відомої б’юті-блогерки Мікайли Ногейри. В одному зі своїх оглядів вона показала приголомшливий ефект від туші з асортименту одного з beauty-брендів. Однак результат був настільки нереалістичним, що підписники інфлюенсерки одразу запідозрили підступ. Провівши невеличке розслідування, користувачі з’ясували, що б’юті-блогерка видала накладні вії за результат від туші. Такий явний обман став останньою краплею для багатьох користувачів, які заявили про втому від неповаги блогерів до своєї аудиторії, та призвів до появи руху на противагу, який би заохочував користувачів до зворотного — не купувати розпіарені товари або принаймні з холодною головою зважити всі «за» та «проти», перш ніж зробити імпульсивну купівлю. Таким рухом став деінфлюенсинг.

@bryleew_ I was not ready for this but lemme know if you wanna see part 2 or even the bloopers

Під хештегом #deinfluenсing, який станом на сьогодні набрав понад 270 мільйонів переглядів, користувачі розповідають про рекламні товари, які не радять купувати — через низьку якість, невідповідність рекламі чи просто непотрібність. У відео деінфлюенсери закликають відмовитися від надмірного споживання та імпульсивних «одноразових» купівель, які користувачі соцмереж роблять переважно на хвилі хайпу, створеного блогерами. Окрім цього, вони показують товари, представлені інфлюенсерами у «рожевому світлі», без прикрас, відзначаючи невідповідність реклами та реального досвіду. Зокрема, це стосується beauty-брендів, однак насправді тренд торкнувся товарів абсолютно різних категорій.

@ashandchelslifestories Part 1 of deinfluencing #deinfluencing ♬ original sound - Ash&ChelsLifeStories

Який вплив новий тренд може мати на рекламу у соцмережах? Експерти не вважають, що він зможе глобально їй нашкодити, однак впевнені, що відкритість соцмереж до висловлення полярних думок цілком може спонукати інфлюенсерів до того, щоб більш ретельно підходити до вибору товарів, які вони рекламують. Також може змінитися підхід до подавання комерційних співпраць — замість того щоб намагатися продати той чи інший товар за будь-яку ціну (навіть обманом, як у випадку з Мікайлою Ногейрою), інфлюенсерам доведеться знайти глибший та більш щирий підхід до своєї аудиторії — зокрема, до молодого покоління, яке прагне змінювати встановлені правила та вже успішно це робить.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Ювелірний дім SOVA презентує святкову колекцію прикрас, натхнену...


Читайте також
Популярні матеріали