«Це перші свічки у світі, які можна перезаряджати, просто вставивши спеціальний картридж», — розповідають власники харківського бренду Wood Mood

ELLE.UA продовжує серію інтерв’ю з українськими власними маленького бізнесу. На черзі — харківський бренд свічок у дереві

ELLE Як довго бренд на ринку та з чого усе починалося?

Бренд Wood Mood створено нами — Андрієм та Анастасією Бурзі — у листопаді 2019 року в Харкові. Раніше Настя працювала в маркетингу міжнародної компанії, потім пішла у декретну відпустку, і в ній залишилась надовго, бо згодом народились другий та третій малюки. Андрій працював морським офіцером, проте з часом постійні довготривалі відрядження перестали здаватися романтичним, а бажання бути разом весь час тільки зміцнювалось. Тож ми почали думати, як це змінити.

На поверхні — бажання створити власний бізнес, і при опрацюванні ідеї вирішили надихнутись досвідом інших підприємців, тож почали дивитись WinWin show на YouTube. Там побачили Vogner — українського виробника фінських свічок для створення вогнища будь-де. І у відповідь на образ з голови «цікаво, а чому немає свічок в дереві, це ж так повинно бути красиво» пошук в google показав, що таки немає. Ідеєю запалились, та почали над нею працювати.

Після цього все дуже швидко закрутилось, і вже за місяць розробок та тестувань ми поїхали на маркет Всі.Свої представити результат. Було дуже хвилююче, проте перша виготовлена партія розлетілась за два дні. А ще прямо на маркеті прийшла пропозиція представити наші свічки на Christmas World у Франкфурті. Для нас тоді це було просто прикольною ідеєю, лише потім ми подивились, що це найбільша виставка новорічного декору в Європі, в рамках якої проводиться найбільша світова виставка свічок. «Треба їхати» — це те рішення, яке прийшло дуже швидко.

Досвід участі у світових виставках неможливо порівняти з локальними: саме там ти розумієш можливі горизонти та формуєш цілі для себе. У нас був дуже маленький стенд в рамках групового від Ukrainian Export Centre, нуль практичного досвіду, як це потрібно робити. Проте з Франкфурта Андрій повернувся з першим замовленням. Його чудом встигли відправити за два дні до закриття кордонів під час пандемії.

ELLE Як налагоджували виробництво? З якими складнощами довелося стикнутися?

Свічок в дереві не існувало як категорії взагалі, тому над розумінням того, як їх створити, працювали самостійно. В уяві все було досить нескладно, проте процес показав, що це не так. Самі розробляли конструкцію, шукали можливий інструмент для роботи. Та й інших складнощів було багато, особливо — знайти необхідні складові. Багато чого відсіялось через занадто низьку якість для нас, довелось розбиратись в якості воску та ефірних олій. Тому на сьогодні ми самостійно імпортуємо ефірні олії та, наприклад, змішуємо олію-віск теж за власною рецептурою, щоб створені свічки дійсно відповідали власним же високим вимогам.

Проте складнощі дають і розвиток. Заморочились з кращими оліями для свічок — отримали від власних клієнтів запит на створення схожого парфуму. Наразі працюємо над парфумерною лінійкою, де основний виклик — зробити стійкість натуральними компонентами. І дизайн. Бо вирішили на початку, що Wood Mood не може робити щось банальне. 

ELLE Розкажіть про свої свічки, у чому їхня особливість?

Вони самі по-собі особливі абсолютно, таких не існує більше ніде у світі. А якщо детальніше, то ми просто зміксували найкраще, що дає нам сама природа. І цей мікс зробили дуже естетичним.

Ще — це перші свічки у світі, які можна перезаряджати, просто вставивши спеціальний картридж. І давати їм друге чи третє життя.

Такий сталий підхід ми намагаємось застосовувати всюди — від виробництва до пакування plastic free. І так, наші чорні свічки не пофарбовано, їх ми опалюємо вогнем, очищуємо від попелу та покриваємо шаром воску, щоб вони залишали руки чистими.

ELLE Чому використовуєте саме бджолиний віск? У чому його особливість?

Свічки з бджолиного воску — це історично найтрадиційніший та природний вибір. І екологічний. Варіант виробництва свічок з парафіну відкинули відразу, бо знали, що це продукт нафтоперероблення. До інших рослинних видів воску теж був ряд запитань, а аромат меду, що розливався від воскової свічки, подобався з дитинства. Проте зазвичай воскові свічки асоціюються виключно з церквою, а більшість з них виглядає так, що їх неможливо використовувати в сучасних інтер’єрах. Тож взяли виклик це змінити.

Бджолиного воску, як і майже всього, теж існує багато категорій якості. Ми хотіли найкращий — забрусний віск, що є найчистішим і має сонячний відтінок. Нам дуже пощастило знайти надійного постачальника, який збирає віск тільки у відповідальних фермерів та передає нам.

ELLE Як вдалося пережити карантин вашому бізнесу?

Непогано. Спочатку було трохи бентежно, бо ситуація була незрозумілою, а більшість ЗМІ лише додавали хвилювань. Проте «роби що повинен, і хай буде, що буде» — робочий принцип, який дозволяє опанувати паніку та сміливо дивитись вперед. Плани на участь у міжнародних виставках цьогоріч, безперечно, змінились, або віримо, що просто перенеслися на наступний рік. Значить, ще краще до них підготуємось. А ще — віримо, що після такої кількості часу, яку ми провели по домівках, інтер`єри всім буде хотітись прикрашати тільки дійсно крутими речами. Такими, як наші свічки Wood Mood.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали