«Це перші свічки у світі, які можна перезаряджати, просто вставивши спеціальний картридж», — розповідають власники харківського бренду Wood Mood

ELLE.UA продовжує серію інтерв’ю з українськими власними маленького бізнесу. На черзі — харківський бренд свічок у дереві

ELLE Як довго бренд на ринку та з чого усе починалося?

Бренд Wood Mood створено нами — Андрієм та Анастасією Бурзі — у листопаді 2019 року в Харкові. Раніше Настя працювала в маркетингу міжнародної компанії, потім пішла у декретну відпустку, і в ній залишилась надовго, бо згодом народились другий та третій малюки. Андрій працював морським офіцером, проте з часом постійні довготривалі відрядження перестали здаватися романтичним, а бажання бути разом весь час тільки зміцнювалось. Тож ми почали думати, як це змінити.

На поверхні — бажання створити власний бізнес, і при опрацюванні ідеї вирішили надихнутись досвідом інших підприємців, тож почали дивитись WinWin show на YouTube. Там побачили Vogner — українського виробника фінських свічок для створення вогнища будь-де. І у відповідь на образ з голови «цікаво, а чому немає свічок в дереві, це ж так повинно бути красиво» пошук в google показав, що таки немає. Ідеєю запалились, та почали над нею працювати.

Після цього все дуже швидко закрутилось, і вже за місяць розробок та тестувань ми поїхали на маркет Всі.Свої представити результат. Було дуже хвилююче, проте перша виготовлена партія розлетілась за два дні. А ще прямо на маркеті прийшла пропозиція представити наші свічки на Christmas World у Франкфурті. Для нас тоді це було просто прикольною ідеєю, лише потім ми подивились, що це найбільша виставка новорічного декору в Європі, в рамках якої проводиться найбільша світова виставка свічок. «Треба їхати» — це те рішення, яке прийшло дуже швидко.

Досвід участі у світових виставках неможливо порівняти з локальними: саме там ти розумієш можливі горизонти та формуєш цілі для себе. У нас був дуже маленький стенд в рамках групового від Ukrainian Export Centre, нуль практичного досвіду, як це потрібно робити. Проте з Франкфурта Андрій повернувся з першим замовленням. Його чудом встигли відправити за два дні до закриття кордонів під час пандемії.

ELLE Як налагоджували виробництво? З якими складнощами довелося стикнутися?

Свічок в дереві не існувало як категорії взагалі, тому над розумінням того, як їх створити, працювали самостійно. В уяві все було досить нескладно, проте процес показав, що це не так. Самі розробляли конструкцію, шукали можливий інструмент для роботи. Та й інших складнощів було багато, особливо — знайти необхідні складові. Багато чого відсіялось через занадто низьку якість для нас, довелось розбиратись в якості воску та ефірних олій. Тому на сьогодні ми самостійно імпортуємо ефірні олії та, наприклад, змішуємо олію-віск теж за власною рецептурою, щоб створені свічки дійсно відповідали власним же високим вимогам.

Проте складнощі дають і розвиток. Заморочились з кращими оліями для свічок — отримали від власних клієнтів запит на створення схожого парфуму. Наразі працюємо над парфумерною лінійкою, де основний виклик — зробити стійкість натуральними компонентами. І дизайн. Бо вирішили на початку, що Wood Mood не може робити щось банальне. 

ELLE Розкажіть про свої свічки, у чому їхня особливість?

Вони самі по-собі особливі абсолютно, таких не існує більше ніде у світі. А якщо детальніше, то ми просто зміксували найкраще, що дає нам сама природа. І цей мікс зробили дуже естетичним.

Ще — це перші свічки у світі, які можна перезаряджати, просто вставивши спеціальний картридж. І давати їм друге чи третє життя.

Такий сталий підхід ми намагаємось застосовувати всюди — від виробництва до пакування plastic free. І так, наші чорні свічки не пофарбовано, їх ми опалюємо вогнем, очищуємо від попелу та покриваємо шаром воску, щоб вони залишали руки чистими.

ELLE Чому використовуєте саме бджолиний віск? У чому його особливість?

Свічки з бджолиного воску — це історично найтрадиційніший та природний вибір. І екологічний. Варіант виробництва свічок з парафіну відкинули відразу, бо знали, що це продукт нафтоперероблення. До інших рослинних видів воску теж був ряд запитань, а аромат меду, що розливався від воскової свічки, подобався з дитинства. Проте зазвичай воскові свічки асоціюються виключно з церквою, а більшість з них виглядає так, що їх неможливо використовувати в сучасних інтер’єрах. Тож взяли виклик це змінити.

Бджолиного воску, як і майже всього, теж існує багато категорій якості. Ми хотіли найкращий — забрусний віск, що є найчистішим і має сонячний відтінок. Нам дуже пощастило знайти надійного постачальника, який збирає віск тільки у відповідальних фермерів та передає нам.

ELLE Як вдалося пережити карантин вашому бізнесу?

Непогано. Спочатку було трохи бентежно, бо ситуація була незрозумілою, а більшість ЗМІ лише додавали хвилювань. Проте «роби що повинен, і хай буде, що буде» — робочий принцип, який дозволяє опанувати паніку та сміливо дивитись вперед. Плани на участь у міжнародних виставках цьогоріч, безперечно, змінились, або віримо, що просто перенеслися на наступний рік. Значить, ще краще до них підготуємось. А ще — віримо, що після такої кількості часу, яку ми провели по домівках, інтер`єри всім буде хотітись прикрашати тільки дійсно крутими речами. Такими, як наші свічки Wood Mood.


Реклама

Популярні матеріали

Як Крістіан Діор перевернув beauty-індустрію


Крістобаль Баленсіага: як геніальний кутюр’є здійснив революцію...


Куди піти в січні: концерти, виставки та інші події, варті уваги...


Читайте також
Популярні матеріали