5 книжок, які допоможуть розвинути нестандартне мислення

Будуть корисні кожному

Для того, аби нестандартно мислити, не потрібно робити щось нестандартне. Потрібно лишень навчитися дивитися на проблеми і завдання під іншим кутом, відмовитися від стереотипів і упереджень та читати книжки, які допоможуть перепрограмувати мозок. 

Видавництво Vivat зібрало для вас п’ять книжок (читайте: чарівних паличок) для швидких, відчутних та позитивних змін в особистому і професійному житті.  

Томас Веделл-Веделлсборґ «У чому ваша проблема? Мистецтво нешаблонного мислення»

Томас Веделл-Веделлсборґ «У чому ваша проблема? Мистецтво нешаблонного мислення»

Уявіть, що ви — власник будинку, мешканцям якого не подобається старий і повільний ліфт. Їм доводиться довго на нього чекати, а це страшенно дратує і втомлює. Відтак ви отримуєте чітко сформульовану проблему: ліфт — старий і повільний. Що плануєте робити? (Поміркуйте кілька хвилин). 

Більшість людей намагатиметься підвищити швидкість ліфта, вирішить зробити ремонт або поставити лавку для чекання. Але дехто повісить біля ліфта дзеркало. І тоді мешканці будинку гаятимуть час із певним рівнем задоволення — розглядатимуть себе, підфарбовуватимуть губи, поправлятимуть зачіску, робитимуть селфі. 

«Люди схильні забувати про час, дістаючи можливість розглядати щось захопливе, тобто себе». 

Ця книжка навчить вас дивитися на проблеми під іншим кутом — не просто аналізувати їх, а й переформульовувати. Бо іноді для того, щоб вирішити конкретну проблему, треба припинити шукати розв’язки. 

Кей Райт «Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі»

Кей Райт «Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі»

Дві гравітаційні сили будь-якого бренду — це те, що говорить бренд (лексикон) і те, що він робить (тобто досвід). Можна створювати класний, оригінальний, корисний продукт, але в підсумку збанкрутувати. Бо успіх ховається не в цифрах та винятковості, а передусім у теплих взаєминах із клієнтами. А клієнти — це люди, які хочуть задовольняти свої потреби тут і зараз та відчувати власну унікальність. Тому «просування будь-якого бренду починається з емпатії до аудиторії, а емпатія живе серед емоцій і почуттів, а не таблиць із цифрами».

Емоції та позитивні почуття ріднять бренд зі споживачем. Тож завдання кожного бренду — створити підґрунтя для багаторічної дружби у галасливому, конкурентному світі. 

Прочитавши цю книжку, ви навчитеся розповідати про свій бренд так, щоб у нього закохувалися, будувати довірливу комунікацію, яка створить правильний настрій і резонуватиме із суспільною думкою. А також думати на п’ять кроків уперед.

Джеррі Сольц «Як стати митцем. 60 практичних порад»

Джеррі Сольц «Як стати митцем. 60 практичних порад»

Існує хибна думка, що творчість не для всіх. Але насправді людське життя — суцільна творчість. Створення десертів, одягу, доріг, дитячих майданчиків, книжок і навіть написання коду — це досить творча робота. Наприклад, зазвичай програміст має лише загальне, віддалене уявлення про кінцевий результат, рухаючись у напрямку якого, він чимало імпровізує. 

Відтак, неважливо, ким і де ви працюєте, творчий підхід допоможе вам відчути себе справжнім митцем. Головне — не соромтеся своїх божевільних ідей, нестандартного підходу до роботи, іншого бачення. Не приймайте чуже, «як треба», якщо ви хочете і можете зробити по-іншому. «Зробіть уяву своєю провідною зорею». І розкажіть світові нову історію.

Після знайомства з цією книжкою ви не боятиметеся імпровізувати ані в житті, ані в роботі. І можливо, вже сьогодні напишете свою першу картину або зробите серію знімків, які перевернуть світ фотографії догори дриґом. 

Джо Боулер «Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів»

Джо Боулер «Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів»

Деякі люди переконані, що у них гуманітарний склад розуму. Деякі навпаки цураються гуманітарних наук, бо їхній профіль — фізика і математика. «Дехто вирішує, що їм не бути митцями, а тому не наважуються звернутися до живопису, скульптури та інших видів образотворчого мистецтва». Але насправді усе це — хибні упередження, які обмежують людину, звужують її поле діяльності. 

Наш мозок — напрочуд гнучкий, адаптивний і нейропластичний. Щоразу, коли ми щось вивчаємо, він змінюється і реорганізовується. Це означає, що люди не поділяються на геніїв, які мають вроджений хист до чогось або особливий інтелект, і негеніїв, яким не пощастило в генетичній лотереї. 

Автор книжки Джо Боулер поділиться із вами шістьома ключами до навчання, які допоможуть зробити великий крок у вивченні чого завгодно. І віднайти доступ до тих частин свого «Я», які раніше не були розкриті. 

Мел Роббінс «Звичка давати п`ять. Візьміть під контроль власне життя за допомогою одного простого звичаю»

Мел Роббінс «Звичка давати п`ять. Візьміть під контроль власне життя за допомогою одного простого звичаю»

Інколи нам здається, що випробування, які випали на нашу долю, непосильні. І все, чого ми прагнемо, — це підтримки: «Твоя правда, люба, це тяжко. Ти на це не заслуговуєш»… Але можна сказати й по-іншому: «Твоя правда, люба, це тяжко. Ти на це не заслуговуєш… але якщо хтось із цим і впорається, то це ТИ». Однак інколи в нашому оточенні немає людей, спроможних заспокоїти нас життєствердною промовою. В такому разі зробити це здатні ви, давши своєму відображенню в дзеркалі п’ять. Це той вияв доброти, на який ви заслуговуєте, вияв доброти, який допоможе вам пережити короткочасну життєву негоду.

Прочитавши цю книжку, ви заново познайомитися з собою та світом, сповненим можливостей і нагод самореалізуватися. Навчитеся контролювати своє життя, примножувати успіхи та не застрягати в руйнівних емоціях. 


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали