Звичайно, барвисті фото сніданку в новому кафе та мальовничі сюжети з пляжу — візитівка вашого облікового запису. Але часом якісного контенту виявляється недостатньо, щоб підкорити серця багатотисячної аудиторії. Якщо ви мрієте стати зіркою Instagram, ці поради для вас!
Instagram: @mimiarr
1. Не забувайте ставити гештеги, які допоможуть збільшити кількість підписників: #instafollow, #l4l (Like for like), #tagforlikes та #followback.
2. Лайкайте якнайбільше. На кожні 100 лайків, поставлених випадковим фотографіям, ви отримаєте в середньому 6 нових підписників.
3. Проведіть конкурс. Найпростіший спосіб зробити це — опублікувати тематичну картинку та попросити людей поставити лайк, щоб узяти участь.
4. Почніть просувати профіль на своїх сторінках в інших соціальних мережах. Напишіть, про що ваш блог і чому людям варто його читати, та запросіть приєднатися.
5. Будьте щедрі на лайки та коментарі — це найпростіший спосіб залучити нових підписників.
6. Використовуйте найпоширеніші гештеги, щоб ваші фото бачили у глобальному пошуку. Серед найпопулярніших — #love, #instagood, #fashion та #photooftheday.
7. Час має значення. Дослідження показали, що найкраще постити о 2-й годині дня та о 5-й годині вечора.
8. Підписуйтеся на людей, які ставлять популярні гештеги (#followme, #likeforlike), тому що багато з них підпишуться на вас у відповідь.
9. Пам’ятайте, важлива якість, а не кількість. Продивіться свій профіль та залиште тільки красиві та якісні фото. Повірте, нікому не цікаво гортати сотні фотографій салатів.
10. Полюбіть фільтр Mayfair. Компанія Track Maven внесла цей фільтр до списку The Fortune 500 Instagram як найкращий вибір для маркетологів.
Instagram: @ariviere
11. Перевірте, чи заповнили ви розділ з біографією. Доповніть її відповідними словами та гештегами, а також укажіть посилання на свій сайт. Але запам’ятайте: ніякого спаму! Інакше підписники втратять інтерес до профілю.
12. Ставте запитання підписникам. Це чудовий спосіб налагодити контакт із цільовою аудиторією.
13. Публікуйте в неділю. Саме цього дня люди мало викладають фотографії, тож ваш допис побачить максимальна кількість людей.
14. Будьте послідовні. Подумайте, для кого та навіщо ви робите це. Чим чіткіше ви дасте відповіді на ці питання, тим швидше залучите потрібну аудиторію.
15. Закликайте людей до дії. Наприклад, попросіть їх написати у коментарях свою думку про вашу фотографію.
16. Не бійтеся часто постити. Може здатися, що чим частіше миготять фото, тим байдужіше поводяться підписники. Але згідно з програмою Union Metrics між частотою розміщення публікацій та активністю аудиторії немає жодного взаємозв’язку. Принаймні негативного.
17. Підписуйтеся на запропонованих користувачів. Зайдіть у налаштування та виберіть «Знайти та запросити друзів», а потім «Рекомендовані користувачі».
18. Виставте геолокацію. Це буде особливо корисно, якщо ви ведете Instagram компанії. Так у вас з’явиться можливість залучити нових підписників-сусідів.
19. Плануйте публікації за допомогою програми Later. Послідовність ще нікому не заважала.
20. Домовтеся з популярним блогером про рекламу вашого профілю або товару. Так інформація про вас швидше розлетиться Мережею.
Instagram: @emitaz
21. Дослідження показали, що зображення синього кольору одержують на 24% більше лайків, ніж помаранчевого чи червоного. Викладіть щось синє, і самі побачите!
22. Нехай пост щосереди стане вашим обов’язковим ритуалом. Усе тому, що серед тижня публікації отримують більше уваги та лайків.
23. Якнайчастіше пишіть слово «коментар» у постах. Це стимулює ваших підписників ділитися своєю думкою та охоче вступати в обговорення.
24. Викладайте фото, де видно обличчя. Згідно з дослідженнями такі публікації на 35% популярніші за інші.
25. Позначайте на фото людей. Вашу публікацію побачать ще й друзі друзів.
26. Пам’ятайте правило: що більше світла, то краще.
27. Якщо ви ведете бізнес-акаунт, створіть фірмовий гештег. Так користувачі зможуть указувати його під час купівлі товару. І це в кілька разів збільшить вашу видимість у Instagram.
28. Діліться живими фотографіями. Покажіть, що за гарною картинкою є жива людина.
29. Бізнес-прийом: поділіться фотографіями підписників, де вони згадують ваш бренд чи товар. Цей крок показує, що ви цінуєте кожного клієнта. Натомість вони обов’язково поділяться вашими фото в себе у стрічці.
30. Зробіть із себе бренд: використовуйте свій нікнейм не тільки для профілю. Блокнот, чохол або фірмова наліпка на авто обов’язково привернуть увагу потенційних підписників.
Instagram: @ariviere
31. Запросіть друзів з Facebook підписатися на вас. Для цього в налаштуваннях профілю оберіть «Знайти друзів на Facebook».
32. Люди люблять історії. Діліться своїми переживаннями та думками, так ви завоюєте їхню довіру та налагодите контакт. Тільки пам’ятайте, що пост повинен бути емоційним та яскравим.
33. Позначайте людей навіть у сторіс, не лінуйтеся.
34. Не соромтеся у своїх постах просити ставити лайки. Як показала практика, такі публікації отримують позначок «подобається» на 89% більше.
35. Заздалегідь сплануйте не тільки час, а й контент. Підготуйте матеріали і потім починайте заповнювати свою стрічку. Наприклад, пишіть пости на декілька днів наперед і потім поступово публікуйте їх. Графік заповнення Instagram допоможе вам не відходити від основної тематики блогу.
36. Зробіть пост із цитатою, що мотивує або надихає.
37. Синхронізуйте телефонну книгу з обліковим записом. Зайдіть у налаштування та оберіть «Контакти» у розділі «Для підписок».
38. Будьте активними у профілях зі схожою тематикою. Особливо якщо ви ведете бізнес-профіль. Спілкуйтеся в коментарях, ставте запитання та дайте про себе знати впливовим користувачам.
39. Співпрацюйте з іншими користувачами. Знайдіть акаунти з такою самою кількістю підписників і запропонуйте їхнім власникам влаштувати спільну акцію. Це допоможе вам та вашим партнерам завоювати аудиторію та привернути до себе увагу нових людей.
40. Створіть унікальний гештег, за яким зможете організувати челендж для своїх підписників.
Instagram: @mimiarr