Якщо у вас досі немає планів на вихідні, заплануйте візит на KYIVNESS: Весняні курделі (едішн 34). Цього разу екзотична злива знахідок проллється на руфтопі коворкінгу Kooperativ 27 та 28 травня. Організатори заграють з назвою бразильського жанру поезії — курдел, що друкувався на брошурах. Памфлети «cordel» виставлялися на продаж на вулиці та висіли на мотузках або шпагаті. На вас чекають фірмовий вайб, лекторій та вибрані проєкти з видом на місто в улюбленій локації на Золотих.
Весняна селекція на маркеті: серед знахідок цього разу нові та вінтажні парфуми Hermes, ексклюзивні пахощі Perfumer H, апсайклінг-проєкти та якісний вінтаж.
Вінтажна селекція
Вінтажні проєкти презенують кращі знахідки з секретних корнерів Парижу, Берліну та Нью-Йорку. Серед артефактів можна буде віднайти: Comme des Garçons, Christian Dior, Chloe, Maison Margiela на ін. Вишиті шовкові сукні, різноманіття кристалів Англії 30-50х років, добірка для чоловіків та унікальний декор.
Локальні проєкти
Представляємо цікаві локальні проєкти: BEssARION — презентує нову колекцію FW23 у форматі pop up store. У корнері КSENIA SCHNAIDER можна буде знайти улюблений дроп Corruption, архівний селект BOBKOVA та Article Blazers презентують на маркеті архівні позиції, а від бренду T.Moska будуть представлені літні сукні та костюми.
У корнері амбітних локальних проєктів цього разу зібрали багато цікавого. Act.1 — бренд, що сфокусований на створенні сучасного унісекс гардероба, поєднуючи універсальні силуети та утилітарні елементи — презентує нову колаборацію із серії ACT(ORS) з художником Олексієм Сайєм. Бренд M0d44, що проєктує дизайни крізь призму східноєвропейського візуального шуму та на основі авторських технік створює «результат ризикованих експериментів». PIECEOFSHIRT — лаконічний андеграунд бренд на щодень, а також грайливий Sabotage. Від бренду Ochis буде представлено нову колекцію окулярів Ochis SVM, яка присвячена київській творчій молоді. Бренд FURT покаже літній дроп беретів та капелюшків.
Лекторій (лекції входять у вартість вхідного квитка на Kyivness)
Суботній лайн-ап відкривають Женя Целік та Данил Овсянік з чайною дегустацією та цвяхостоянням. Гості зможуть скуштувати шу пуер — сильноферментований чай, що ніби додає відчуття швидкості, білий — найменш оброблений з чаїв, тонкий і сповільнювальний, і червоний, терпкий за кольором і на смак. Кількість місць лімітовано, тому реєструйтесь завчасно.
О 14.00 Олена Мартиненко та Євгенія Каганович поговорять про комунікації інклюзивності та перший інклюзивний бізнес в Україні. Олена — співзасновниця та комунікаційниця Goodbread, Євгенія Каганович — співзасновниця комунікаційної агенції Public kitchen.
Комунікація інклюзивної пекарні Good bread: як Good bread став першим, хто почав говорити про інвалідність та створив прецедент. Побудова комюніті: як Good bread побудувала комюніті, долучитись до якого є цінністю, і як показали, що торкатись теми інвалідності — не страшно.
З 15.00 до 16.00 — діалог з Інною Гордєєвою, магістром з медіакомунікацій. Поговоримо про те, яким було українське кіно і яким ми хочемо бачити його в майбутньому.
Ввечері стартує лекція від Антона Іванова: «Технічна сторона створення бренду одягу». Антон Іванов — дизайнер, співзасновник дизайн-агенції CREVV, яка розробляла візуальну айдентику для брендів Idealist, Uklon, Skvot, Depositphotos, goodwine, Kachorovska, KAMA, Don’t Take Fake, Shur Shur, Pinchuk Art Centre. Також Антон — креативний директор бренду ALCHEVSQUE, він викладає у Propaganda Institute курс з візуальної айдентики для брендів.
Недільний лайн-ап розпочнеться з лекції Заріни Нетовкіної, креативної директорки ювелірного дому Zarina — «Прикраси з червоних доріжок: огляди Met Gala, інших подій й особливі історії за унікальними прикрасами». Розберемо образи зірок на червоних доріжках з ювелірної точки зору, хто вдягнув які бренди, яка історія й наповнення цих прикрас, яка їх приблизна вартість.
О 13.00 — «Як адаптувати здоровий раціон у сучасному житті» від Яни Стрельцової. Яна — прихильниця здорового способу життя та засновниця бренду хелсі фуду GREEN CHEF.
О 14.00 — лекція з фотографії від Дарії Сенчихіної. Дарʼя — фотографка та артдиректорка. В її портфоліо — фото для BURSA Hotel Kyiv, L`Officiel Hommes Ukraine, FFFACE.ME, The Village, Dukachi, J’amois і багато зйомок для маленьких камерних брендів. Дар‘я розповість, як знаходити ідеї для фотографій для контент-менеджерів та професійних фотографів.
Вишиванка та вишита сорочка — в чому різниця? Розповість фольклористка Ярина Сізик. Ярина — учасниця фольклорного вторинного колективу ЩукаРиба, постійна консультантка бренду Gunia Project. Співпрацює з брендами Etnodim, TsviteTeren. Веде телеграм канал присвячений українській традиційній культурі «Етнографічні історії з Сізо Сізенко».
О 17.00 — «Цифрова мода: концепції, підходи та застосування?» з Тарасом Ковальчуком. Тарас — metaverse стратег в школі digital fashion Pushka.School, стратег цифрової моди в La Muse та в P.Delayer, редактор та ведучий прямих ефірів в медіа про digital fashion Futurezine, партнер з комунікацій в New Digital Fashion Magazine. Серед тем: цифровий одяг для метавсесвітів, цифрова візуалізація одягу та використання його в маркетингу фізичних брендів, цифрові аватари та як їх використовують в комунікаціях з молодим поколінням.
У зоні food проєктів Wanted Vegan презентують фірмові веган страви, а молодий бренд Cou cou частуватиме гостей sheet cake.
Квитки на вході: 300 грн/день. У вартість квитка також входить відвідування лекцій та чайні дегустації.
Де: Січових стрільців, 23А, коворкінг Kooperativ
Коли: 27 та 28 травня (11.00 — 19.00)