Плани на вихідні: що купувати та слухати на KYIVNESS: Весняні курделі (едішн 33)

Save the date

Якщо у вас досі немає планів на вихідні, заплануйте візит на KYIVNESS: Весняні курделі (едішн 33). Цього разу екзотична злива знахідок проллється на Грушевського 29 та 30 квітня. Організатори заграють з назвою бразильського жанру поезії — курдел, що друкувався на брошурах. Памфлети «cordel» виставлялися на продаж на вулиці та висіли на мотузках або шпагаті. На вас чекають фірмовий вайб, лекторій та вибрані проєкти в історичній будівлі колишнього ресторану «Динамо».

Весняна селекція

Серед знахідок цього разу — нові та вінтажні парфуми Hermes, ексклюзивні пахощі Perfumer H, апсайклінг-проєкти та якісний вінтаж.

Вінтажна селекція

У цій категорії представлені артефакти з усього світу: прикраси та аксесуари Givenchy, Vivienne Westwood, Pierre Cardin, Swarovski, Chanel, та ін. Італійські вишиті шовкові сукні, буржуазні та мінімалістичні прикраси, знахідки секретних корнерів Парижу, Нью-Йорку, Берліну та Сполучених Штатів, різноманіття кристалів Англії 30-50-х років, добірка для чоловіків та декор.

Локальні проєкти

На маркеті будуть представлені колекції українського бренду з грузинською душею BEssARION, прогресивного бренду KSENIA SCHNAIDER та лаконічного й ніжного T.Moska. У корнері амбітних локальних проєктів буде представлено ще багато цікавого. Бренд M0d44, що проєктує дизайни крізь призму східноєвропейського візуального шуму та на основі авторських технік створює «результат ризикованих експериментів». Crumb — натуральна та органічна косметика.  PIECEOFSHIRT — лаконічний андеграунд бренд на щодень, а також грайливий Sabotage.

Корнер українського вінтажу

- Meraki з колекцією вінтажних домашніх елементів декору, пронизаних своєю естетичною культурою створення.

- Автентичні Hutsulavtentyka — гуцульські елементи стародавньої буденності, що тісно пов‘язані з етнічністю традицій.

- Babysyna hatka з унікальною селекцією українського вінтажу і декору.

- Проєкт Ярини Сізик зі свічками з бортного воску.

Лекторій

Суботній лайн-ап відкривають Женя Целік та Данил Овсянік  з чайною дегустацією та цвяхостоянням. Гості зможуть скуштувати шу пуер — сильноферментований чай, що ніби додає відчуття швидкост. Кількість місць лімітовано, тому реєструйтесь завчасно.

О 14.00 Олена Рибалко та Лідія Климків — «10 юридичних кейсів про те, як захищають свої права митці». Чи можна притягнути до відповідальності недобросовісних крадіїв ідей? Чи можна робити NFT з мініатюрною сумочкою Birkin? Як захистити свої прикраси від копіювання? Чи може Іво Бобул притягнути до юридичної відповідальності Емму Антонюк на підставі закону про авторське право? У чому суть доменних спорів? На що звертати увагу, коли передаєш свої права на твір або видаєш ліцензію на користування?

З 15.00 до 16.00 — лекція та винна дегустація з Миколою Геличем, сомельє та амбасадором натурального вина. Як пити ігристе в обід, щоб всі довкола захотіли теж? Дегустація (18+).

Ввечері стартує Small business workshop, на якому розбиратимуть кейси бізнесу з Яною Сибігою. Яна — велнес-підприємниця, засновниця студії Integral з хот-стретчингом, хот-барре і хот-пілатесом, проєкту Integralist, що створює діджитал та фізичні продукти для усвідомленого життя. Має за плечима американську маркетинг-освіту та кар’єрний досвід.

Недільний лайн-ап почнеться з лекції Заріни Нетовкіної, креативної директорки ювелірного дому Zarina — «Легендарні каблучки легендарних жінок». Історія створення прикрас, їх особливості та як вони повпливали на долю своїх володарок, як формується вартість дорогоцінних прикрас, «Діамантова терапія» у вигляді примірки. Говоритимуть про принцесу Діану, Грейс Келлі, Меган Фокс.

Об 11.00 Женя Целік та Данил Овсянік  проведуть додаткову чайну дегустацію та сеанс цвяхостояння.

О 13.00 «Цифрова мода, аватари та метавсесвіти — що нас чекає в інтернеті 3.0» від Тараса Ковальчука. Тарас — metaverse стратег в школі digital fashion Pushka.School, cтратег цифрової моди в La Muse та в P.Delayer, редактор та ведучий прямих ефірів в медіа про digital fashion Futurezine, партнер з комунікацій в New Digital Fashion Magazine.

Ярина Сізик, фольклористка, розкриє тему «Роль традиційного українського одягу у сучасному контексті». Ярина — учасниця фольклорного вторинного колективу ЩукаРиба, постійна консультантка бренду Gunia Project. Співпрацює з брендами Etnodim, TsviteTeren. Веде телеграм канал присвячений українській традиційній культурі «Етнографічні історії з Сізо Сізенко». В останні роки Ярина намагається розширити свої горизонти, співпрацюючи з українськими брендами, які дотикаються до української традиційної культури та намагаються її популяризувати.

О 17.00 — «Чому ми (не) тяжіємо обманюватись», шоу-talk з ведучими проєкту ебаут. Катерина Мотрич, Влад Болсун, Сергій Чирков та психолог Надя Волченська поговорять про фактчекінг, як ми перевіряємо інформацію, як люди обманюються/довіряють медійним шахраям, як роблять із них кумирів, на що спиратися, обираючи психолога та будь-якого спеціаліста.

Лекції та дегустації входять у вартість вхідного квитка на Kyivness. Квитки можна придбати на вході: 250 грн/день.

Зареєструватися можна за посиланням.

Де: Грушевського, 3, коворкінг Generator

Коли: 29 та 30 квітня (11.00 — 19.00)


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


DOROFEEVA, Jerry Heil, Klavdia Petrivna: оголошені номінанти...


Читайте також
Популярні матеріали