Бренд FROLOV та Іван Уривський проведуть шоу-показ «Івасик-Телесик» на Ukrainian Fashion Week

Показ зможуть побачити лише 300 глядачів, і тільки один раз

Український бренд FROLOV і театральний режисер Іван Уривський готують виставу-казку, де представлять колекцію Spring 2025 «Ivasyk». Показ пройде в рамках офіційної програми Ukrainian Fashion Week SS25.

Після того як Фролов уперше побачив виставу Івана Уривського, у нього одразу виникла ідея співпраці. «У мене зʼявилося дуже чітке відчуття, що результатом нашої співпраці стане не просто презентація чи постановка, а щось дуже значуще, що буде нести мистецьку, благодійну та просвітницьку цінність тут, у Києві, й у світі», — зазначив дизайнер. Так народилася ідея синтезу високої моди та театру через інтерпретацію української народної казки «Івасик-Телесик»

Ця казка має для Івана Фролова особливе значення не лише тому, що вона була однією з його улюблених у дитинстві, а й через особисту історію. Його дідусь був теслярем, і саме йому дизайнер присвячує цей показ.

«Коли Іван (Фролов) запропонував мені зробити щось разом і я дізнався, яка буде локація, мені здалося, що це може бути дуже цікавим викликом для мене. Івасик-Телесик — це народна казка, себто драматургія. Це банально, але в ній сутність людства. Є добро і є зло, є любов і є зрада, є життя і є смерть», — розповідає Уривський. Сама сила життя, що присутня в коріннях «Івасика-Телесика», безпосередньо стане з`єднувальним ланцюгом між одягом та виставою. Провідником у світ моди для режисера-постановника стала його дружина та співавторка вистави Мальвіна Хачатрян. До постановки будуть залучені музиканти, співаки та актори українського театру й кіно, а одні з головних ролей виконають Соломія Кирилова та Акмал Гурєзов.

Нова колекція досліджує містичне і народне, інтимне і вічне вже через дизайнерські прийоми. Використовуючи сучасні технології та традиційні українські техніки.

Містичність починається вже зараз, адже місце проведення має лише три (як і кількість Іванів у цій історії) відомих про неї факти: «Фото та відеознімання заборонено. Взуття на підборах не рекомендується. Локація, якої не існує».

Показ зможуть побачити лише 300 глядачів, і тільки один раз. Сьогодні FROLOV оголошує про продаж 5 благодійних квитків, прибуток з яких буде перерахований до благодійного фонду «ЯНКО» на потреби паліативного відділення для ветеранів у Реабілітаційній клініці Святенко. 


Реклама

Популярні матеріали

«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Читайте також
Популярні матеріали