Медіасервіс MEGOGO запускає службу підтримки жестовою мовою

Люди з порушеннями слуху зможуть отримати відповіді на свої запити

На медіасервісі MEGOGO зʼявилася додаткова опція служби підтримки: користувачі зможуть отримати відповіді на свої запитання жестовою мовою. Над запуском функції працювала соціальна ініціатива сервісу «Дивись як чутно».

Тепер у людей з порушеннями слуху є можливість звернутися зі своїм запитом до підтримки медіасервісу в окремий чат-бот у Telegram MEGOGO Deaf Bot, де спілкування вестиметься жестовою мовою за допомогою відеоповідомлень. Приймати запити від користувачів будуть оператори з різним ступенем глухоти.

«Ми в MEGOGO прагнемо, аби кожен глядач зміг обрати контент, який йому до вподоби, й відчував себе максимально комфортно, користуючись сервісом. Також для нас важливо робити контент доступним для людей з інвалідністю, постійно розширюючи бібліотеку фільмами з жестовою мовою та аудіодескрипцією. Ще одним кроком в цьому став запуск підтримки жестовою мовою. Сподіваємося, дана функція буде корисна нашій аудиторії», — прокоментувала ініціативу маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина.

Щоб скористатися ботом, потрібно натиснути на кнопку «Підтримка жестовою мовою» в розділі контактів на сайті MEGOGO або просканувати QR-код у застосунку на Smart-TV.

Реклама

Популярні матеріали

Обираємо аромат на зиму 2025/26: новинка від парфумерного бренду з...


«Все, що маю сьогодні, я маю завдяки лише одному сильному рішенню...


Цей жакет, який обожнювали наші бабусі в 70-х, повертається у моду в...


Читайте також
Популярні матеріали