10 правил бізнесу від найвідоміших жінок у світі

Історії успіху та поради людей, які досягли своїх цілей

Поради, які допомагають досягти запаморочливого успіху, — на вагу золота. Особливо цінно, якщо ви отримуєте їх від тих жінок, які збудували кар’єру або запустили бізнес. Надихаємося, щоб стати найкращою версією самої себе!

1. Будьте активною

Цього правила дотримуються практично всі успішні та знамениті. Наприклад, Урсула Бернс, генеральна директорка Xerox, двічі на тиждень займається фітнесом із персональним тренером. І вважає за краще вставати з першими променями сонця. Вранці думається набагато легше, а цікаві ідеї вишиковуються в ряд. Крім того, час до початку робочого дня можна присвятити розбору пошти та іншим неспішним справам.

2. Візуалізуйте

Звичка уявляти собі інше життя свого часу дуже допомогла засновниці бренду Spanx Сарі Блейклі. Принаймні бізнесвумен у цьому не сумнівається. Працюючи продавцем факсимільних апаратів, вона часто фантазувала про те, що якось створить власний бізнес. Мрії стали реальністю тоді, коли Сара зрозуміла, що жінкам просто ніде купити корегувальну білизну хорошої якості.

Кадр із фільму «Почни спочатку»

3. Розвивайтесь

Успіх не супроводжує тих, хто застряг на одному місці. Наприклад, СЕО Yahoo! Маріса Маєр не озирається на свої професійні досягнення та вважає, що її кар’єра перебуває у процесі розвитку. Щобільше, вона впевнена, що досягти мети можна лише завдяки завзятій та важкій праці.

4. Не забувайте про тишу та спокій

Опра Вінфрі вважає, що, попри завантаженість і щільний робочий графік, потрібно щонайменше двічі на день дозволяти собі перебувати в тиші протягом 20 хвилин. Це впорядковує думки і чудово «перезаряджає» батареї для нових звершень.

5. Заздалегідь шукайте ментора

Без допомоги та підтримки досвідченої людини, яка пройшла вогонь, воду та мідні труби, у вас навряд чи вдасться зробити все правильно. Щоб не набити шишки, знайдіть наставника, готового підказати правильний напрям. Однак це завдання не з простих, і потрібна людина може з’явитися не одразу. Шеріл Сендберг, операційна директорка Facebook, зазначає, що підбір ментора — це ретельний та кропіткий процес. Вам доведеться знайомитися з людьми, налагоджувати з ними стосунки і лише потім звертатися з проханням стати наставником.

Кадр із фільму «Диявол носить Prada»

6. Правильно проводьте вихідні

Щоб вікенд запам’ятався чимось приємним, а не нескінченною роботою, якої з головою вистачає і в будні, навчіться відключатися від усіх зовнішніх подразників. А особливо від соціальних мереж. Цим правилом керується сестра Марка Цукерберга Ренді. Вона — виконавча директорка Zuckerberg Media. Дівчина запевняє, що людям, які бажають досягти успіху, потрібно відмовитися від щогодинної перевірки стрічок соціальних мереж у страху втратити щось важливе. Краще витрачати час на користь, а справи самі знайдуть вас у понеділок.

7. Залишайтеся жінкою

Мабуть, це чи не найскладніше правило, яке потрібно виконувати. У низці нескінченних завдань і дедлайнів нескладно забути про себе, сім’ю та близьких. Маргарет Тетчер запевняла, що справжня леді, попри високу посаду та регалії, не має права забувати про ідеальну зачіску та чоловіка.

8. Не бійтеся залишатися собою

Світ бізнесу та високих посад часто змушує людей змінюватись та підкорятися його законам. Але не варто боятися йти наперекір думкам більшості. Так вважала Коко Шанель. Вона часто говорила про те, що не людина повинна йти за натовпом, а навпаки. Вибирайте свій шлях і слідуйте йому.

Кадр із фільму «Просте прохання»

9. Не зациклюйтесь на досконалості

На думку Гілларі Клінтон, перфекціонізм — ворог успіху. Ви просто не можете робити ідеально якісні речі щодня. Думайте про те, щоб виконувати завдання «загалом добре». У вас будуть злети, але падіння не варто сприймати надто близько до серця.

10. Не бійтеся починати спочатку

Здобути успіх у кар’єрі або досягти вершин у бізнесі буде дуже складно, якщо ви не привчите себе кидати все та починати спочатку. Так зробила і засновниця компанії Mary Kay Мері Кей Еш. Вона залишила корпоративну кар’єру в 45 років і створила одну з провідних косметичних компаній світу. Чи це не приклад того, що пізно ніколи не буває?


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали