Розглядаючи світлини з червоних доріжок чи streetstyle-виходи знаменитостей, ми рідко замислюємося над тим, скільки зусиль стоїть за кожним образом і як багато людей залучені до цього процесу. За кожним влучним поєднанням — десятки годин пошуків, примірок і стратегічних рішень. Особливо, коли йдеться про зміну іміджу або перехід артиста в новий творчий етап. Усе це зона відповідальності стилістів, які не просто вдягають, а вибудовують історію. Саме вони допомагають зіркам донести до публіки потрібні настрої, меседжі й сенси, аби здобути потрібну реакцію.
Згадати хоча б творчі дуети Зендеї та Лоу Роуча чи, до прикладу, Марго Роббі й Ендрю Мукамала. Саме ці стилісти допомогли своїм підопічним під час гучних прем’єр фільмів, які ті випускали на великі екрани. Так, у промотурах «Суперників» Зендея завжди показувала вбрання з тенісними елементами, а Марго Роббі під час буму від стрічки «Барбі» вдягала образи, натхнені одягом культової ляльки.
Утім сьогодні не говоритимемо про давно знайомих нам спеціалістів, а натомість відкриємо для себе нове ім’я, яке в останні місяці все частіше лунає в модних колах, — Бредлі Кеннета. Саме цей стиліст з 2014 року працює над створенням образу Майлі Сайрус, і саме йому ми можемо бути вдячними за кардинальне перевтілення співачки в останні місяці.
Більше про новий стиль артистки, створений Кеннетом, і про самого стиліста розповідаємо далі.
Хто такий Бредлі Кеннет
Коли Майлі Сайрус з’являється на сцені в образі рок-діви, позує на обкладинці у вінтажному Mugler чи підриває TikTok кадрами з нової естетики — у цьому не стільки випадковість, скільки ретельно вибудувана стратегія. І за нею стоїть Бредлі Кеннет — стиліст, який більш ніж десять років формує візуальну мову артистки. Без зайвого шуму навколо свого імені, він працює точково й глибоко — так, щоб кожен образ був «прожитий».
Його підхід — це завжди про сценічність, з якої не хочеться відводити погляду. Улюблені інспірації — архіви Mugler, Galliano, дух андеграунду й гламуру 90-х. Утім Бредлі не наслідує — він інтерпретує. Саме так народжуються образи, що розширюють музику Майлі, перетворюючи кожен її вихід на окремий акт шоу. Пам’ятаєте ту легендарну сукню з 14 000 золотих елементів, у якій вона з’явилась на «Ґреммі-2024»? Це теж його рук справа.
До стайлінгу Кеннет прийшов через дизайн: свого часу він створив бренд окулярів Bradley Kenneth Eyewear, які носили Кара Делевінь, Алісія Кіз і Кайлі Дженнер. Але саме партнерство з Майлі стало його творчим підписом. У 2023-му вона особисто вручила йому нагороду «Музичний стиліст року» на Fashion Los Angeles Awards. І хоч це вже можна вважати неабияким визнанням, складається враження, що головне ще попереду.
Як Кеннет трансформував стиль Майлі
Новий альбом Майлі Сайрус Something Beautiful, який вийшов на музичні платформи наприкінці травня, відкрив нову еру не лише у творчості артистки, але й у її стилі. Перед релізом Кеннет добряче попрацював над гардеробом співачки, черпаючи натхнення в архівах Тьєррі Мюглера, Боба Макі, Alaïa та Alexander McQueen.
У результаті ми отримали сміливі образи, що поєднують витонченість і маскулінність, елегантність із розслабленою естетикою, гранж із гламуром. Так, серед головних елементів опинилися гра з фактурами, зокрема шкірою, денімом та напівпрозорими матеріалами, експерименти з силуетами й довжинами, а також уже незмінні total black поєднання.
Багато хто сказав би, що новий стиль сповна транслює естетику минулих десятиліть, особливо 80-х. Однак сам Бредлі Кеннет поділився з австралійським InStyle, що передовсім він зосереджений на періоді, у якому живе й творить Майлі.
«Єдина епоха, на якій я зосереджений, — це та, в якій зараз перебуває Майлі. Ми називаємо її епохою «Щось прекрасне», і саме цей спосіб мислення справді керує гардеробом. Моя мета — щоб одяг відображав те, ким вона є в цей момент. Якщо ви бачите відлуння 80-х, то це радше те, що нинішній настрій Майлі природно поєднується з такою енергією, а не з якоюсь продуманою даниною поваги», — розповів стиліст.