Tvorchi стали обличчям нової рекламної кампанії Marc O'Polo

Колаборація скандинавського модного бренду із відомим українським гуртом відбулася у рамках глобального кампейну за ініціативи Intertop

У рамках глобальної рекламної кампанії скандинавскьий бренд Marc O`Polo презентує нову зимову колекцію із особливим меседжем «It`s on us». Він означає, що майбутнє планети залежить від кожного з нас, і вибір на користь усвідомленого гардеробу – маленький, але важливий крок на шляху до кращого майбутнього. Цінності бренду охоче розділяють учасники відомого музичного гурту Tvorchi, тож саме вони стали обличчям кампейну в Україні.  

«Найкращий спосіб класно виглядати взимку – це згадати про багатошаровість в одязі, добре знайомий нам оверсайз. Головне, не боятись самовиражатись і обирати речі, які самим до вподоби. Тренди постійно змінюються, як і самі вподобання. Залишається незмінним тільки те, що ми любимо додавати простоту у свій стиль», – коментують Tvorchi.

До колекції увійшли пуховик-трансформер, який можна носити як куртку, так і як жилет, спортивні штани з органічного котону, шапки, вовняні светри, теплий верхній одяг, що захищає від вітру і вологи, а також взуття.

Marc O`Polo входить до портфелю брендів Intertop Ukraine. Колекцію можна придбати у фірмових магазинах Marc O`Polo, а також на Intertop.ua.


Реклама

Популярные материалы

Як виглядає наймодніша пара взуття зими


Ці речі носитимуть усі: що потрібно купити, щоб залишатися в тренді...


Які порушення в шлунково-кишковому тракті впливають на красу та...


Читайте також
Популярні матеріали