Венеційський кінофестиваль продовжує радувати нас новими подіями та, що найголовніше, екстравагантними виходами зірок на червоних доріжках, які миттєво зароджують хвилю обговорень у Мережі. Так, нещодавно ми писали про унікальний випадок: вибір буквально одного й того ж самого образу двома знаменитостями — Джулією Робертс та Амандою Сайфред. Стилістка акторок «позичила» розкішну ділову комбінацію від Versace для їхніх фотоколів, тим самим наштовхнувши шанувальників на довгі роздуми про те, кому ж вбрання пасує більше.
Днями ж користувачі соцмереж звернули увагу на ще один образ із червоної доріжки фестивалю — уже у виконанні Кейт Бланшетт. Зірка, яка на заході представляла фільм «Батько, Мати, Сестра, Брат», постала перед камерами в особливому творінні від Гленна Мартенса — нового креативного директора Maison Margiela.
Ph: Oksana Pidlisna
Акторка обрала кутюрну сукню з дебютної колекції дизайнера осінь-зима — 2025/26. Верх вбрання не відзначався унікальними деталями — лише мінімалістичний чорний ліф із поліестеру з необробленими рукавами. А от спідниця одразу привернула увагу гостей події. На перший погляд низ здавався обшитим звичайним пташиним пір’ям, що його часто використовують дизайнери у своїх лінійках, утім, Гленн Мартенс пішов далі. Він застосував клаптики тканини, що нагадували деталі з пір’я лише своєю формою та принтом, таким чином акцентувавши на екологічному використанні матеріалів.
Окрім сукні, образ Кейт Бланшетт також доповнили масивні чорні чоботи Tabi та позачасові діамантові прикраси.
Ph: Oksana Pidlisna
Ph: Oksana Pidlisna
Ph: Oksana Pidlisna
Це не перший випадок, коли зірки виходять на червону доріжку Венеційського фестивалю в дебютних творіннях нових креативних директорів брендів. Зокрема, раніше погляди авдиторії були прикуті до Джулії Робертс, яка для прем’єри стрічки «Після полювання» обрала вишукану сукню від Даріо Вітале для Versace, виготовлену з темно-синього крепдешину й доповнену мотивом дам’є.