Дженніфер Лопес приміряла найсміливіший тренд весни та літа 2023-го

Він буде всюди

Як продемонстрували нові колекції дизайнерів, у новому сезоні найсміливіший тренд — мікродовжина — знову буде на піку популярності. Головною ілюстрацією цього стало шоу Miu Miu, на якому ми побачили короткі спідниці, шорти й не тільки. Зухвалий тренд одразу підхопили й зірки — зокрема, 53-річна Дженніфер Лопес. Так, зірка випробувала модну тенденцію у рекламі власного бренду коктейлів Delola — у ролику вона позує у білій сорочці, зав’язаній під грудьми, короткій жовтій спідниці з шортами та мюлі на підборах.

Delola — новий бренд Лопес, яка із зірки попкультури стрімко перетворюється на акулу бізнесу. Основою для назви бренду стало прізвисько Дженніфер — Лола. Саме так, за словами співачки, її називають близькі друзі.

Раніше ми розповідали про улюблену вправу Джей Ло, яка допомагає їй підтримувати розкішну фігуру, та ділилися секретами харчування зірки.


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали