Від Barbiecore до «Тихої розкоші»: 5 трендових естетик, які вийдуть з моди у 2024 році

І що нового прийде на їхнє місце

Усі тренди мають свій початок і свій кінець. Той одяг, який ще донедавна обирали всі головні модниці світу, поступається місцем речам в інших стилях, і так триває повсякчас. Деякі тренди просто перестають бути цікавими й новими, проте чимало дівчат продовжують віддавати їм перевагу, інші ж починають асоціюватися з абсолютним несмаком. Якщо мова не йде про одяг і стилі, які настільки універсальні, що мають шанс стати довгостроковим трендом або класикою, кожна річ відходить у забуття незабаром після свого піка популярності.

Сьогодні розглядаємо, які естетики й модні core, що всюди панували у попередньому році, стануть антитрендами у 2024-му. 

y2k

Етап популярності 2000-х остаточно позаду? Навіть не останні сезони, а цілі роки в модній галузі були зосереджені навколо естетики y2k. Складається враження, що фешн-бренди вже згадали все, що ми пам’ятаємо з ранньої юності: джинси із заниженою талією, сукні, одягнені поверх штанів, велюрові спортивні костюми, сумки-багети, уггі й туфлі на платформі, а також короткі топи, прикрашені стразами, тонкі шалі й навіть рибальські капелюхи. Зрештою, мабуть, сталося перенасичення, і все вказує на те, що ми можемо зітхнути з полегшенням. Настане кінець тренду. Повернення 2000-х ми прогнозуємо приблизно у 2040-х. Тоді як наступним модним десятиліттям, судячи з подіумів, стануть 80-ті. Щоб переконатися, подивіться останній показ Saint Laurent.

@carson_ligh

«Тиха розкіш»  

Попередній рік був насичений розмовами про розкіш. Але не ту, яку видно здалеку, що привертає увагу логотипами, екстравагантністю та колірною палітрою. Естетика Quiet Luxury представляла вишуканий стиль та «дорогі» образи, однак без вихваляння і демонстрації несмаку. Класичні та елегантні аутфіти, натхнені такими кінострічками, як «Білий лотос», «Талановитий містер Ріплі», «Спадкоємці» та «Ножі наголо: Скляна цибуля», заполонили всі соцмережі. Проте, якщо ви по-справжньому закохалися в естетику «Тихої розкоші», пропонуємо альтернативу, яка намагається замінити цей тренд, — Lazy Luxe. Це той самий підхід до вишуканої моди, який, проте, вирізняється більшою легкістю, що її Quiet Luxury точно не вистачає.

@sofiarichiegrainge

Barbiecore

Мільйони відео в Instagram і TikTok, які були переповнені рожевим кольором і починалися словами «Привіт, Барбі!», стали значною частиною 2023-го, принісши Barbiecore ледь не в усі сфери нашого життя. Свого зеніту естетика досягла під час прем’єри фільму Ґрети Ґервіґ з Марго Роббі та Раяном Ґослінґом у ролях. Хейтери тренду жартують, що минулого літа в магазинах неможливо було купити будь-який інший одяг, аніж скопійований з гардероба культової ляльки. 

У новому році рожевий колір нарешті почав втрачати свою популярність, і незабаром від Barbiecore не залишиться й сліду. Його місце може зайняти червоний, який наприкінці року назвали одним з найважливіших колірних рішень.

@tinvcb

Clean Girl

Ще один стиль, який чимало дівчат вподобали завдяки його мінімалізму, — Clean Girl. Ми всі настільки закохалися в цю естетику, що вона заволоділа практично всіма можливими галузями нашого життя (не лише модою, але й б’юті та інтер’єром). Зрештою це зробило її нудною. Навіть інфлюенсери, які були великими фанатами тренду, тепер замінюють бежеві светри на гранжевий хаос у своєму гардеробі.

@hannaschonberg

Дофаміновий одяг

І нарешті, улюблений тренд скандинавських і португальських модниць, — Dopamine Dressing. Буяння барв у гардеробі, яскраві кольори та сміливі принти, які часто поєднуються у вільному стилі, уже не будуть займати чільну позицію в трендах. Навіть бренд Ganni, який в останні роки зробив таку естетику своєю візитівкою, демонструє на подіумах більш стримані пропозиції.

@whiledollysleeps

Якщо ці тренди досі є частиною вашого стилю і ви, попри все, полюбляєте їх носити, відмовлятися від усього переліченого необов’язково. Звіти та аналіз тенденцій є лише пропозиціями, а інформація, яку ви там знайдете, може бути для вас дороговказом, однак не необхідністю. Зрештою, найважливіший меседж у модній індустрії останніх сезонів додає, що одяг має бути насамперед для нас, а не ми для нього.

За матеріалами elle.pl


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали