Якщо у попередніх сезонах нам хотілося виділитися з натовпу за допомогою яскравих кольорів, незвичайних принтів, лого та акцентних деталей, то цієї весни на піку актуальності абсолютно полярний тренд — quiet luxury, він же «тиха розкіш».
@tineandreaa
Також його можна назвати stealth wealth, тобто «приховане багатство» — так одягаються люди з високим доходом, які не демонструють його на загал, проте звикли до бездоганної якості та високого рівня життя. На противагу трендовим яскравим речам вони обирають класику, перевірену часом, а на противагу гучним модним висловлюванням — тихі, проте впевнені, що звучать не менш переконливо.
@pernilleteisbaek
Головні характерні ознаки речей в стилі «тиха розкіш» — спокійні відтінки, класичні силуети, які залишатимуться актуальними завжди, і преміальна якість. З таких речей легко скласти базовий гардероб, елементи якого вдало поєднуватимуться між собою та виглядатимуть доречно в будь-якій ситуації.
@rosiehw
Коли ми говоримо про тиху розкіш, маємо на увазі образи в стилі Розі Гантінгтон-Вайтлі, Вікторії Бекхем та Гвінет Пелтроу, якими зараз активно надихаються найвідоміші модні блогерки. Серед брендів, що методично сповідують філософію стриманої розкоші: The Row, Loro Piana, Gabriela Hearst, Bottega Veneta, Ralph Lauren і не тільки.
@rosiehw
Експерти з фешн-сфери зазначають, що тренд на тиху розкіш — ознака втоми від всього яскравого та святкового, у що нам хотілося вбратися після суворих карантинів. Окрім цього, саме стриманість якнайкраще пасує до непростих часів, в яких ми живемо зараз, тож варто очікувати, що ця модна тенденція залишиться з нами надовго.