Ставка на жіночність: стильні образи від українського бренду MonBlanche

Аутфіти, які привертають увагу 

Попри активне панування на модній арені оверсайзу, жіночність та підкреслена талія також не пасуть задніх. Актуальний ще у 50-ті роки діорівський нью-лук і силует «пісочний годинник», який став дійсно культовим, у цьому році популярні як ніколи. 

Жіночність

Про тренд 

Маскулінність на подіумі потроху втрачає позиції. На зміну лаконічним та стриманим образам приходить чуттєвість і жіночність. Корсети, підкреслена талія, спідниці будь-якої довжини, асиметрія, вирізи та волани — схоже, мода відходить від андрогінності та унісексу. Табу змінюється на мастхев, екстремальне міні вже давно не моветон, а головні фактури року — мікс шовку, шкіри та напівпрозорих тканин. Сміливі тенденції твердо зазначають: сором’язливість не в тренді.

Mon Blanche

Дизайнери у цьому році дають волю своїй фантазії: підкреслюють талію за допомогою корсетів та суконь із пишною спідницею, широких поясів і топів та суконь, що облягають фігуру, як друга шкіра. 

Mon Blanche

Де знайти

Все про провокативну жіночність знає український бренд одягу Mon Blanche. Асортимент цієї марки транслює жіночу енергію та підкреслює красу ліній жіночого тіла. Упевнитися в цьому можна, переглянувши усі колекції бренду. 

Mon Blanche

В ДНК Mon Blanche — суперскрупульозний перфекціонізм. У лабораторії команда бренду відшиває 15 взірців однієї сукні (і використовує тільки на це 2 рулони тканини), потім їх приміряють на різні типи фігур жінок, декілька разів перепровіряють градацію, аж поки все не стане ідеальним — від посадки і пропорцій до технології виконання. Перфекціонізм — запорука успіху бізнесу. Жінка в сукні Mon Blanche має почуватися і виглядати королевою і ніяк інакше. 

Mon Blanche

Про бренд

MonBlanche в перекладі з французької — «мій білий». Символізує жіночу чистоту та ніжність із провокативною гостринкою характеру. Постійне балансування між цими якостями жіночої сутності і є генетичним кодом бренду. Родзинка MonBlanche — корсети, які за найскромнішими підрахунками придбали близько 30 тисяч дівчат по цілому світу. Перший корсет створила засновниця бренду Христина Славнова у 2020 році, але тоді це не було мейнстрімом — навпаки, більшість жінок їх не вподобала. Однак вже за декілька місяців наполегливої боротьби за жіночі серця бренду вдалося їх завоювати. За 2 роки свого існування марка виросла — виключно завдяки любові клієнток — з абсолютного фінансового нуля до великого сучасного виробництва і трьох шоурумів.

Жіночність


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали